edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
win32 addons\dproto\dproto.dll
(dla serwera windows)
lub
linux addons/dproto/dproto_i386.so
(dla serwera linux)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KretoKret
Rejestracja: 14.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2011 13:20





Statystyki
- Grupa: Nowy
- Całość postów: 3
- Odwiedzin: 2 435
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 73 lat
- Urodziny: Luty 3, 1952
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gdz.
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
KretoKret nie posiada znajomych
#282429 Jak zainstalowac Dproto
Napisane przez DarkGL
w 13.08.2011 13:39
Dproto [0.9.87] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#281037 Perk Siła Pudziana
Napisane przez DarkGL
w 10.08.2011 23:18
Mamy sile jak pudzian i możemy odpychać się od ścian
sila_pudziana.sma 1,89 KB 541 Ilość pobrań
sila_pudziana.amxx
sila_pudziana.amxx 3,82 KB 163 Ilość pobrań




#282786 Misje(aka questy)
Napisane przez MieTeK_
w 14.08.2011 12:54
hah a gdzie jest tutor ?
widziałem na screnach że ten plug korzysta z tutoraa tu go nie ma
Rozmyśliłeś się z tym ?![]()
Miał być tutor co dawało w efekcie klimat podejmowania misji, lecz byłem zmęczonym poprawianiem jednego uporczywego błędu w tutorach.
W dodatku trzeba było resetować CS'a aby móc widzieć tutory poprawnie(jeżeli ktoś 1 raz wbił na serw z tutorami)
#277832 Plugin Bank [ say /bank ] [Aktualizacja]
Napisane przez Gh0st
w 04.08.2011 20:53

Version - 1.1.5 Dodatkowe informacje : Po wpisaniu na say /bank wyświetla się menu z wieloma opcjami . -od 05.08.2011 zostało wprowadzone hasło . jeżeli nie masz hasła to musisz je utworzyć w głównym menu Podziękowania dla : Dalinor - za pomoc w optymalizacji kodu .Say /bank
- Menu dla gracza
- Wpłać kasę - Wpłacasz kasę na konto
- Wypłać kasę - Wypłacasz kasę z konta
- Inwestuj - Inwestujesz kasę jako aktualnie masz na koncie .
- Sklep
- Kup expa - Kupujesz expa
- Kup perk - Kupujesz perk/item
- Przenieś expa - Przenosisz expa na wybraną klasę (sumuje)
- VIP MENU
- Automat . OFF/ON ( Automatyczne wpłacanie kasy za kila )
- Sprawdz Stan konta - Pokazuje stan konta gracza
- Pokazuje stan konta serwera ( stan konta serwera wzrasta podczasz pobierania podatku od wpłaty)
- Zresetuj stan konta serwera - Resetuje stan konta serwera do kwoty 0
- Daj kasę graczowi - Dajesz kasę graczowi ( wybierasz gracza z menu )
- Zresetuj stan konta wybranego gra - Zerujesz stan konta wybranego gracza
- Stwórz hasło - Potrzeba do wejscia do menu dla gracza od wersji 1.1.5

Instalacja standardowa :TUTAJ
Zalecany Plguin : G_block_name_change

/bank - wyświetla menu /bankstat - wyświetla tabele z zywymi graczami i ile posiadają kasy ( kod zaczerpnięty z diablomoda )

Cvary dopisujemy/edytujemy w :addons/amxmodx/config/bank.cfg
bank_podatek 23 - wpisujemy podatek( ilosc % ) pobierany od wpłaty na konto w postaci liczby całkowitej bank_perk 70000 - koszt perku bank_przenies 400000 - koszt przeniesienia expaChange Log:
Wersja : 1.1.5 ( 05.08.2011 )
- Dodana Mozliwosc tworzenia hasla . ( potrzeba do wejscia do menu dla gracza )
- Wszystkie te same opcje ze starej wersji
- Ukończone menu dla vipa ( 1 opcja )
- Naprawiony błąd z Crash'ami serwera niektórym osobą. ( taką mam nadzieje )


Załączone pliki
-
Bank 28-8-2011.rar 5,42 KB 922 Ilość pobrań
-
bank.sma 24,46 KB 648 Ilość pobrań
bank.amxx
-
bank.cfg 171 bajtów 616 Ilość pobrań
#688 Alternative End Round Sounds
Napisane przez
bicek
w 30.01.2008 11:03
Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.
Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt
utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.
plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.
Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.
Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxxdo folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.
Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt
utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT" "sound/misc/twinnar2.wav" "T"
plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.
plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.
Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"
Załączone pliki
-
alt_end_round_sounds.zip 35,28 KB 58655 Ilość pobrań
-
soundpack.rar 1,07 MB 30597 Ilość pobrań
#269997 AutoBuy and ReBuy BUG? Ciągłe crashe...
Napisane przez Leihto
w 14.07.2011 23:13
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KretoKret
- Regulamin