Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rash - zdjęcie

rash

Rejestracja: 30.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2025 16:31
-----

#416337 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow

Napisane przez dasiek w 31.05.2012 20:29

w przypadku kodu sebula tak - wystarczy usunąć warunek

get_user_team(id) != get_user_team(attacker

  • +
  • -
  • 1


#416280 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow

Napisane przez sebul w 31.05.2012 18:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "HeZaX"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"


#define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he

new ilosc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

ilosc[id] = 0;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && ++ilosc[attacker] >= ILOSC_KILLI)
{
ColorChat(attacker,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI)
ilosc[attacker] = 0;
give_item(attacker,"weapon_hegrenade")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#416194 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow

Napisane przez dasiek w 31.05.2012 14:42

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <colorchat>



#define PLUGIN "HeZaX"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "CheQ"





#define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he



new ilosc[33];



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}

public Death()

{

    new id = read_data(2);

    new attacker = read_data(1);

    

    ilosc[attacker]++;

    ilosc[id] = 0;

    

    if(ilosc[attacker]>= ILOSC_KILLI)

    {

        ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI)

        ilosc[attacker] = 0;

        give_item(id,"weapon_hegrenade")

    }

}

  • +
  • -
  • 1


#416340 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow

Napisane przez sebul w 31.05.2012 20:34

w przypadku kodu sebula tak - wystarczy usunąć warunek

get_user_team(id) != get_user_team(attacker

Raczej zamienić na
id != attacker


Najlepiej będzie tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "HeZaX"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"


#define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he

new ilosc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

ilosc[id] = 0;

if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker))
return;

if(id != attacker && ++ilosc[attacker] >= ILOSC_KILLI)
{
ColorChat(attacker,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI)
ilosc[attacker] = 0;
give_item(attacker,"weapon_hegrenade")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#394928 [ROZWIĄZANE] Dodatkowe x% HP za zabicie Headshotem

Napisane przez Drzanas w 09.04.2012 21:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init(){
register_plugin("HS Healer","1.0","naven")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_cvar("hshealer_hp", "20")

}
public DeathMsg(){
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new kid = read_data(1) //zabojca
new hptoadd = get_cvar_num("hshealer_hp")

if(is_user_alive(kid))
{
if(hs > 0)
{
if(get_user_health(kid) >= 100) // tutaj ustawiasz ile max hp
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
client_print(kid, print_chat, "Dostales +%iHP za headshota", hptoadd)
set_user_health(kid , get_user_health(kid) + hptoadd)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#364649 [ROZWIĄZANE] Prośba o przeróbkę pluginu "Interp"

Napisane przez Misiaczek ;c w 14.02.2012 21:33

Łap ;) sprawdź czy działa

Cvar na ustawienie to
interp_prefix "AMXX.pl"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#364648 [ROZWIĄZANE] Prośba o przeróbkę pluginu "Interp"

Napisane przez Nakupenda. w 14.02.2012 21:31

łap xD

new const Prefix[] = "Twoj_Prefix"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#253961 Zmiana mapy po 12 wygranych rundach

Napisane przez Abes Mapper w 28.05.2011 23:05

mp_winround 12 lub
mp_maxrounds 12


  • +
  • -
  • 1


#248619 Edycja Deathrun VIP

Napisane przez ;(( w 12.05.2011 14:18

Bo ścieżka jest taka: models/player/DeathRunVip/DeathRunVip.mdl a folder musi mieć taką nazwę jak model.. to jak się zwie ten Twój model? zrobię zaraz z VIP pod TAB, jak tylko powiesz to od razu :)
  • +
  • -
  • 1


#248630 Edycja Deathrun VIP

Napisane przez ;(( w 12.05.2011 14:52

model drvip to folderu drvip i wsadzasz do models/player

załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#248360 Edycja Deathrun VIP

Napisane przez ;(( w 11.05.2011 09:12

Jeżeli chodziło Ci o zamiane w menu to 3maj w załączniku.. nazwa to smoke - nie wiedzialem jak Ci nazwac, moge zmienic.. bo jakbym dal po Polsku nazwe to kijowo, bo reszta po eng.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#248365 Edycja Deathrun VIP

Napisane przez ;(( w 11.05.2011 11:14

Co do wyświetlaniu się wszystkim zrobiłem, żeby tylko temu co wybierał, zobacz czy działa (Załącznik), a co do napisu na HUD co tam pisze, bo nie wiem ocb ? A co do menu, spolszczyć Ci i zmienić nazwe np na Granat Zamrazajacy smoke ?

P.S Poprawcie opis w 1 poście bo szkoda gadać jak to napisane..

VIP posiada:
• Po respawnie posiada poświatę przez sekundę.
VIP posiada specjalne menu.
VIP posiada inny model.
• Kiedy VIP się połączy słyszy muzykę dla VIP`ów.
• Kiedy wchodzi na serwer na HUDzie wyświetlana jest wiadomość o jego przyjściu.
• Menu VIPa posiada muzykę.
VIP może robić multi skoki.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#248375 Edycja Deathrun VIP

Napisane przez ;(( w 11.05.2011 12:59

SS mi nie działa.
  • +
  • -
  • 1


#248378 Edycja Deathrun VIP

Napisane przez ;(( w 11.05.2011 13:25

W załączniku usunięty napis i to, że wyświetla się też tu jest. A co do menu, spolszczyć Ci i zmienić nazwe np na Granat Zamrazajacy smoke ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#232998 Na deathrun`a staty i rank

Napisane przez Gufinsky w 03.04.2011 19:56

Mam takie pytanie.
Działa wam top15?
Wpisuję /top15 i wyświetla się normalne kto ile zabił ;x
  • +
  • -
  • 1