
no i gotowe
jest tylko 5 warningów lose inde cos

.sma i .amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez QuahodronN
w 13.11.2011 18:13
Napisane przez
sekio
w 22.10.2011 22:59
Napisane przez QuahodronN
w 13.11.2011 17:53
Napisane przez radim
w 22.10.2011 17:34
Napisane przez radim
w 22.10.2011 08:22
Napisane przez GLobaL
w 20.10.2011 15:00
Napisane przez
oxygenium
w 20.10.2011 15:20
Napisane przez d0naciak
w 19.10.2011 15:56
Napisane przez
oxygenium
w 18.10.2011 18:29
Napisane przez Fili:P
w 26.09.2011 13:22
Napisane przez radim
w 22.09.2011 12:59
Napisane przez SeeK
w 22.09.2011 12:54
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "1/1 z AWP, 1/1 z noża, 2 autokampy, Wszystkie granaty. ";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_G3SG1 | 1<<CSW_G3SG1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && (get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP || get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez ToJaTwojTelefon
w 10.09.2011 20:35
Napisane przez radim
w 21.09.2011 13:51
Napisane przez
Dr. Weed
w 20.09.2011 12:00