Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Strike - zdjęcie

Strike

Rejestracja: 02.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.10.2011 20:22
-----

#310321 Przerobienie head_splash

Napisane przez mierzwi w 19.10.2011 00:19

w
public damage_player
usuń to
if(get_user_team(pwned) == get_user_team(pwnzor)) // If both players are in the same team, reduce the damage.
  damage /= 1.4;
new CsArmorType:armortype;
cs_get_user_armor(pwned, armortype);
if(armortype == CS_ARMOR_VESTHELM)
  damage *= 0.7;


albo po prostu zmień te 1.4 i 0.7 na 1.0
+
#define MINIMUM_FALL_SPEED 999999999 /* duza liczba zeby nigdy tak sie nie stalo :D */
#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0
//STANDING
#define DAMAGE 70.0
#define DELAY 0.5 /* czas, co ile sec */





#308475 [ROZWIĄZANE] Szukam Licznik Lj100aa

Napisane przez Pawlak093 w 15.10.2011 19:27

sprawdź to - nie wiem czy działa poprawnie

Załączone pliki




#304571 [ROZWIĄZANE] item wybuchający po śmierci pytanie

Napisane przez Goliath w 08.10.2011 16:32

new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32); 

To "300.0" to jest zasięg.
  • +
  • -
  • 1