Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ovies - zdjęcie

ovies

Rejestracja: 08.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2015 23:52
-----

#132983 Wszystko o RoundSound - Własny RoundSound

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 08.05.2010 09:19

Witam ! W tym temacie spróbuję przybliżyć wam wszystko o RoundSound i rozszerzeniu .wav


1. Zaczniemy od przygotowania Sobie muzyki:

A więc aby skrócić swoją muzykę i przekonwertować ją na rozszerzenie .wav potrzebujemy programu. Ja używam Virtual Dj 5.0 i WavePad 3.05, ale można to tylko zrobić tym programem http://www.dobreprog...dows,13104.html
Ściągasz programik instalujesz, odpalasz muzykę poprzez WavePad. Gdy ją otworzysz poprostu zaznaczasz myszką i wciskasz klawisz Delete muzykę którą chcesz wyciąć. Gdy już skróciłeś swoją muzykę na roudnsound klikasz File>Save File As...>wybierasz gdzie ma być zapisany ten plik i w jakim formacie ma być (czyli wav) Następnie wyświetli Ci się tabelka w której wybierzesz takie ustawienia:
Nazwa: (bez nazwy)
Format: PCM
Atrybut: 22,050 kHz; bitów 16; Mono 43 kb/s - Jeżeli weźmiesz na więcej nie będzie działało, a jeżeli na mniej to będzie gorsza jakość!
(Dodam jeszcze, że w tym programie możesz dodać echo i dużo dużo więcej - naprawdę fajny program.)
Teraz kliknij na twój plik PPM>Właściwości>Podsumowanie>Zaawansowane i teraz twój plik powinien wyglądać tak:
Szybkość transmisji bitów: 352 kb/s
Rozmiar próbki audio: 16 bitów
Kanały: 1 (mono)
Częstotliwość próbkowania audio: 22 kHz
Format dźwięku: PCM


2. Teraz przejdę do pliku .sma o rozszerzeniu .wav



#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/TT1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/TT2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/TT3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/TT4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/TT5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/CT1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/CT2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/CT3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/CT4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/CT5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/CT1.wav")
precache_sound("misc/CT2.wav")
precache_sound("misc/CT3.wav")
precache_sound("misc/CT4.wav")
precache_sound("misc/CT5.wav")
precache_sound("misc/TT1.wav")
precache_sound("misc/TT2.wav")
precache_sound("misc/TT3.wav")
precache_sound("misc/TT4.wav")
precache_sound("misc/TT5.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}



2. Teraz przejdę do pliku .sma Rozszerzenie .mp3


#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT4")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT4")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/CT1.mp3")
precache_sound("misc/CT2.mp3")
precache_sound("misc/CT3.mp3")
precache_sound("misc/CT4.mp3")
precache_sound("misc/CT5.mp3")
precache_sound("misc/TT1.mp3")
precache_sound("misc/TT2.mp3")
precache_sound("misc/TT3.mp3")
precache_sound("misc/TT4.mp3")
precache_sound("misc/TT5.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Można dodać więcej piosenek niż 5 dla każdej z drużyn.

Wtedy trzeba zmienić new rand = random_num(0,4) - na ilość ile mamy w case

3. Kompilacja pluginu.

Aby Skompilować nasz plik .sma na .amxx wchodzimy tutaj Kompilator - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Myślę że wam pomogłem :) Jeżeli ktoś coś nie rozumie czegoś niech napisze pod Tematem ;)

Pozdrawiam Dj ^^ d(-.-)b