Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mgr inż. Pavulon - zdjęcie

mgr inż. Pavulon

Rejestracja: 21.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.11.2011 22:58
****-

#215006 Skiny

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 11:06

Mówię tylko, że mogą mieć celowo podmieniony ten plik lecz nie muszą. Tak czy inaczej mają inny niż jest na serwerze i dopóki cvar nie zostanie zmieniony lub oni nie pobiorą tego modelu z serwera to na nim nie zagrają.
  • +
  • -
  • 2


#214984 Klasy Zombie – Problem z Kompilacją.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 10:20

Sprawdź: Załączony plik  zpa_zclasses40.sma   3,48 KB  22 Ilość pobrań
  zpa_zclasses40.amxx
  • +
  • -
  • 1


#214973 ESP On podczas gry

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 09:34

Jest to wykonalne, a co miało by nie być.
  • +
  • -
  • 1


#214972 Wszystko o Amxx/Sma pisaniu pluginów..

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 09:34

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#214948 Problem ze spadochroniarzem

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 00:54

Już lepiej, ale "zjadłeś" jedną klamrę i "public" przed parachute_reset(id)
No i wciąż konflikt 2x client_PreThink (modyfikacje "gryzą" się ze sobą?)

Niby się kompiluje, ale nie wiem czy będzie dobrze działało:
AMXX
SMA
  • +
  • -
  • 1


#214945 Skiny

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 00:22

Bad file Server is enforcing file consistency for models/player/terror/terror.mdl

Ktoś chce grać z podmienionym modelem terror.mdl (możliwe, że cheater z np. jaskrawymi modelami)
Możesz wyłączyć sprawdzanie ustawiając w server.cfg:
mp_consistency 0

  • +
  • -
  • 1


#214943 Problem ze spadochroniarzem

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 00:12

Korzystasz z jakichś "poradników" nie wiadomo jak napisanych, z innych stron a jednak z problemami to do nas.

Kod jest całkiem źle przerobiony, np. dwa razy funkcja client_PreThink
  • +
  • -
  • 1


#214940 ESP On podczas gry

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 00:04

Jeżeli to na twoim serwerze i ty nie wrzuciłeś takiego pluginu to mógł to być tylko cheat ;)
  • +
  • -
  • 1


#214939 Problem chyba ze mysql

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2011 00:01

[GmAMXBans] GM & 6.X FAQ - AMXBans 6 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Motyw przewodni: CZYTAJ ALBO BAN!


  • +
  • -
  • 1


#214938 Klasy Zombie – Problem z Kompilacją.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 11.02.2011 23:57

Lepiej powiedz co chciałeś stamtąd usunąć, bo wszystko pomotane tam jest.
  • +
  • -
  • 1


#214918 Wszystko o Amxx/Sma pisaniu pluginów..

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 11.02.2011 22:39

"własne menu"

Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

"show_motd"

show_motd
  • +
  • -
  • 1


#214703 Błąd: unreachable code

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 11.02.2011 13:45

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z))

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s stworzona przez De la parkour. ", nazwa);
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
	return COD_CONTINUE;
}
Ta klamra to raczej miała być tuż za if'em.
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s stworzona przez De la parkour. ", nazwa);

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
	return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#214639 Server Shutting Down.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 10.02.2011 23:16

Błąd przy wysyłaniu jakiegoś eventu w jakimś pluginie. Nie da się z tych logów określić z którego. Jedynie możesz wyłączać kolejno pluginy aż błędy znikną.
  • +
  • -
  • 1


#214623 Problem ze zmienianiem powodow banow.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 10.02.2011 22:50

Wprowadź hasło rcon podczas zapisywania ustawień.
  • +
  • -
  • 1


#214557 Jak sprawić, by spadł?

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 10.02.2011 20:20

Na ten przykład:
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE)
ale może inny movetype będzie cie zadowalał.
  • +
  • -
  • 1