Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Quak - zdjęcie

Quak

Rejestracja: 23.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.09.2014 08:56
-----

#656751 Run time error 4 index out of bounds funkcja CurWeapon

Napisane przez ex0 w 14.08.2014 07:36

CurWeapon (line 1105)
public CurWeapon(id)
{
	static team
	team = get_user_team(id)
	if(!is_user_alive(id) || team > 2)	return;

	if(~(bronie_klasy[klasa_gracza[id]] 
	| bonusowe_bronie_gracza[id]
	| bronie_druzyny[team] 
	| bronie_dozwolone)
	& 1<<read_data(2))     ham_strip_weapon_short( id );

	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])	engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield")
	
	UstawSzybkosc(id);
}



stock ham_strip_weapon_short(id) 

{

	new szWeapon[64];

	
	get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )


	new wId = get_weaponid(szWeapon);

	if(!wId) return 0;

	
	new wEnt	=	find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )

	
	if(!wEnt) return 0;

	
	ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

	
	ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)

	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

	

	set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

	

	return 1;

}

Wiem co oznacza błąd, ale może mi ktoś wyjaśnić jak w tym przypadku go naprawić?


  • +
  • -
  • 1


#656805 [ROZWIĄZANE] Szybkość Strzelania z Broni Zależna od Inteligencji ?

Napisane przez ex0 w 14.08.2014 10:00

weź sobie z stąd funkcję: http://amxx.pl/topic...elania-z-broni/

i dodaj sobie do funkcji dawania inteligencji: funkcje szybkości strzelania z broni.

Możesz mi to waść przerobić na działający dodatek +4 inta = 2% ? :) 


  • +
  • -
  • 1


#656775 [ROZWIĄZANE] Szybkość Strzelania z Broni Zależna od Inteligencji ?

Napisane przez ex0 w 14.08.2014 08:58

Witam, mam pytanie. 
Jak zrobić przykładowo takie coś:


X inteligencji (Przykładwo 2,4,6,8,10,22) daje nam 2% , 4% , 6% i tak dalej szybkości do strzelania z danej broni?

Chodzi o to, aby klasa miała funkcję której jej główna broń, przykładowo MP5 dostaje szybkość strzelania gdy punkty inteligencji zwiększamy, tak jak jest w przypadku dodatkowego DMG? 


  • +
  • -
  • 1


#656825 [ROZWIĄZANE] Prośba o 5 perków M. in. "Palące Rękawiczki"

Napisane przez ex0 w 14.08.2014 10:28

Palące Rękawiczki-Dostajesz co 5 sekund HE i masz z niego 50(+ inteligencja).

Kinfe Ruggby- Możesz robić mignięcie nożem na odl. 1000+ int. [PPM]

Shadow- Przez 5 sec jesteś niewidzialny, oraz posiadasz 1/5 z deagle.

Wampirze naboje-Każdy strzał leczy 15 hp.

Zestaw Profesionalisty-Dostajesz MP5 + 35 dmg, Scout 1/1,Przebranie wroga, Trudny do zdobycia.


Dziękuję - Pozdrawiam  :)

 

Nie Otwierać Spoilera !

 

Spoiler


@@Zapomniałeś, że mogę edytować xD

  • +
  • -
  • 1