Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RebelNight - zdjęcie

RebelNight

Rejestracja: 07.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.10.2014 13:54
*****

#494846 Klasa MasterSoldier

Napisane przez MAGNET w 28.12.2012 07:52

Witam :)
Postanowiłem zrobić klasę, której jeszcze nie było (tak myślę ^^)
Bez zbędnych przedłużeń, zaczynajmy

Nazwa klasy: MasterSoldier
Opis: Ma 1/5 na wyrzucenie broni, 3 miny, widzi niewidzialnych, no recoil, 2x wieksza szybkostrzelnosc.
Bronie: Ak, Krieg, AUG

Jest to prawdziwa maszyna do zabijania:
1. Nie uchronią się przed nią żadne ninje itp.
2. Posiada 3 bronie, dzięki czemu może atakować ciągłym ogniem
3. Dzięki eliminatorowi rozrzutu, 2x szybkostrzelności oraz dropu broni klasa nie daje szansy na odpowiedź przeciwnika

W załączniku dam wam klasę zwykła, jak i premium :)

Jest to moja pierwsza klasa, więc proszę o zrozumienie w razie ewentualnych błędów ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#414821 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez sebul w 26.05.2012 22:47

Postanowiłem poprawić trochę zapis oraz odczyt z pliku vault, dodałem także automatyczne usuwanie nie używanych kont co 30 dni (można zmienić) oraz staty z expem mniejszym niż 1, nie zapisują się. Teraz raczej już nikomu się nie przydarzy coś takiego jak samoistne usuwanie statów, bo powodem jest zbyt duży plik vault. Do tego chyba większość wie, że im większy plik vault, tym bardziej obciąża serwer, więc takie usuwanie na pewno jest dobrym rozwiązaniem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 27


#426386 Ustawienie graczowi możliwości podnoszenia broni obcych

Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 21:09

Witam, w tym poradniku zaprezentować chciałbym nową funkcję natywną do codmoda, umożliwaiającą włączenie/wyłączenie możliwości blokowania podnoszenia broni graczowi.
Pierw otwieramy nasze *.sma CodModa i tworzymy nową zmienną globalną poprzez dodanie nad plugin_init() tego :
new blokada_broni[33];
Na sam koniec kodu dodajemy następujące publici :
public UstawBlokadeBroni(id, wartosc)
    blokada_broni[id] = wartosc;

public SprawdzBlokadeBroni(id)
    return blokada_broni[id];

W publicu CurWeapon edytujemy odpowiednio warunek, aby nie wyrzucało broni przy ich podniesieniu
if(!(1<<bron & bronie))
trzeba zamienić na
if(!(1<<bron & bronie) && blokada_broni[id])

W publicu DotykBroni, dodajemy warunek, który zabrania podneszenia broni, gdy mamy włączoną blokade, a więc pod :
if(!is_user_connected(id))
        return HAM_IGNORED;
dodajemy
if(!blokada_broni[id])
        return HAM_IGNORED;

Teraz do publica UsunUmiejetnosci(id) dodajemy to :
blokada_broni[id] = 1;

Dzięki temu, kiedy gracz wejdzie na serwer, bedzie miał od razu włączoną blokade.
Na koniec wystarczy zarejestrowac natywy, robimy to poprzez dodanie do plugin_natives() tego :
register_native("cod_set_user_weaponsblocking", "UstawBlokadeBroni", 1);
    register_native("cod_get_user_weaponsblocking", "SprawdzBlokadeBroni", 1);

Koniec edycji sma, przechodzimy do codmod.inc oraz na jego koniec dodajemy takie linijki :
native cod_set_user_weaponsblocking(id, wartosc); //Ustawia graczowi blokade broni (1 włącza, 0 wyłącza)
native cod_get_user_weaponsblocking(id); // Zwraca 1, jezeli gracz ma wł. blokade, w przeciwnym wypadku zwraca 0
Okej, juz prawie gotowe, wystarczy zrobić np. klase, ktora bedzie mogla podniesc kazdą broń, robimy to poprzez dodanie do cod_class_enabled(id) tego
cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);
a także w cod_class_disabled dodajemy to
cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);

Oczywiście należy także cvar cod_weaponsblocking ustawić na 0 w addons/amxmodx/configs/codmod.cfg

Koniec, nie zapomnijcie przekompilowac sma codmoda a takze klasy ;>
  • +
  • -
  • 12


#353427 HP w HUD

Napisane przez Raen w 24.01.2012 21:59

Spróbuj tego:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#352565 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić ilość screenów na amx bans?

Napisane przez Kawon w 22.01.2012 12:39

używasz pluginu na ssy od GM'a ? xD
pokaż plugins-amxbans.ini, amxbans-ssban.cfg
  • +
  • -
  • 1


#352682 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić ilość screenów na amx bans?

Napisane przez MaxiKINGer w 22.01.2012 16:04

On jest wbudowany w amxbansie...
plugins-amxbans.ini czy jakoś tak odblokuj tam plugin ss i z głowy.


#352711 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić ilość screenów na amx bans?

Napisane przez EneMy691 w 22.01.2012 17:06

Spróbuj w folderze "configs" znaleźć amxbans-ssban.cfg - tam można ustawić ilość ss'ów do zrobienia.

Pozdrawiam.


#352091 [ROZWIĄZANE] Jak widzieć wszystkich na specu?

Napisane przez glutex w 21.01.2012 11:06

Na spectator'ze gracz z reguły może oglądać obie drużyny...

Tobie chodzi raczej o tryb kamery po śmierci.

Komenda: mp_forcecamera "1".

Więcej informacji o tych ustawieniach znajdziesz w tym temacie. Przyda Ci się także plugin Admin Freelook.
  • +
  • -
  • 1


#345202 [ROZWIĄZANE] Plugin na wyświetlnie IP

Napisane przez glutex w 05.01.2012 22:32

ShowIP

Choć osobiście polecam:

Amx_IP - choć niema opcji kemendy w say, to od razu wykrywa zmienne IP.
  • +
  • -
  • 1


#343607 [ROZWIĄZANE] EXP za zabicie większego lvl'a

Napisane przez HaDeS From HELL w 01.01.2012 22:46

ehhhhh Up :mur: :facepalm:

@Topic

Znajdź public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

i tam masz takie coś :
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
i
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
		   nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

usuń to i skompiluj

czyli jak masz podstawowy silnik coda ten public powinien wyglądać tak:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
			
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}


powinno działać
  • +
  • -
  • 5


#341732 Warning "limit_poziomu"

Napisane przez radim w 29.12.2011 14:59

Usuń tą linijkę.
  • +
  • -
  • 1


#337610 Klasy dla ludzi oraz lvl na zombie moda

Napisane przez Kogut w 21.12.2011 18:11

http://zombiesite.pl...wtopic.php?t=65
  • +
  • -
  • 1


#318059 Kupno doświadczenia w sklepie

Napisane przez dasiek w 05.11.2011 10:35

dodajesz do sklepu Nową rzecz i w Swich(item) w case wybranego numeru dajesz
cod_set_xp(id,cod_give_xp(id) + 1000)

  • +
  • -
  • 2


#290471 Dodatkowy wskaznik zdrowia

Napisane przez ToRRent w 31.08.2011 13:56

1. Do 255 :P
2. Myślę że to nie ten dział
3. http://amxx.pl/pluginy/ poszukaj bo istnieje taki plugin ;)
4. @Skull3D zła nazwa w set_task :D
  • +
  • -
  • 1