Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

IndeS - zdjęcie

IndeS

Rejestracja: 25.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.11.2013 18:41
*****

#432935 ExpMod by GT Team

Napisane przez GT Team w 16.07.2012 19:08

opis.png
ExpMod

Stworzony przez GT Team
(Tomasz i Grzegorz)

Zawiera

  • 16 misji, z czego jest bardzo łatwy sposób dodawania ich.
  • 39 achievementów, każdy ma 3 poziomy.
  • Sklep ( pod walutą monet ).
  • CallBack do każdego menu.
  • 4 zwykłe skille i 4 ultra skille, i w wersji 2.0, 4 Mega skile
  • 200 poziomów.
  • Wybór przez cvar opcji pokazywania informacji : tutor, colorchat albo tutor+colorchar.
  • Plik konfiguracyjny, w nim zmieniamy cvary.
  • VIP na flagę "t"
  • Admin Menu ( od wersji 1.9.6 wzwyż 99.9% działające! )
  • expmod_showplayerinfo ( informacje po najechaniu celownikiem na gracza )
  • Możliwość odblokowania misji w sklepie.
  • System Monet
  • I wiele więcej ... zobacz : ]
  • UWAGA, CZYTAJ NIŻEJ, INFORMACJE NA TEMAT WERSJI v2.0

inneinformacje.png

Misje - Jest ich 19!
Achievementy -W sumie jest ich 39 * 3 - 117, więc trochę trzeba pograć

Jeżeli chcesz, możesz zrobić własną misje, własne achievementy, co tylko chcesz.
 

Informacje o Vipie


Na początku każdej rundy VIP dostaje dodatkowe :
1. 75 HP
2. 50.0 do szybkości
3. 150 grawitacji
Możiwość zmiany ( CVAR )


Oprócz tego :
1. Dodatkową monete za wszystko za co się dostaje monety  (CVAR)

2. Dodatkowy Exp za zabicie : 100 ( default_exp + 100, CVAR)
3. Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowę : 60 ( defualt_exp +100 +60, CVAR )
4. Informację dodatkową gdy na server wchodzi VIP i gdy
wychodzi.
5. Informację na początku rundy co dostaje. Przykład :

[EXPMOD] Jesteś VIPEM
[EXPMOD} Dostajesz dodatkowe : +75 HP | +50.0 SPEED | -150 GRAV

( Brak cvara jeżeli chcecie to wyłączyć to powiedzcie mi to dodam cvary. )


6. VIP na flagę "t" ( ADMIN_LEVEL_H )

=============================================================================================

Skille

Zwykłe Skille

1. Życie
2. Szybkość
3. Grawitacja
4. Kasa

(Każdy skill maksymalnie może mieć 150 pkt)
(Za każdy lvl 3 pkt)


Ultra Skille

1. Niewidzialność
2. Obrażenia
3. Skoki w powietrzu
4. Long Jump

(Każdy skill maksymalnie może mieć 5 pkt,)
(Za 10 lvl 1 pkt)

(Oprócz tego, możliwość resetowania zwykłych punktów za free.
Możliwość resetowania Ultra Punktów kosztuje 2000 expa,
a co bedzie z Umiejętnościami ? Zobaczymy...)
=============================================================================================
 



Co z wersją 2.0?

Ultra Punkty

1. Obrażenia

2. Niewidzialność

3. Redukcja obrażeń

4. Regeneracja HP

 

Umiejętności
1. Błyskawica
2. Odrodzenie (nie tak od razu, szansa na odrodzenie ;] )
3. ?
4. ?

 

Wersja 2.0 jest tworzona cały czas. Dlaczego tak długo?

Powodów jest kilka, m.in. szkoła, straż i znajomi.
To daje łącznie brak czasu ..

 

Czym się będzie różnić?

 


- Jest pisany od zera! Tak, od zera, szczególnie zwracamy uwagę na wydajność, możliwość zmiany praktycznie wszystkiego - plik konfiguracyjny . Np. albo wczytywanie z tabeli expa, albo sam w pliku konfiguracyjnym ustawiasz mnożniki expa. Jak chcesz wgrać na inny serwer, np. Paintball i dodać expmoda, ale nie pasuje ci jakiś skill, w pliku konfiguracyjnym możesz go wyłączyć, zmienić mnożniki skilla oraz więcej. Oraz samemu ustawić "szybkie rozdawanie statystyk, jak to wygląda?

;Max 10 wartosci
ADD_STATS_VALUE = 1 3 5 10 25 50 ; szybkie rozdawanie statystyk

PLAYER_VIP_FLAG = "t" ; flaga vipa
MINIMUM_PLAYERS = 3 ; minimalna liczba graczy, od której ma zostać naliczany exp

Wprowadziliśmy też pewne zmiany dotyczącej zapisu, co prawda, nadal nvault, ale wprowadziliśmy dużo zabezpieczeń, aby, co dotychczas się często zdarza, nie usuwało poziomów graczom.

Co dotychczas mamy zrobione, oraz co musimy zrobić :

(wszystko jest pisane od nowa)
 

 

- główny silnik expmod

- silnik misji expmod

- plik konfiguracyjny

- misje ( kilka misji jest zrobionych )

- silnik achievementów ( osiągnięcia )

- achievementy

- silnik sklepu

- itemy do sklepu

- pluginy dodatkowe (informacje o graczu)

 

(informacje, będą na bieżąco aktualizowane)

 

Pozdrawiamy, GT Team.!

 



=============================================================================================

Specjalne menu jest dostępne pod komendą "/menu" (say)

=============================================================================================
wymaganemoduly.png

amxmodx
engine
amxmisc
fakemeta
colorchat
hamsandwich
cstrike
fun
csx
tutor ; // Plik w paczce

cvary.png


Uprzedzam, że trochę ich jest
Wszystkie dokładne opisy cvarów znajdują się w pliku konfiguracyjnym : expmod.cfg
( amxmodx/configs )



ss.png

ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting


====================================CHANGELOG=======================================


1.0 :
- Wydanie Pluginu

1.1 ... 1.5 (nieudostępnione) :
-Dużo napraw bugów 

1.6 :
- Dodanie admin menu
- Naprawa bugów z achievementami.
- Naprawa bugów z misjami

1.7(nieudostępnione) :
- Naprawa admin menu
- 2 nowe pluginy : 
    • Prefix na chacie
    • komenda " /gracze " 

1.8 :
- Naprawa masy bugów
- Dodano cvar i dodatkowy exp za uratowanie zakladnika
- Zmienienie definicji #define MNOZNIK_*
- Zmienienie systemu pobierania nazwy misji i opisu na dużo szybszy
- Dodanie nowego pluginu w Fazie BETA, dodany gdyby admin menu szwankowało(exp_dodajlvl , 
exp_dodajexp, exp_ustawexp, exp_ustawlvl, exp_dodajmonety, exp_ustawmonety, exp_ustawmisje, 
exp_anulujmisje, exp_anulujmisjeizablokuj, exp_odblokujmisje)
- Komenda na chacie dla admina "/missionid"
- Pokazuje w menu id każdej misji

1.9.5 :
- Naprawiono kilka bugów
- Naprawiono znowu admin menu ...
- Dodane Wersję MULTI LANGUAGE, niestety jest tylko polsko-angielski.
1.9.6 :
- Naprawiono w 99.9% Admin Menu ( item++, bugowało )
- Naprawiono kilka bugów z ML_NOTFOUND

1.9.7:
- Zmieniono typ zapisu z savev na nvault w celu optymalizacji moda
- Dodano kilka cvarów:  
 exp_hud_level [ 0 - wcale ; 1 - tylko żyjącemu ; 2 - tylko umarłemu ; 3 - każdemu ] 
 exp_mission_savetime [ czas ogólnego zapisu misji każdemu graczowi ]  
 exp_savetime [ czas ogólnego zapisu expa każdemu graczowi ]  
 exp_ach_savetime [ czas ogólnego zapisu achievementów każdemu graczowi ]  
 exp_knife_invisible [ niewidzialność tylko na nożu ]  
 exp_of_players [ gracz wbija exp od X graczy na serwerze (misje, ach też) ]
- Ogólna optymalizacja silnika, silnika achievementów i silnika misji
- Naprawienie huda( hud już nigdy nie będzie znikał ) [ zmieniono częstotliwość odświeżania huda i huda misji ]
- Zmniejszenie lagów na słabszych serwerach [ około 90% ]
- Naprawienie brakujących informacji po wybraniu misji

1.9.7 fixed:
- Naprawiono błąd z nie odblokowywanymi achievementami gdy weszło więcej niż "X" graczy

1.9.8:
- Próba naprawienia samoistnego usuwania się danych (lvl, exp, itp.)
- Naprawiono zmienianie się co jakiś czas języka z ang na pol z pol na ang itd..

1.9.8 fixed:

- Poprawa pliku językowego ( dodanie brakującego tekstu: MSG_BYE )
- Naprawienie błędu w public plugin_end

download.png


v 1.0

Download ExpMod by STRIKER 1.0 .rar from Sendspace.com - send big files the easy way
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar - Speedy Share - upload your files here
Wrzuc.to - Prawdopodobnie najlepszy hosting plików | Wrzucaj, słuchaj, oglądaj i pobieraj!
Darmowy hosting plik�w, zdj�� i obrazk�w - Hostuje.net
ExpMod_by_STRIKER_1.0_.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.0 .rar   1,21 MB  308 Ilość pobrań
- Załącznik

 


v 1.6

Expmod-by-STRIKER-1.6.zip - Speedy Share - upload your files here
Expmod by STRIKER 1.6.zip
Free large file hosting. Send big files the easy way!
Expmod by STRIKER 1.6.zip

Załączony plik  Expmod by STRIKER 1.6.zip   1,6 MB  183 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.8

ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar   1,24 MB  159 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9

ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar - Speedy Share - upload your files here
ExpMod_by_STRIKER_v1.9_alpha.rar
ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar
Download ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar from Sendspace.com - send big files the easy way

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar   1,48 MB  168 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.5

ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar   1,48 MB  286 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.6

ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar   1,48 MB  141 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7

ExpMod by STRIKER v1.9.7.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7.rar   1,46 MB  134 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7 fixed



ExpMod by STRIKER v1.9.7 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7 fixed.rar   1,45 MB  399 Ilość pobrań
- Załącznik

Informuję, że w tej wersji został zmieniony 1 plik, mianowicie expmod_achievements.amxx, w związku z tym można go podmienić na serwerze.
Kompatybilne wstecznie z wersją 1.9.7


v 1.9.8

https://www.mediafir...1cmnmqt1slp4c41

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8.rar   1,41 MB  145 Ilość pobrań

Wersja ta jest kompatybilna z z wersją 1.9.7 oraz 1.9.7 fixed, z związku z czym nie trzeba resetować poziomów

( mam nadzieję ... ^D^ )

v 1.9.8 fixed

http://www.mediafire...1.9.8 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8 fixed.rar   1,46 MB  581 Ilość pobrań

Wersję tę, można wgrać od razu zamiast 1.9.8. Szczegóły w ChangeLogu

 

Pluginy zawierają obszerną Bibliotekę dzięki czemu możemy pisać dodatkowe pluginy takie jak Misje, Achievementy czy Itemy do sklepu!

========================================================================================================================
Wszelkie problemy zgłaszać na PW albo w poście

Dziękuje..

Podziękowania dla:

ExTaZa!?,

Nestea****Lemon,

DarkGL

Zezwalam na kopiowanie na inne fora tylko po podkresleniu autorów !

Nie zezwalam na zmiany nazwy moda!




#429763 [ROZWIĄZANE] Problem z dproto!

Napisane przez PimP517 w 08.07.2012 05:01

Co z najnowszymi binarkami?
status
hostname:  FreeForAll | PimP517.pl
version :  48/1.1.2.6/Stdio 5447 secure  (10)
tcp/ip  :  37.59.44.90:27015
map	 :  de_dust at: 0 x, 0 y, 0 z
players :  1 active (20 max)

Currently loaded plugins:
	  description	  stat pend  file			  vers	  src   load  unlod
[ 1] AMX Mod X		RUN   -	amxmodx_mm_i386.  v1.8.1.3  ini   Start ANY
[ 2] dproto_EF		RUN   -	dproto_i386.so	v0.9.87   ini   Start Never
[ 3] Fun			  RUN   -	fun_amxx_i386.so  v1.8.1.3  pl1   ANY   ANY
[ 4] CStrike		  RUN   -	cstrike_amxx_i38  v1.8.1.3  pl1   ANY   ANY
[ 5] CSX			  RUN   -	csx_amxx_i386.so  v1.8.1.3  pl1   ANY   ANY
[ 6] FakeMeta		 RUN   -	fakemeta_amxx_i3  v1.8.1.3  pl1   ANY   ANY
[ 7] MySQL			RUN   -	mysql_amxx_i386.  v1.8.1.3  pl1   ANY   ANY
7 plugins, 7 running
Komenda startowa
./hlds_run -game cstrike +ip 37.59.44.90 +port 27015 +maxplayers 20 +sys_ticrate 300 -pingboost 2 +map de_dust +servercfgfile server.cfg +mapchangecfgfile xxx.cfg -debug -autoupdate -beta hlbeta



#422015 JarHead Rank Mod

Napisane przez UberSkill w 19.06.2012 14:25

JarHead Rank Mod v1.0
by benio101
bazujacy na Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.1.0
by
MisieQ


Dołączona grafika

Jest to system rang bazujący na popularnej grze Battlefield 2.
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Mozna rowniez otrzymac rangi specjalne bazujące na ilości zabić oraz zdobytych złotych medali.
Mod jest przeróbką znanego wszystkim BF2 Rank Mod, przeróbka polega na całkowitym usunięciu odznak (mogą znaleźć się minimalne błędy w kodzie czy tez bibliotekach z racji, iż jest to wersja beta jak na razie^^), system rang specjalnych, które niegdyś wymagały odznak+ilosc zabic teraz wymagaja ilości złotych medali+zabicia. Mod został stworzony na potrzeby zwykłych serwerów FFA aby jedynie urozmaicić grę bez większych zmian w jej przebiegu.
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg
Status jest zależny od teamu, w którym się znajdujemy czyli CT - niebieski, TT - czerwony. Również została naprawiona komenda admina dot. dodawania fragów oraz złotych medali w menu admina.

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// JarHead Rank Mod v1.0
jhd_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
jhd_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
jhd_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
jhd_wymus 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
jhd_min x - w miejsce x wpisujemy minimalna ilość graczy, przy której będą przyznawane medale


Dołączona grafika
/serverstats - pokazuje statystyki graczy na serwerze
/adminmenu - pokazuje menu admina
/mestats - pokazuje twoje statystyki broni

/whostats - pokazuje statystyki wybranego gracza

Dołączona grafika

1. Zapis rankingu zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0


W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

Dołączona grafika

**zawartośc folderu scripting wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
**zawartośc folderu sound/jhd wrzucamy do cstrike/sound
**zawartośc folderu sprites/jhd wrzucamy do cstrike/sprites
w plugins.ini dopisujemy jarhead.amxx
i gotowe!

Dołączona grafika

amxmodx
amxmisc
fakemeta
hamsandwich
csx


Dołączona grafika
Statystyki na serwerze moze zrestartowac tylko i wylacznie admina z flaga "a".

Dołączona grafika
 

Załączony plik  JarHeadRankModv1.rar   207,74 KB  463 Ilość pobrań

Załączony plik  jarhead.sma   59,87 KB  204 Ilość pobrań
  jarhead.amxx
Jarhead.amxx (domyślna konfiguracja)
  • +
  • -
  • 3


#404197 Usuniecie reklamy z Deatchmatcha!

Napisane przez Nakupenda. w 30.04.2012 21:07

jest to w pliku csdm_amxx.dll :)
  • +
  • -
  • 2


#391901 2 Problemy z DM

Napisane przez Szlendii w 05.04.2012 16:22

Mam paczkę DM dla Ciebie. Na pewno wszystko gra :) napisz na PW swoje GG
Ale najpierw spróbuj w pliku amxx.cfg zmienić remove_objectives na no_objectives
  • +
  • -
  • 1


#376025 Blokowanie Granatów.

Napisane przez kapi10072 w 05.03.2012 20:20

Nie wiem czy to coś da, ale zrób tak :)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define m_flNextAttack 83

public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada HE", "9", "QTM. Peyote");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
}

public client_PreThink(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
{
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5);
client_cmd(id, "slot1");
}
}


Gdy gracz wybierze granat, zmieni mu na 1 broń :D
Ale nie wiem czy to zadziała..
  • +
  • -
  • 1


#375741 Blokowanie Granatów.

Napisane przez kapi10072 w 05.03.2012 15:35


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define m_flNextAttack 83

public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada HE", "9", "QTM. Peyote");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
}

public client_PreThink(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
{
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5);
}
}


To patrzyłeś ?
  • +
  • -
  • 1


#300457 Problem z czapkami!

Napisane przez Kaster w 26.09.2011 13:17

Zaznacz również aby boty dostawały czapki. A jak wejdziesz na serwer to wejdź w menu cvarów w amxmodmenu i sprawdź czy te cvary są wczytane. Jak nie to ustaw je z poziomu gry.
  • +
  • -
  • 1