#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta_util> #include <fun> new const nazwa[] = "Assasin[Mega_Premium]"; new const opis[] = "Niewidzialny , mala grawitacja ."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id, klasa) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) { client_print(id, print_chat, "[Assasin[Mega_Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_set_user_gravity( id,0.5) ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id, klasa) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); fm_set_user_gravity( id ,1.0); ma_klase[id] = false; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse