Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

szelbi - zdjęcie

szelbi

Rejestracja: 23.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.08.2020 21:11
*****

#653943 [ROZWIĄZANE] jak zmienić opis servera

Napisane przez szelbi w 31.07.2014 19:57

http://amxx.pl/topic...me-changer-v11/

 

lub jeśli masz nowe dproto to zmieniasz tę linijkę w dproto.cfg

# Game_Name (string)
# Sets game name displayed for clients
# If Game_Name is empty, native game name will be used
Game_Name = NAZWA

  • +
  • -
  • 1


#653910 Silnik JB się nie kompiluje (Jail api)

Napisane przez szelbi w 31.07.2014 18:26

Problem z tablicami dynamicznymi.

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

 

Zła tabulacja.


  • +
  • -
  • 1


#649120 Menu spara (STAM) by szelbi

Napisane przez szelbi w 11.07.2014 12:54

Opis


Jest to w pełni automatyczny plugin do obsługi sparów. Dodatkowo admin posiada dostęp do menu, w którym może uruchamiać wszystkie funkcje ręcznie.

Funkcje pluginu


Spoiler


Komendy admina


/spar - otwiera menu do zarządzania sparem (ADMIN_BAN)

Komendy gracza


amx_ss <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1] - wykonuje graczowi daną ilość screenów w wybranym formacie
/ss - otwiera menu robienia screenów
amx_ip - wyświetla w konsoli listę IP i SID graczy obecnych na serwerze

Instalacja


Standardowa.
esl5on5mrpol.cfg do cstrike
sprawdz_bana.php na serwer www

CVARY


spar_log "0" //czy zapisywanie IP oraz SID każdego gracza do logów ma być włączone
spar_mininterp "0.01" //minimalny interp jaki można mieć na serwerze
spar_maxinterp "0.05" //maksymalny interp jaki można mieć na serwerze
spar_config "esl5on5mrpol.cfg" //nazwa i ścieżka do pliku konfiguracyjnego
spar_time "10" //czas w sekundach przed zamianą drużyn po skończonej kwarcie: 0 - wyłączone
spar_chat_admins "1" //czy admin może pisać na czacie, kiedy ten jest zablokowany
spar_teamchat "1" //czy czat drużynowy też ma być blokowany
spar_host "twojastrona.pl" //adres strony, na której znajduje się plik php (bez http:// oraz www)
spar_site "/sprawdz_bana.php" //nazwa i ścieżka do pliku php

ss_mscreens "10" //maksymalna ilość screenów
ss_interval "1.0" //co ile robione są screeny
ss_sitemap "twojastrona.pl" //strona, na którą mają być wrzucone screeny
ss_access "0" //kto może robić screeny na serwerze: 1 - każdy, 0 - tylko admin

Changelog


Spoiler


Podziękowania


Spoiler


Inne informacje


Autor: szelbi
Licencja: CC BY-NC-SA 4.0 (Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach)
Wersja: 1.0.6

Jeśli używasz pluginu na serwerze PB, wgraj również moją wersję tego moda, w której naprawiłem kilka sporych błędów - http://amxx.pl/topic...od-nowa-wersja/

Aby wyłączyć sprawdzanie czy gracz ma status "ZBANOWANY" na banid.pl, (np. gdy nie masz serwera www) wystarczy dodać // przed
#define TASK_BAN 002

Wszelkie sugestie odnośnie tego co chcielibyście dodać/zmienić w pluginie piszcie poniżej.

Download


Załączony plik  menu_spara.sma   22,71 KB  325 Ilość pobrań
  menu_spara.amxx
Załączony plik  screenshot_spar.sma   4,79 KB  240 Ilość pobrań
  screenshot_spar.amxx
Załączony plik  esl5on5mrpol.cfg   1,66 KB  262 Ilość pobrań

Załączony plik  sprawdz_bana.php   296 bajtów  252 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 12


#646956 Set_task opóżnienie

Napisane przez szelbi w 02.07.2014 12:45

Wystarczy zrobić najzwyklejszą zmienną i przy wczytaniu ustawić na true, a kiedy gracz wychodzi i jest ustawiona na true to zapisać i zmienić na false, a jeśli nie to po prostu nic nie robić.


  • +
  • -
  • 1


#646927 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez szelbi w 02.07.2014 10:41

Plugin ma dodawać graczowi fragi za zadane obrażenia czy jak? Opisz dokładniej.


  • +
  • -
  • 1


#646709 [ROZWIĄZANE] Czy musze sprawdzać damagebits jeżeli sprawdzam broń?

Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:37

HAM_SUPERCEDE używałem w silniku JB, kiedy chciałem całkowicie zatrzymać zadawanie obrażeń, np. żeby CT nie mogło bić TT w danym przypadku itp.

public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits)
{	
	if(victim == attacker || !is_user_connected(attacker))
	return HAM_IGNORED;
	
	/* Gracz majacy FreeDay'a nie zadaje obrazen CT */
	if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT && FreeDayGracz[attacker])
	return HAM_SUPERCEDE;
	
	/* CT nie zadaje obrazen TT, jesli zmienna nieaktywna */
	if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T && !zmienna[CT_HIT_TT])
	return HAM_SUPERCEDE;
	
	/* TT nie zadaje sobie nawzajem obrazen, jesli zmienna nieaktywna */
	if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T && !zmienna[WALKA])
	return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1


#646703 [ROZWIĄZANE] Czy musze sprawdzać damagebits jeżeli sprawdzam broń?

Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:29

Stosuję identyczny patent w innym pluginie i tam działa bez problemu. Co do tych poradników, to ja przy pisaniu pluginów używam tylko HAM_IGNORED oraz HAM_SUPERCEDE i jakoś nigdy nie miałem problemu :D


  • +
  • -
  • 1


#646701 [ROZWIĄZANE] Czy musze sprawdzać damagebits jeżeli sprawdzam broń?

Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:22

Ja bym to zrobił tak, ale nie wiem czy zadziała:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker)|| !ma_perk[idattacker] || get_user_weapon(idattacker) != CSW_P228 || !(damagebits & DMG_BULLET))
	return HAM_IGNORED;
	
	if(!random(6))
	damage = float(get_user_health(id)); // zapomniales o id
	else
	damage += 10.0;

	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

//edit

 

Tak btw. to stosując to, co napisałeś wyżej, możesz równie dobrze nic nie zwracać i powinno działać ;)


  • +
  • -
  • 1


#646698 [ROZWIĄZANE] Czy po użyciu ExecuteHamB(Ham_Killed) będzie dziwna ikonka?

Napisane przez szelbi w 01.07.2014 10:17

damage ≠ utracone HP


  • +
  • -
  • -1


#646224 Szukam plików spr (640hud37, pvpve, zbt_radar2, Kill, Kill2, buff, rage)

Napisane przez szelbi w 29.06.2014 10:50

Większość z nich już znalazłem i dodaję je w załączniku. Teraz szukam już tylko poniższych.

Error: could not load file sprites/pvpve.spr
Error: could not load file sprites/pvpve2.spr
Error: could not load file sprites/buff.spr

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#645208 COD Rynek

Napisane przez szelbi w 24.06.2014 15:41

Ja bym to zrobił w trochę inny sposób, używając tablicy dynamicznej, dzięki czemu gracz mógłby wystawić kilka perków jednocześnie. Dodałbym możliwość wystawienia oferty na określony czas, a kiedy perk się nie sprzeda, pojawia się na liście niesprzedanych przedmiotów. Jeśli perk po kilku próbach sprzedaży, nadal by został to gracz miałby również możliwość szybkiej sprzedaży za losową ilość jakiejś tam waluty z danego przedziału. Oczywiście cały handel odbywałby się za jej pomocą, a później w sklepie byłaby możliwość kupienia za nią jakichś dodatkowych bonusów.


  • +
  • -
  • 1


#643776 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić w menu_additem 2 opcje w jednej linijce

Napisane przez szelbi w 17.06.2014 11:52

menu_additem(menu, "nazwa_gracza", "classname", "0", 0, cb);

na

new szText[128];
formatex(szText, charsmax(szText), "%s [%s]", nazwa_gracza, classname);
menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);

  • +
  • -
  • 1


#643721 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić w menu_additem 2 opcje w jednej linijce

Napisane przez szelbi w 16.06.2014 19:18

Wcale nie trzeba żadnego starego menu.

Nie spojrzałem dokładnie w treść posta. Myślałem, że chodzi mu o to, żeby zrobić 1. oraz 2. w jednej linii :)


  • +
  • -
  • 1


#643710 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić w menu_additem 2 opcje w jednej linijce

Napisane przez szelbi w 16.06.2014 18:26

Musisz użyć starego sposobu tworzenia menu.


  • +
  • -
  • 1


#642662 [ROZWIĄZANE] set_lights w fakemecie.

Napisane przez szelbi w 09.06.2014 18:01

engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, "a");

Connecting players could have blinking lights.
Players arms could be wrongly colored.
That's why it's really better to use set_lights


  • +
  • -
  • 3