Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Holls - zdjęcie

Holls

Rejestracja: 18.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.04.2012 15:03
-----

#333736 Stawianie choinek, bałwanków itp. na mapie (z SnowWars Mod)

Napisane przez kasza w 12.12.2011 22:13

To tak. Pomyliłem pluginy tu masz poprawny http://amxx.pl/index...h&attach_id=869


    register_clcmd("say !addsnowman", "cmdAddSnowman", -1);
    register_clcmd("say !removesnowman", "cmdRemoveSnowman", -1);
    register_clcmd("say !rotatesnowman", "cmdRotateSnowman", -1);
    register_clcmd("say !saveorigins", "cmdSaveOrigins", -1);

to jestem święty

Jak masz zamia tak pisać, to lepiej nie pisz w cale, bo chociaż odrobinę należało by być wdzięcznym komuś kto próbuje Ci pomóc. o_O
  • +
  • -
  • 1


#255547 [Poradnik] Cele JailBreak

Napisane przez aVVe w 03.06.2011 14:02

Do stworzenia celi będą potrzebne 2 byty:
func_door
func_button

1. Zaczynamy od utworzenia pomieszczenia za pomocą Kreatora Brył Dołączona grafika czyli naszej celi i nadanie jej jakiejś tekstury narzędziem Teksturowanie Dołączona grafika

2. Następnie zaznaczamy naszą cele narzędziem Zaznacz Dołączona grafika i odzielamy od siebie sciany za pomocą narzędzia Rozgrupuj Dołączona grafika

3. Teraz zaznaczamy przednią ścianę naszej celi i nadajemy jej teksturę podobna do krat np. {GRATESTEP3 ( znak "{" oznacza ze tekstura jest przezroczysta tzn. kiedy nadamy jej odpowiednie opcje bedzie widac tylko kraty bez czarnej przestrzeni pomiędzy nimi)

4. Po nadaniu tekstury ponownie zaznaczamy przednią scianę i zamieniamy w byt func_door z przykładowymi opcjami:

Nazwa: door1
Tryb Rendowania: Solidnie
Nasycenie: 255
Mozemy także dodać dzwięk otwierania i zatrzymania celi, pobawcie się tym trochę.

Standardowo drzwi maja ustawione, ze kiedy minie 4s od otworzenia automatycznie się zamykają więc jesli chcemy aby zamykaly i otwieraly się tylko za pomocą przycisku zaznaczamy w zakładce Flagi: Naprzemian.
Ostatnią opcja jest wskazanie kierunku otworzenia sie drzwi ustawiając wskaznik w odpowiednim miejscu na kołku Dołączona grafika

5. Teraz czas na zrobienie przycisku który będzie otwierał nasze drzwi a więc robimy bryłe i nadajemy jej teksturę przycisku(buttona)

6. Następnie zamieniamy bryłę w byt func_button z opcjami:

Uruchom(byt docelowy): door1
i w zakładce Flagi zaznaczamy Nie przesuwaj

Koniec.

Poradnik wykonany w 100% prze ze mnie. Kopiowanie bez zgody Autora(czyli mojej) Zabronione !
  • +
  • -
  • 1