http://amxx.pl/topic...me-changer-v11/
lub jeśli masz nowe dproto to zmieniasz tę linijkę w dproto.cfg
# Game_Name (string) # Sets game name displayed for clients # If Game_Name is empty, native game name will be used Game_Name = NAZWA
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez szelbi w 31.07.2014 19:57
http://amxx.pl/topic...me-changer-v11/
lub jeśli masz nowe dproto to zmieniasz tę linijkę w dproto.cfg
# Game_Name (string) # Sets game name displayed for clients # If Game_Name is empty, native game name will be used Game_Name = NAZWA
Napisane przez szelbi w 31.07.2014 18:26
Napisane przez szelbi w 11.07.2014 12:54
spar_log "0" //czy zapisywanie IP oraz SID każdego gracza do logów ma być włączone spar_mininterp "0.01" //minimalny interp jaki można mieć na serwerze spar_maxinterp "0.05" //maksymalny interp jaki można mieć na serwerze spar_config "esl5on5mrpol.cfg" //nazwa i ścieżka do pliku konfiguracyjnego spar_time "10" //czas w sekundach przed zamianą drużyn po skończonej kwarcie: 0 - wyłączone spar_chat_admins "1" //czy admin może pisać na czacie, kiedy ten jest zablokowany spar_teamchat "1" //czy czat drużynowy też ma być blokowany spar_host "twojastrona.pl" //adres strony, na której znajduje się plik php (bez http:// oraz www) spar_site "/sprawdz_bana.php" //nazwa i ścieżka do pliku php ss_mscreens "10" //maksymalna ilość screenów ss_interval "1.0" //co ile robione są screeny ss_sitemap "twojastrona.pl" //strona, na którą mają być wrzucone screeny ss_access "0" //kto może robić screeny na serwerze: 1 - każdy, 0 - tylko admin
#define TASK_BAN 002
Napisane przez szelbi w 02.07.2014 12:45
Napisane przez szelbi w 02.07.2014 10:41
Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:37
HAM_SUPERCEDE używałem w silniku JB, kiedy chciałem całkowicie zatrzymać zadawanie obrażeń, np. żeby CT nie mogło bić TT w danym przypadku itp.
public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits) { if(victim == attacker || !is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; /* Gracz majacy FreeDay'a nie zadaje obrazen CT */ if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT && FreeDayGracz[attacker]) return HAM_SUPERCEDE; /* CT nie zadaje obrazen TT, jesli zmienna nieaktywna */ if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T && !zmienna[CT_HIT_TT]) return HAM_SUPERCEDE; /* TT nie zadaje sobie nawzajem obrazen, jesli zmienna nieaktywna */ if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T && !zmienna[WALKA]) return HAM_SUPERCEDE; }
Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:29
Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:22
Ja bym to zrobił tak, ale nie wiem czy zadziała:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)|| !ma_perk[idattacker] || get_user_weapon(idattacker) != CSW_P228 || !(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(!random(6)) damage = float(get_user_health(id)); // zapomniales o id else damage += 10.0; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
//edit
Tak btw. to stosując to, co napisałeś wyżej, możesz równie dobrze nic nie zwracać i powinno działać
Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:17
Napisane przez szelbi w 29.06.2014 10:50
Większość z nich już znalazłem i dodaję je w załączniku. Teraz szukam już tylko poniższych.
Error: could not load file sprites/pvpve.spr Error: could not load file sprites/pvpve2.spr Error: could not load file sprites/buff.spr
Napisane przez szelbi w 24.06.2014 15:41
Ja bym to zrobił w trochę inny sposób, używając tablicy dynamicznej, dzięki czemu gracz mógłby wystawić kilka perków jednocześnie. Dodałbym możliwość wystawienia oferty na określony czas, a kiedy perk się nie sprzeda, pojawia się na liście niesprzedanych przedmiotów. Jeśli perk po kilku próbach sprzedaży, nadal by został to gracz miałby również możliwość szybkiej sprzedaży za losową ilość jakiejś tam waluty z danego przedziału. Oczywiście cały handel odbywałby się za jej pomocą, a później w sklepie byłaby możliwość kupienia za nią jakichś dodatkowych bonusów.
Napisane przez szelbi w 17.06.2014 11:52
Napisane przez szelbi w 16.06.2014 19:18
Napisane przez szelbi w 16.06.2014 18:26
Napisane przez szelbi w 09.06.2014 18:01