Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xGoodNightx - zdjęcie

xGoodNightx

Rejestracja: 04.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2019 21:22
*****

#532050 [ROZWIĄZANE] dodanie soundow do sklepu

Napisane przez Pan Marian w 06.04.2013 13:32

Ewentualnie można jeszcze to zrobić w pluginie od sklepu, no ale .sma nie podałeś.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /sklep", "zagraj");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/sklep.wav")
}

public zagraj(id)
{
	client_cmd(id,"spk misc/sklep.wav")
}	




#502730 [ROZWIĄZANE] Item tylko noz

Napisane przez Vasto_Lorde w 17.01.2013 21:26

Na 1hp:
Do plugin_init perku:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
Na koniec pliku:
public Spawn(id){
if(!ma_klase[id])
return;

set_task(0.2, "Ustaw_HP", id);
}
public Ustaw_HP(id){
set_user_health(id, 1);
}
Na only nóż:
Do plugin_init perku:
register_event("CurWeapon","Bron","be","1=1");
Na koniec pliku:
public Bron(id){
if(ma_klase[id]){
if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE){
client_cmd(id,"weapon_knife");
client_cmd(id,"wait");
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#494867 [ROZWIĄZANE] Klasa niewidzalna z nozem podczas kucania

Napisane przez d0naciak w 28.12.2012 09:57

    if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
    {
        if(button & IN_DUCK && !(oldbutton & IN_DUCK))
        {
            if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
            else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        }
        else if(!(button & IN_DUCK) && oldbutton & IN_DUCK)
        {
            set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        }
    }

Dodaj to public CmdStart przed

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1