Co takie spotkanie przewiduje ?
już z Darkiem to omówiliśmy.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez dasiek
w 13.11.2013 17:32
Napisane przez byCZUS
w 01.11.2013 17:46
Wrzucam API pod Homepay może komuś się przyda
homepay.zip 2,58 KB 355 Ilość pobrań
Dodaję API pod FiberHost
fiberhost.zip 2,46 KB 300 Ilość pobrań
Nie wiem na 100% czy poprawnie działa, ale powinno
Rozłożenie plików pod ver 1.3.0 !
Napisane przez Gh0st
w 31.10.2013 13:04
Napisane przez Gh0st
w 06.10.2013 14:36
Podstawowe informacje o sklepie:
Aktualna wersja: 1.3.0
(Według: Numeracja wersji oprogramowania)
Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike
Krótki opis:
Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.
Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.
Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/
Dodatkowo:
Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:
Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay
Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.
Instalacja i konfiguracja:
Na czas instalacji powinno się zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie
1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www
2. Wejść w plik install.php
3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)
4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.
5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres
twojastrona.pl/service/refresh
SS:
Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:
Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć
Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły
Lista zmian:
1.0.0 -> 1.0.1:
(dnia: 2013.10.06)
1.0.1 -> 1.0.2:
(dnia: 2013.10.07)
1.0.2 -> 1.1.0
(dnia: 2013.10.09)
1.1.0 -> 1.2.0
(dnia: 2013.10.14)
1.2.0 -> 1.3.0
(dnia: 2013.11.01)
Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres
twojastrona.pl/update.php
update 1.2.0 - 1.3.0.rar 200,59 KB 1721 Ilość pobrań
Instalacja:
Sklep Automatyczny 1.3.0.rar 203,29 KB 6254 Ilość pobrań
Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.
Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki
Napisane przez kastet519
w 25.08.2013 13:15
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez CraZzy
w 31.08.2013 10:12
;]
Napisane przez kastet519
w 30.08.2013 19:15
Napisane przez DarkGL
w 12.02.2011 21:59
Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound
Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest
czym wyróżnia się ten plugin ?
piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update
@Update2
@Update 3
@Update 4
@Update 5
@Update 6
@Update 7
//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin roundsound_tag AMXX.PL //w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie roundsound_information_play abc //jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji roundsound_information_show 300 //sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_ct_path misc/CT //sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_tt_path misc/TT // 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt) roundsound_playlist_on 1 //czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda roundsound_roundsound_on 1 //ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo roundsound_mode 0
w czacie
/roundsound
i
/playlista
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
sound.rar 2,27 MB 9564 Ilość pobrań
roundsound.sma 10,21 KB 9466 Ilość pobrań
roundsound.amxx
Napisane przez Juma
w 30.08.2010 11:23
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Wymuszacz" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Juma" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(15.0, "wymus",0, _, _, "b"); set_task(17.5, "wymus2",0, _, _, "b"); } public wymus() { client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400"); } public wymus2() { client_cmd(0, "cl_backspeed 400"); }
Napisane przez szelbi
w 26.04.2012 07:00
advanced_bans.amxx ;banowanie ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here paintballgun.amxx ;bronie pod Paintball Moda paintballmod.amxx ;Paintball MOD paintballnade.amxx parachute.amxx ;spadochron dla gracza polski_cs.amxx ;cs po polsku c4countdown.amxx ;licznik c4 ptb.amxx ;balansowanie teamow hpk_pl.amxx ;kick za ping ad_manager.amxx ;reklamy Galileo.amxx ;vote rangi.amxx ;rangi admin_spec_esp.amxx ;Wh dla admina amx-ip-dla-graczy.amxx ;Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy. descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Granaty w say po polsku. grenade_trail.amxx ;Smuga za rzuconym granatem. mutemenu.amxx ;Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute" interp_raty.amxx ;wymuszanie rate interpu finishmap.amxx ;pozwala dokonczyc runde na koniec mapy abd.amxx ;pokazuje zadane otrzymane dmg autobuybugban.amxx ;latka do crashowania alt_end_round_sounds.amxx ;muzyka na koniec rundy 0_hp_bug.amxx ;naprawa bugu 0hp
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe. amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach) gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps // 0 - disable // 1 - behave normally // 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default) gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps // 1 - all maps on one line // 2 - each map on a separate line gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv //1- Rockthevote //2-rtv //3 dynamiczna gal_rtv_wait 10 //ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv gal_rtv_ratio 0.60 //Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone. gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy gal_nom_prefixes 0 // prefix przy mapie wymagany? gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu. //Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym % gal_runoff_enabled 1 //Mozliwe glosowanie rozstrzygające gal_runoff_duration 15 //po ilu sekundach ma się rozpaczać gal_vote_weight 1 //Czy ma być większa waga głosu admina? gal_vote_weightflags a //Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna) gal_endonround 1 //Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy? gal_vote_showstatus 1 // postęp głosowania ma być pokazywany gracza? //0-nigdy //1- po zagłosowaniu //2- zawsze gal_vote_showstatustype 2 //Jak ma być to przedstawiane gracza //1- liczba //2- procenty na mapie gal_srv_start 2 // jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin //0- nic nie robi //1- zmienia mapę na ta przed restartem //2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana //3- robi Vote //4- zmienia na jedna z nominowanych gal_endofmapvote 1 gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps gal_vote_mapchoices 5 //Ile map ma być dawanych do vote gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy gal_vote_expirationcountdown 1 gal_vote_uniqueprefixes 0 gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz? //1- tak //0- Nie gal_emptyserver_wait 0 // ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle, gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt // Plik z którego czyta empty serwer mapcyke rangi_maxname "Reszta to wspomnienie" rangi_hud "0" rangi_top10 "0" rangi_list "1" amx_demo "1" amx_demo_steamid "0" amx_demorec_start "15" amx_demoname "NAZWA SIECI.PL [Paintball]" ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1 ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1 erc_time_ads "60" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120 erc_random_precache "6" //ilość plików muzycznych na drużynę
de_airstrip cs_havana de_chateau de_aztec as_oilrig cs_siege de_cbble de_dust cs_747 de_prodigy cs_assault cs_office cs_italy cs_backalley cs_militia de_train cs_paintball csp_paintball de_paintball pb_castle cs_assault_1337 cs_assault_christmas cs_assault_upc cs_dust_dumb cs_max cs_rio de_c4 de_cpl_strike de_dinaunion de_dreamdust de_dust2_2x2 de_dust2_mini de_dust4ever de_dust2002 de_eldorado de_hell de_inferno2010 de_kabul_mtk de_lidl de_mirage de_rats_1337 de_tuscan de_westwood de_westwood_big de_zima wh_dust2 wh_inferno de_inferno de_dust2_long
http://hostuje.net/file.php?id=be45bcb065a5024f903beeea2aad971ePaczka waży tyle ze względu na znajdujące się w niej mapy.