Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LamPa - zdjęcie

LamPa

Rejestracja: 31.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2015 18:12
-----

#550060 [ROZWIĄZANE] Plugin włączanie/wyłączanie modeli vipa

Napisane przez sNH. w 16.06.2013 21:00

Nie wiem czy to zadziała, łap
 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "model"
#define VERSION "v1.0"
#define AUTHOR "SlaNdisH"




public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /models","models")
}
public models(id)
{
client_cmd(id, "cl_minmodels 1")
}
 

  • +
  • -
  • 1


#550073 [ROZWIĄZANE] Plugin włączanie/wyłączanie modeli vipa

Napisane przez Klakier w 16.06.2013 22:13

Chodzi również o wyłączanie:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Nowy plug"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Klakier"

new bool:opcja[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_clcmd("say /models", "komenda")
}
public komenda(id)
{
    opcja[id] = !opcja[id]
    
    if(opcja[id])
        client_cmd(id, "cl_minmodels 1")
    else
        client_cmd(id, "cl_minmodels 0")
}

  • +
  • -
  • 1


#379350 Problem podczas kompilowania

Napisane przez Enson w 12.03.2012 00:26

Wrzuc to co ci dam w zalaczniku do swojego kompilatora

scripting/include


a jak juz to zrobisz to wtedy sprobuj skompilowac plugin, powinno dzialac :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#379122 [ROZWIĄZANE] Problem podczas kompilowania

Napisane przez speedkill w 11.03.2012 19:46

Brakuje Ci tej funkcji w pluginie premium_points_get
chyba, że masz inny plik codmod.inc
http://amxx.pl/pastebin/6xs7srxv504c/
  • +
  • -
  • 1


#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 09.02.2011 17:25

Dołączona grafika



Dołączona grafika

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

Dołączona grafika

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer



Dołączona grafika
Konsola:
sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina)
Czat:
/best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape
/grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje
/speed - dla VIPa zmienia speed
/freeze - kupujemy granat zamrazajcy
fps - komendy na szybsze bh
/info - pokazuje info co posiada vip
/drshop - pokazuje deathrun shop


Dołączona grafika

Spoiler


Plugins.ini

Spoiler



Dołączona grafika

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry



Dołączona grafika


[DeathRun Pack]v1 Linux

http://www7.zippysha...04632/file.html
Dołączona grafika

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun








Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.




Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
  • +
  • -
  • 60


#261236 CoD - problemy z kompilacja

Napisane przez ric0 w 21.06.2011 13:49

Poradziłem sobie . do kosza z tym.
  • +
  • -
  • 1