Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

szelbi - zdjęcie

szelbi

Rejestracja: 23.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.08.2020 21:11
*****

#658626 [ROZWIĄZANE] jb_cypis[Problem z zabawa]

Napisane przez szelbi w 18.08.2014 15:14

Podmień te funkcje i sprawdź. Menu powinno się otworzyć po 5 sekundach odliczania.
 

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_bog)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(15, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 10)
	return;

	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
		god_menu(i);
	}

}

  • +
  • -
  • 1


#656497 [ROZWIĄZANE] Najnowsze wersje amxoda ? czym to sie rozni ?

Napisane przez szelbi w 13.08.2014 08:52

Base, czyli "podstawkę" + Cstrike, czyli część dla CS'a. Reszta jest dla innych gier.


  • +
  • -
  • 1


#656111 Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

Napisane przez szelbi w 11.08.2014 16:34

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.2.

Spoiler


Nowe CVAR'y:

pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona

  • +
  • -
  • 1


#656045 [ROZWIĄZANE] poprawa kodu z menu

Napisane przez szelbi w 11.08.2014 12:24

W takim wypadku poprzedni warunek był OK. Pytam się jeszcze raz, czy tam nie powinno być ID gracza?

 

//EDIT

 

Tworząc tablicę, która ma 33 komórki, są one numerowane od 0 do 32, więc jeśli wpiszesz tam 33 to zawsze będzie index out of bounds.


  • +
  • -
  • 1


#656042 [ROZWIĄZANE] poprawa kodu z menu

Napisane przez szelbi w 11.08.2014 12:21

if(punkty[33] => 1000);

Pierwsze co mi przyszło do głowy. Tak w ogóle to czy tam nie powinno być ID gracza zamiast 33?


  • +
  • -
  • 1


#655864 [ROZWIĄZANE] wykrzyknik w warunku - co oznacza?

Napisane przez szelbi w 10.08.2014 14:52

To jest negacja, poszukaj u wujka.


  • +
  • -
  • 1


#655775 Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

Napisane przez szelbi w 09.08.2014 20:33

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Załączony plik  Paintball.zip   9,31 MB  886 Ilość pobrań

 
Załączony plik  paintballmod.sma   6,01 KB  908 Ilość pobrań
  paintballmod.amxx
Załączony plik  paintballgun.sma   13,42 KB  972 Ilość pobrań
  paintballgun.amxx
Załączony plik  paintballnade.sma   3,74 KB  695 Ilość pobrań
  paintballnade.amxx
  • +
  • -
  • 13


#655732 index out of bounds w ColorChat

Napisane przez szelbi w 09.08.2014 15:35

Tak, bo szukałem rozwiązania problemu, ponieważ przy tym drugim sposobie też sypie logami, jakbyś nie zauważył w pierwszym poście.

Przecież używam zarówno connect, jak i putinserver :facepalm: Ludzie, czytajcie całego posta...


  • +
  • -
  • 1


#655728 index out of bounds w ColorChat

Napisane przez szelbi w 09.08.2014 15:29

ColorChat nie ma tutaj nic do rzeczy, bo błędy występują tylko tutaj, a używam go jeszcze kilkadziesiąt razy w tym pluginie.

 

nie użyłeś tabulatora przez ColorChat

:facepalm:


  • +
  • -
  • 0


#655107 [ROZWIĄZANE] podczas gdy "odgrywamy" public X to public Y się wyłącza...

Napisane przez szelbi w 06.08.2014 11:35

W WyswietlMenu dodaj

new cb = menu_makecallback("Menu_callback");

Później

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0);

zamieniasz na

menu_additem(menu, "\wXXX", "1", 0, cb);

Niżej dodajesz

public Menu_callback(id, menu, item)
{
	if(item == 1 && wybrana_opcja == 1)
	return ITEM_DISABLED;

	return ITEM_ENABLED;
}

itd.


  • +
  • -
  • 1


#655099 [ROZWIĄZANE] podczas gdy "odgrywamy" public X to public Y się wyłącza...

Napisane przez szelbi w 06.08.2014 11:20

Bo ustawiasz wartość, a nigdzie jej nie używasz. Kiedy dodasz callbacka wszystko będzie OK.


  • +
  • -
  • 0


#655093 [ROZWIĄZANE] podczas gdy "odgrywamy" public X to public Y się wyłącza...

Napisane przez szelbi w 06.08.2014 11:11

new wybrana_opcja = 0;
switch(item)
	{
	case 0: wybrana_opcja = 1;
	case 1: wybrana_opcja = 2;
	case 2: wybrana_opcja = 3;
	}

 Robisz callback i sprawdzasz ile jest równe wybrana_opcja i według tego blokujesz pozycje.


  • +
  • -
  • 1


#654866 [ROZWIĄZANE] dproto mnie zbanowało

Napisane przez szelbi w 05.08.2014 10:13

http://amxx.pl/topic...-ban-od-dproto/


  • +
  • -
  • 1


#654611 [ROZWIĄZANE] Opis CurWeapon i Ham_Item_Deploy.

Napisane przez szelbi w 04.08.2014 10:00

CurWeapon wykonuje się przy prawie każdym działaniu z bronią, czyli przeładowanie, strzał, wyciągnięcie broni itp.

Ham_Item_Deploy wykonuje się tylko przy wyciągnięciu broni.


  • +
  • -
  • 1


#654052 Proszę o usunięcie mojego konta!

Napisane przez szelbi w 01.08.2014 09:52

Nikt nie będzie tęsknił.


  • +
  • -
  • 3