Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lajtowy123 - zdjęcie

lajtowy123

Rejestracja: 04.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.05.2024 17:08
-----

#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:

Napisane przez naven w 03.03.2010 20:51

Witam, widząc wiele próśb o plugin posiadający tyle funkcji(głównie muza + wybór broni) postanowiłem napisać taki plugin.

Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.


Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
27   losowa broń z powyższych
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16


Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)

Line 446:
public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124

Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")

Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)


Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache() 
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}


Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:

W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");

Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");

Postępujemy tak samo jak wyżej.

Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.


To do list(do zrobienia):
nic;p

Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy


Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#450609 Darmowy Scout z 1 nabojem

Napisane przez glut w 23.08.2012 19:24

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#304578 [ROZWIĄZANE] Spadające prezenty...

Napisane przez R3X w 08.10.2011 16:44

Gotowe, zaktualizowałem opis

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#304148 [ROZWIĄZANE] Spadające prezenty...

Napisane przez R3X w 07.10.2011 23:48

Mam coś takiego:

Mogę zmienić model i dym nie z puszki tylko normalnie z ziemi. Chcesz to w takiej formie?
  • +
  • -
  • 1


#304517 [ROZWIĄZANE] Spadające prezenty...

Napisane przez R3X w 08.10.2011 15:08

Trzymaj, zrobiłem to tak, żeby nie było problemów z dodawaniem nowych prezentów:

Biblioteka:

prezenty.sma
prezenty.inc

Konfiguracja Twojego serwera
prezenty-lajtowy.sma

Tzn musisz zainstalować dwa pluginu: prezenty.amxx zapewniają funkcjonalność, i ten swój, gdzie rejestrujesz nagrody oraz sposób spawnowania paczek

Napisałem dość prosty system losowania spawna, ale może się okazać, że paczka leży gdzieś w dziurze poza mapą :D jeśli masz ochotę samemu ustawiać paczki mogę dopisać zapisywanie wybranych pozycji paczki do pliku


Dasz radę zrobić sobie te nagrody? jak nie to daj mi porządną listę :)


Prezenty 1.1
configs/prezenty/ ma mieć chmod 777

komenda:
prezenty

Użyj komendy, wyczyść spawny (9) idź w miejsce gdzie może być prezent i Dodaj (1), żeby usunąć podejdź do wybranego i Usun (2)
na koniec wyjdź i restart

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#303426 MOTD po killu (automat) (2 KILLS)

Napisane przez mierzwi w 05.10.2011 19:10


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN  "Grzyboo"

#define AUTHOR  "Unknown"

#define VERSION "1.0"



new g_Deaths[33];



public plugin_init(){

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    

    register_event("DeathMsg", "Death", "a");

}



public Death(){

    new vid = read_data(2);

    

    g_Deaths[vid]++;

    

    if(g_Deaths[vid] >= 2){

        g_Deaths[vid] = 0;

        

        if(!(get_user_flags(vid) & ADMIN_LEVEL_H))

            show_motd(vid, "kill.txt");

        

    }

}

    








#303081 [ROZWIĄZANE] MOTD po killu (automat)

Napisane przez ^Grzyboo w 04.10.2011 18:33


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Grzyboo"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}

public Death()
{
new vid = read_data(2);

if(!(get_user_flags(vid) & ADMIN_LEVEL_H))
show_motd(vid, "kill.txt");
}




może tak?
  • +
  • -
  • 1