Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KrUlIk - zdjęcie

KrUlIk

Rejestracja: 14.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.03.2015 17:28
-----

#506807 prośba o klasy (25) m.in Bandyta

Napisane przez Hleb w 26.01.2013 11:31

Radziecki Żołnierz

Załączony plik  codclass_radzieckizolnierz.sma   1,29 KB  43 Ilość pobrań
  codclass_radzieckizolnierz.amxx
  • +
  • -
  • 3


#511959 Prośba o perk Nanosuit

Napisane przez Hleb w 07.02.2013 11:57

tutaj masz stabilniejszą wersję

http://amxx.pl/topic...uit-naprawiony/
  • +
  • -
  • 3


#513723 Prośba o 6 perkow m.in "nanosuid"

Napisane przez Hleb w 11.02.2013 10:14

NanoSuit

Załączony plik  codperk_nanosuit.sma   1,03 KB  34 Ilość pobrań
  codperk_nanosuit.amxx
  • +
  • -
  • 3


#513726 Prosba o 14 perkow MiN "Dziurawe ciało"

Napisane przez Hleb w 11.02.2013 10:18

HE Granat

Załączony plik  codperk_hegranat.sma   1,49 KB  36 Ilość pobrań
  codperk_hegranat.amxx
  • +
  • -
  • 4


#513753 Prośba o 6 perkow m.in "nanosuid"

Napisane przez Hleb w 11.02.2013 12:42

Oko Sokoła

Załączony plik  codperk_okosokola.sma   1,1 KB  36 Ilość pobrań
  codperk_okosokola.amxx
  • +
  • -
  • 2


#514222 Chcę się dowiedzieć jak przeliczyć tę funkcję?

Napisane przez Hleb w 12.02.2013 16:10

Masz tutaj skoroszyt

Komórka A2 odpowiada wartości obrażeń (dla 0 wytrzymałosci)
Kolumna B odpowiada wytrzymałości klasy (od 0 do 250)
Kolumna C odpowiada wartości rozwiązania redukcji obrażeń gracza w zaleznosci od wytrzymałości klasy
Kolumna D odpowiada rzeczywistej wartości obrażen z uwzglednieniem wytrzymalości klasy

http://speedy.sh/mDgrk/COD.xls
  • +
  • -
  • 4


#514231 Chcę się dowiedzieć jak przeliczyć tę funkcję?

Napisane przez Hleb w 12.02.2013 16:23

a to trzeba tak od razu

http://amxx.pl/dokum...f947/floatpower

np

floatpower(2.0, 10.0) = 210 = 1024

w tym przypadku 1.1 jest liczbą do spotęgowania, a -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) jest notacją wykładniczą: działanie tak się przedstawia: 1 - 1.1-0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)
  • +
  • -
  • 4


#514548 Cod Class Matrix

Napisane przez Hleb w 13.02.2013 10:14


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Matrix";
new const opis[] = "Ma dual deagle i im wiecej inty tym wiecej kroi";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Matrix");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "matrix");
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/dgl/v_dgl.mdl");
precache_model("models/dgl/p_dgl.mdl");
precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
precache_model("models/player/matrix/matrix.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dgl/v_dgl.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/dgl/p_dgl.mdl")
}
}
}

public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "matrix");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


nie zarejestrowałeś eventów na CurWeapon i na Ham_TakeDamage
  • +
  • -
  • 4


#514587 Prosba o 17 perkow (Eliminator rozrzutu)

Napisane przez Hleb w 13.02.2013 12:49

Notatki Inzyniera

Załączony plik  codperk_notatkiinzyniera.sma   17,51 KB  44 Ilość pobrań
  codperk_notatkiinzyniera.amxx

Załączony plik  modele i dzwieki.rar   102,86 KB  37 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 4


#475259 [TuT] Jak naprawić perk Nano Kamizelka.

Napisane przez Pan PrO w 04.11.2012 19:53

Witam. W tym poradniku pokarzę wam jak naprawić perk Nano Kamizelka oraz dodać tę zdolność innym klasą.

1. Pod
new bool:freezetime = true;
dodajemy
new odpornosc_gracza[33];


2. w plugin_natives() na samym dole dodajemy


register_native("cod_get_user_odpornosc", "SprawdzOdpornosc", 1);
register_native("cod_set_user_odpornosc", "UstawOdpornosc", 1);


3. W UsunUmiejetnosci(id) na samym dole dodajemy
odpornosc_gracza[id] = 0;


4. Ten public znajdujący sie prawie na samym dole

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);


Zmieniamy na to

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
{
if(!odpornosc_gracza[ofiara])
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
}


5. Na samym końcu .sma dodajemy to

public UstawOdpornosc(id, wartosc)
odpornosc_gracza[id] = wartosc;

public SprawdzOdpornosc(id)
return odpornosc_gracza[id];


Sposób użycia

W cod_perk_enabled lub cod_class_enabled dodajemy

cod_set_user_odpornosc(id, 1);


a w cod_perk_disabled lub cod_calss_disabled

cod_set_user_odpornosc(id, 0);



Naprawiona Nano Kamizelka

Załączony plik  codperk_nanokamizelka.sma   746 bajtów  398 Ilość pobrań
  codperk_nanokamizelka.amxx


Zakaz kopiowania na inne forum. Poradnik wykonany dla amxx.pl
  • +
  • -
  • 11


#281288 Bh coś nie tak

Napisane przez Hiroshima w 11.08.2011 14:50

sprawdz czy nie dodales tego jako drugi wpis... w server.cfg na pewno jest juz ten wpis i masz go edytowac ustawiajac wartosc jaka podalem...
  • +
  • -
  • 1