Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kamper12
Rejestracja: 02.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2013 18:28




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 60
- Odwiedzin: 2 237
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
denis
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
wrocław
Kontakt
#511225 Modele jest plik.mdl i plikT.mdl po co są 2 ?
Napisane przez Dimni
w 05.02.2013 17:11
#508395 Proszę o modyfikacje klasy
Napisane przez Vasto_Lorde
w 29.01.2013 22:59
Załączone pliki
-
codclass_elitarnysnajpersuperpremium.sma 2,52 KB 34 Ilość pobrań
codclass_elitarnysnajpersuperpremium.amxx
#505329 Problem HE za duży dmg bug
Napisane przez FD^GoD
w 22.01.2013 22:10
#505330 Problem HE za duży dmg bug
Napisane przez
Tytanowy
w 22.01.2013 22:10
#503356 Kolejnośc klas we Frakcjach
Napisane przez kukla1910
w 19.01.2013 01:00
#501161 Proszę o klase Snajper i 7 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 14.01.2013 09:37
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "obrazenia z awp + inteligencja";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Szturmowiec:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Ma M4A1, Deagle, He";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
Szpieg:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Szpieg"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Amadeusz:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Liczę na plusika
@edit:
Dodaję SWAT ( na admin level A, zmień sobie, bo nie napisałeś na jaką ...)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "SWAT (Super Premium)";
new const opis[] = "posiada m4a1 , mp5 awp obrazenia +inteligencja (z kazdej broni )";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) // tu zmien flage
{
client_print(id, print_chat, "[SWAT] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#500134 Prośba o 8 klas m. in. Elitarny Snajper
Napisane przez kosmopolitan
w 11.01.2013 22:22
#499902 Prośba o 8 klas m. in. Elitarny Snajper
Napisane przez MAGNET
w 11.01.2013 14:19
Lekki Zolnierz
Szaleniec
+10DMG (5int = 1DMG)
Elitarny Zolnierz
Załączone pliki
-
codclass_Komandos.sma 1,29 KB 30 Ilość pobrań
codclass_Komandos.amxx
-
codclass_lekkizolnierz.sma 1,57 KB 33 Ilość pobrań
codclass_lekkizolnierz.amxx
-
codclass_szaleniec.sma 1,57 KB 28 Ilość pobrań
codclass_szaleniec.amxx
-
codclass_elitarnyzolnierz.sma 1,6 KB 29 Ilość pobrań
codclass_elitarnyzolnierz.amxx
#499886 Prośba o 8 klas m. in. Elitarny Snajper
Napisane przez Play 4FuN
w 11.01.2013 12:23
#499882 Prośba o 8 klas m. in. Elitarny Snajper
Napisane przez kosmopolitan
w 11.01.2013 11:08
Opis : natychmiastowe zabicie z noza (PPM)
bronie Deagle
zdrowie 40
kondycja 60
inteligencja 0
wytrzymalosc 0
2 Przyczajony Żołnierz
Opis : Podczas kucania mniej widoczny (widzialnosc 80/255)
Bronie Tylko M4A1
Zdrowie 0
Kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymałość -10
(widzialnosc 80/255)
3 Ciężki Żołnierz
Opis : ma krowe i wszystkie granaty (zwiekszone obrazenia z krowy o 25%)
bronie : M249 ,elites, He grenade , 2 flashbang , smoke grenade
Zdrowie 40
kondycja -10
inteligencja 0
wytrzymalosc 30
4 Sanitariusz
Opis : Posiada 3 apteczki moze wskrzesic sojusznika
Bronie : Sg552
Zdrowie 0
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 20
5 Lekki Żołnierz
Opis Posiada podwojny skok i mniejsza grawitacje
Bronie Famas
Zdrowie 10
kondycja 20
inteligencja 0
wytrzymalosc 0
Grawitacja 450/800
6 Szaleniec
oPis posiada TMP, UMP, MAC10 ( 1/10 na wyrzucenie broni + obrazenia z inteligencja)
Zdrowie 0
kondycja 20
inteligencja 15
wytrzymalosc 15
7 Elitarny Żołnierz (premium)
Opis Posiada MP5 i M4A1 podczas kucania slabo widoczny 60/255
bronie mp5 M4A1 usp wszsytkie granaty
Zdrowie 20
kondycja 20
inteligencja 0
wytrzymalosc -10
8 Elitarny Snajper (super premium)
Opis Posiada AWP 1/1 i Scout 1/2 , noz 1/2 i deagle oraz mniejsza grawitacje 400/800
bronie AWP , Scout , Deagle
Zdrowie 50
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 40
#310640 Problem z paczką cod mod error pomocy
Napisane przez radim
w 19.10.2011 19:14
#310623 Cod mod pomocy paczka z klasami problem
Napisane przez Muzzi
w 19.10.2011 18:52
#310607 Cod mod pomocy paczka z klasami problem
Napisane przez d0naciak
w 19.10.2011 18:32
#310601 Cod mod pomocy paczka z klasami problem
Napisane przez radim
w 19.10.2011 18:29
#306152 Pomoc w szukaniu błędów
Napisane przez Jhorek
w 10.10.2011 20:57
QTM_CodMod.amxx 68,01 KB 2 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 69,09 KB 48 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kamper12
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
