get_user_team(id) != get_user_team(attacker
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
rash
Rejestracja: 30.08.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2025 16:31





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 119
- Odwiedzin: 5 354
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Kwiecień 6, 1990
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Grudziądz
Narzędzia użytkownika
Znajomi
rash nie posiada znajomych
#416337 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow
Napisane przez dasiek
w 31.05.2012 20:29
#416280 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow
Napisane przez sebul
w 31.05.2012 18:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "HeZaX"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
#define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he
new ilosc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
ilosc[id] = 0;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && ++ilosc[attacker] >= ILOSC_KILLI)
{
ColorChat(attacker,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI)
ilosc[attacker] = 0;
give_item(attacker,"weapon_hegrenade")
}
}
#416194 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow
Napisane przez dasiek
w 31.05.2012 14:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <colorchat> #define PLUGIN "HeZaX" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" #define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he new ilosc[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); ilosc[attacker]++; ilosc[id] = 0; if(ilosc[attacker]>= ILOSC_KILLI) { ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI) ilosc[attacker] = 0; give_item(id,"weapon_hegrenade") } }
#416340 [ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow
Napisane przez sebul
w 31.05.2012 20:34
Raczej zamienić naw przypadku kodu sebula tak - wystarczy usunąć warunek
get_user_team(id) != get_user_team(attacker
id != attacker
Najlepiej będzie tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "HeZaX"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
#define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he
new ilosc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
ilosc[id] = 0;
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker))
return;
if(id != attacker && ++ilosc[attacker] >= ILOSC_KILLI)
{
ColorChat(attacker,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI)
ilosc[attacker] = 0;
give_item(attacker,"weapon_hegrenade")
}
}
#394928 [ROZWIĄZANE] Dodatkowe x% HP za zabicie Headshotem
Napisane przez Drzanas
w 09.04.2012 21:51
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init(){
register_plugin("HS Healer","1.0","naven")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_cvar("hshealer_hp", "20")
}
public DeathMsg(){
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new kid = read_data(1) //zabojca
new hptoadd = get_cvar_num("hshealer_hp")
if(is_user_alive(kid))
{
if(hs > 0)
{
if(get_user_health(kid) >= 100) // tutaj ustawiasz ile max hp
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
client_print(kid, print_chat, "Dostales +%iHP za headshota", hptoadd)
set_user_health(kid , get_user_health(kid) + hptoadd)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#364649 [ROZWIĄZANE] Prośba o przeróbkę pluginu "Interp"
Napisane przez Misiaczek ;c
w 14.02.2012 21:33

Cvar na ustawienie to
interp_prefix "AMXX.pl"
Załączone pliki
-
interp.sma 5,05 KB 32 Ilość pobrań
interp.amxx
#364648 [ROZWIĄZANE] Prośba o przeróbkę pluginu "Interp"
Napisane przez Nakupenda.
w 14.02.2012 21:31

new const Prefix[] = "Twoj_Prefix"
Załączone pliki
-
interp.sma 4,92 KB 26 Ilość pobrań
interp.amxx
#253961 Zmiana mapy po 12 wygranych rundach
Napisane przez Abes Mapper
w 28.05.2011 23:05
#248619 Edycja Deathrun VIP
Napisane przez ;((
w 12.05.2011 14:18
#248630 Edycja Deathrun VIP
Napisane przez ;((
w 12.05.2011 14:52
załącznik
Załączone pliki
-
DeathrunVip.sma 11,95 KB 42 Ilość pobrań
DeathrunVip.amxx
-
DeathrunVip.amxx 16,91 KB 4 Ilość pobrań
#248360 Edycja Deathrun VIP
Napisane przez ;((
w 11.05.2011 09:12
Załączone pliki
-
DeathrunVip.amxx 17,24 KB 10 Ilość pobrań
-
DeathrunVip.sma 12,14 KB 43 Ilość pobrań
DeathrunVip.amxx
#248365 Edycja Deathrun VIP
Napisane przez ;((
w 11.05.2011 11:14
P.S Poprawcie opis w 1 poście bo szkoda gadać jak to napisane..
VIP posiada:
• Po respawnie posiada poświatę przez sekundę.
• VIP posiada specjalne menu.
• VIP posiada inny model.
• Kiedy VIP się połączy słyszy muzykę dla VIP`ów.
• Kiedy wchodzi na serwer na HUDzie wyświetlana jest wiadomość o jego przyjściu.
• Menu VIPa posiada muzykę.
• VIP może robić multi skoki.
Załączone pliki
-
DeathrunVip.amxx 17,23 KB 6 Ilość pobrań
-
DeathrunVip.sma 12,09 KB 41 Ilość pobrań
DeathrunVip.amxx
#248375 Edycja Deathrun VIP
Napisane przez ;((
w 11.05.2011 12:59
#248378 Edycja Deathrun VIP
Napisane przez ;((
w 11.05.2011 13:25
Załączone pliki
-
DeathrunVip.amxx 16,57 KB 9 Ilość pobrań
-
DeathrunVip.sma 11,42 KB 35 Ilość pobrań
DeathrunVip.amxx
#232998 Na deathrun`a staty i rank
Napisane przez Gufinsky
w 03.04.2011 19:56
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: rash
- Regulamin