/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
ma_klase[id] = true;
else return COD_STOP
return COD_CONTINUE
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse