Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AllegroPwa - zdjęcie

AllegroPwa

Rejestracja: 22.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.12.2013 17:50
*----

#582049 RoundSound wyłączenie reklam.

Napisane przez szelbi w 01.11.2013 19:24

public RandMusic(g_Type){
	if(!g_FirstPlay){
		g_FirstPlay = true;
	}
	
	new g_SoundPath[128],
		g_Name[96],
		g_Format,
		g_FileFormat;
		
	
	switch(g_Type){
		case 1:{
			if(g_RandomMusic){
				g_ValueTeam[0] = random(g_ArraySize[1]);
			}
			else{
				g_ValueTeam[0]++;
				
				if(g_ValueTeam[0] >= g_ArraySize[1]){
					g_ValueTeam[0] = 0;
				}
			}
			
			ArrayGetString(g_PathTT, g_ValueTeam[0], g_SoundPath, charsmax(g_SoundPath));
			ArrayGetString(g_SoundNameTT, g_ValueTeam[0], g_Name, charsmax(g_Name));
		}
		case 2:{
			if(g_RandomMusic){
				g_ValueTeam[1] = random(g_ArraySize[0]);
			}
			else{
				g_ValueTeam[1]++;
				
				if(g_ValueTeam[1] >= g_ArraySize[0]){
					g_ValueTeam[1] = 0;
				}
			}
			
			ArrayGetString(g_PathCT, g_ValueTeam[1], g_SoundPath, charsmax(g_SoundPath));
			ArrayGetString(g_SoundNameCT, g_ValueTeam[1], g_Name, charsmax(g_Name));
		}
	}
	
	/* if(equal(g_LastSoundPath, g_SoundPath)){
		RandMusic(g_Type);
		return PLUGIN_HANDLED;
	} */
	
	copy(g_LastSong, charsmax(g_LastSong), g_Name);
	
	g_Format = strlen(g_SoundPath) - 4;
	
	if(equal(g_SoundPath[ g_Format ], ".mp3")){
		g_FileFormat = 1;
	}
	else{
		g_FileFormat = 2;
	}
	
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_connected(i) && g_RoundSound[i]){
			switch(g_FileFormat){
				case 1:{
					client_cmd(i, "mp3 play %s", g_SoundPath);
				}
				case 2:{
					client_cmd(i, "spk %s", g_SoundPath);
				}
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

ublic ShowAds(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_connected(i) && g_ShowAds[i]){
			switch(random(3)){
				case 0:{
					ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Chcesz %s roundsound? Napisz^x03 /roundsound ^x04lub^x03 /rs", g_Prefix, g_RoundSound[i] ? "wylaczyc" : "wlaczyc");
				}
				case 1:{
					ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Podobala Ci sie ostatnia piosenka, a nie pamietasz jej nazwy? Napisz^x03 /last", g_Prefix);
				}
				case 2:{
					ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Chcesz posluchac utworow CT / TT? Napisz^x03 /roundsound ^x04lub^x03 /rs", g_Prefix);
				}
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#582473 RoundSound wyłączenie reklam.

Napisane przez .Etc w 03.11.2013 14:36

Check

Załączone pliki




#582554 RoundSound wyłączenie reklam.

Napisane przez Droso w 03.11.2013 19:15

Pewnie nie testował jak jest napisane "check", ale kod się kompiluje i pewnie zostały usunięte linijki, w których jest fraza ColorChat/client_print, więc możesz śmiało wgrywać.


  • +
  • -
  • 2


#576471 Jak zmienic powod ss

Napisane przez 0-0-0 w 09.10.2013 20:27

Wklejka: 9s379vy35s9


  • +
  • -
  • 1


#555658 [ROZWIĄZANE] GT reset

Napisane przez Wolen w 16.07.2013 08:00

Jeśli serwer na GT jest twoją własnością wchodzisz normalnie na GT, czyli gametracker.com/server_info/ip (podczas całego procesu musisz być zalogowany ^^), następnie wybierasz opcje z menu zaznaczoną na ss'ie poniżej
qkos.jpg
Gdy znajdujesz się już w tej zakładce zjeżdżasz na dół i szukasz przycisku:
hwt7.jpg
 
Gotowe  ^D^


  • +
  • -
  • 1


#275855 Westernowski Sklep

Napisane przez Artos0131 w 30.07.2011 20:34

Proszę, trochę czasu mi to zajęło, ale sądzę, że było warto. :)

W razie problemów/próśb pisz śmiało. :>

Cvary:
westshop_speed 1.3 - O 30% więcej szybkości, gdy dasz 1.5 będzie to o 50% więcej szybkości.
westshop_gravity 0.5 - O 50% wyższe skoki, im mniejsza wartość tym wyżej skacze.
westshop_smallwhisky_hp - 30 - ilość życia, która zostanie dodana po zakupie małego whisky.
westshop_bigwhisky_hp 50 - ilość życia, która zostanie dodana po zakupie dużego whisky.


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Western Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

new cvar_speed, cvar_gravity, cvar_small_whisky, cvar_big_whisky;

new bool:speed[33];
new bool:gravity[33];
new bool:ammo[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_post", 1);

register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")

cvar_speed = register_cvar("westshop_speed","1.3")
cvar_gravity = register_cvar("westshop_gravity","0.5")
cvar_small_whisky = register_cvar("westshop_smallwhisky_hp", "30")
cvar_big_whisky = register_cvar("westshop_bigwhisky_hp", "50")
}

public client_connect(id)
{
speed[id] = false
gravity[id] = false
ammo[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !speed[id])
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:current_speed = get_user_maxspeed(id)

set_user_maxspeed(id, current_speed*get_pcvar_float(cvar_speed))

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_PlayerSpawn_post(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

speed[id] = false
gravity[id] = false
ammo[id] = false

return PLUGIN_CONTINUE
}

public event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !ammo[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID = read_data(2)

if(weaponID == CSW_C4 || weaponID == CSW_KNIFE || weaponID == CSW_HEGRENADE || weaponID == CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID) != CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklep:", "Sklep_Handle");

menu_additem(menu, "Buty szeryfa \r10000$");
menu_additem(menu, "Umiejetnosc uciekiniera \r8000$");
menu_additem(menu, "Male Whisky \r2000$");
menu_additem(menu, "Duze Whisky \r4000$");
menu_additem(menu, "Zwinnosc Lucky Luke \r13000$");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

switch(item)
{
case 0:
{
if (!speed[id])
{
if (cs_get_user_money(id) >= 10000)
{
speed[id] = true
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-10000)
client_print(id, print_chat, "Kupiles Buty zzeryfa!")
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 10000)")
}
else
client_print(id, print_chat, "Juz kupiles ten przedmiot!")
}
case 1:
{
if (!gravity[id])
{
if (cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
gravity[id] = true
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
client_print(id, print_chat, "Kupiles umiejetnosc uciekiniera!")
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 8000)")
}
else
client_print(id, print_chat, "Juz kupiles ta umiejetnosc!")
}
case 2:
{
if (cs_get_user_money(id) >= 2000)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-2000)
set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_num(cvar_small_whisky))
client_print(id, print_chat, "Kupiles male whisky i odzyskales %s HP!", get_pcvar_num(cvar_small_whisky))
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 2000)")
}
case 3:
{
if (cs_get_user_money(id) >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-4000)
set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_num(cvar_big_whisky))
client_print(id, print_chat, "Kupiles duze whisky i odzyskales %s HP!", get_pcvar_num(cvar_big_whisky))
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 4000)")
}
case 4:
{
if (!ammo[id])
{
if (cs_get_user_money(id) >= 13000)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-13000)
ammo[id] = true
client_print(id, print_chat, "Kupiles zwinnosc Lucky Luka i nie musisz przeladowywac broni!")
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 13000)")
}
else
client_print(id, print_chat, "Juz kupiles ta umiejetnosc!")
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#552679 [ROZWIĄZANE] Przywrócenie statystyk top15

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 13:56

Wyłącz serwer a następnie podmień pliki w folderze "DATA"

 

Chodzi mi o te pliki:

 

csstats.dat


  • +
  • -
  • 2


#552691 [ROZWIĄZANE] Przywrócenie statystyk top15

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 14:38

Nie musisz wyłącz serwer i podmienić te pliki i dopiero włączyć serwer. Inaczej nie zadziała.


  • +
  • -
  • 2


#550266 Powrót po awarii

Napisane przez Gość w 27.06.2013 13:07

10 dni temu wystąpiła awaria serwera dedykowanego AMXX.pl

Po wykonaniu pełnego backupu, czekaliśmy tydzień na wymianę dysku, po czym niniejszym wracamy.

 

Pragnę jeszcze raz zaprzeczyć jakimkolwiek plotkom, jakoby forum straciło swoje dane, czy upadło.

amxxfb3.png amxxfb1.png

Publiczne komentarze z facebooka udostępnione zgodnie z prawem cytatu.

 

Wymiany dysku nie wykonywała Administracja AMXX.pl i nie mieliśmy wpływu na czas trwania wymiany.

AMXX.pl było, jest i nic nie wskazuje na to, by miało wkrótce "zniknąć".

Była to jedynie tymczasowa, nieprzewidziana awaria dysku.

 

PS Teamspeak też już działa.




#345357 Rangi [inne miejsce]

Napisane przez naXe w 06.01.2012 11:38

Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > set_hudmessage

Pobaw się :)

Lub w AMX Mod X Studio masz generator


#345359 Rangi [inne miejsce]

Napisane przez speedkill w 06.01.2012 11:40

Amxx - Studio -> Generators - > Hudmessage Generator - > tam ustawiasz ;)
  • +
  • -
  • 2


#345806 Rangi [inne miejsce]

Napisane przez atdirmaq w 07.01.2012 09:36

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
Te liczby określają położenie napisu na hudzie, warto pokombinowac w .sma ;)
  • +
  • -
  • 1


#332518 [ROZWIĄZANE] Dziwny język?

Napisane przez Redux w 10.12.2011 15:34

W configu znajdź:

setinfo "lang" "ru"

i zamień na:

setinfo "lang" "pl"




#325333 Błąd serwera? valve

Napisane przez V3ko w 22.11.2011 15:13

No ale jak wgra 5006 to wtedy lipa będzie bo mu rozmowy nie będą działać ^^
  • +
  • -
  • 1


#325270 Błąd serwera? valve

Napisane przez Portek w 22.11.2011 13:19

wgraj stare binarki lub usuń z parametrów startowych -hlbeta

5408 to oficjalne binnarki, ładując zarówno z parametrem -beta hlbeta i bez mamy ten sam efekt. Konkluzja? Ręcznie wgrywasz 5006 wywalasz -autoupdate i działa jak złoto.
  • +
  • -
  • 1