Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Randyorton. - zdjęcie

Randyorton.

Rejestracja: 16.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.06.2011 19:32
-----

#262178 Edytowanie amxmodmenu

Napisane przez Drzanas w 23.06.2011 21:19

siemka edytuj mi ktoś amxmodmenu aby w nim znalazlo sie takie coś jak "zrob ssy" i tam że trzeba wybrać nick potem ilość ss od 3 do 5 z góry dzięki


Siemka od czego jest opcja szukaj na forum?
Edycja menu admina - "amxmodmenu" - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#261513 Przerobienie Menu

Napisane przez Leihto w 22.06.2011 01:17

Ehh przepisałem to całe -_-

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H // lub ADMIN_CFG

new const WERSJA[] = "0.1";
new przywital[33];

public plugin_init() {
register_plugin("Menu", WERSJA, "Blak Rajder")
register_clcmd("say /menu", "pokaz_menu")
}
public client_putinserver(id)
{
przywital[id] = false;
}
public pokaz_menu(id)
{
new menu = menu_create("MENU DiabloMoD Cs-Dreams.pl!", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Przywitaj Sie", "1", 0)
menu_additem(menu, "Zmien Klase", "2", 0)
menu_additem(menu, "Opis Klasy", "3", 0)
menu_additem(menu, "Sklep z Runami", "4", 0)
menu_additem(menu, "Questy", "5", 0)
menu_additem(menu, "Questy dla Vipa", "6", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64]
new iaccess, callback
menu_item_getinfo(menu, item, iaccess, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new name[33]
get_user_name(id, name, 32)
switch(key)
{
case 1:
{
if(przywital[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Mozesz przywitac sie tylko ^x04 raz na mape :)")
}
else
{
new name[33]
get_user_name(id, name, 32)
ColorChat(id, GREEN, "Witaj %s mamy^x04 nadzieje ze gra^x01 bedzie przyjemna :)", name)
ColorChat(id, GREEN, "Mozesz przywitac sie tylko ^x04 raz na mape :)")
ColorChat(id, GREEN, "^x04Wita was ^x03 %s :)", name)
przywital[id] = true;
}
}
case 2:
{
client_cmd (id, "say /klasa")
}
case 3:
{
client_cmd (id, "say /klasy")
}
case 4:
{
client_cmd (id, "say /rune")
}
case 5:
{
client_cmd (id, "say /quest")
}
case 6:
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
client_cmd (id, "say /questy")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Questy sa tylko dla VIPow!")
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


Jest prościej :D
  • +
  • -
  • 1


#261461 Przerobienie Menu

Napisane przez Nenczoks w 21.06.2011 21:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"

new bool: zjadl[33] = false
new txt

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "Menu")
txt = get_user_msgid("SayText")
}

public Menu(id)
{
new menu = menu_create("MENU DiabloMoD Cs-Dreams.pl!", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Przywitaj Sie", "1", 0)
menu_additem(menu, "Zmien Klase", "2", 0)
menu_additem(menu, "Opis Klasy", "3", 0)
menu_additem(menu, "Sklep z Runami", "4", 0)
menu_additem(menu, "Questy", "5", 0)
menu_additem(menu, "Questy dla Vipa", "6", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64]
new iaccess, callback
menu_item_getinfo(menu, item, iaccess, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new name[33]
get_user_name(id, name, 32)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zjadl[id])
{
client_printcolor(id, "/gMozesz przywitac sie tylko /y raz na mape :)")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
new name [32]
get_user_name(id, name, 31)
zjadl[id] = true
client_printcolor(id, "/g Witaj %s mamy /y nadzieje ze gra /g bedzie przyjemna :)", name)
client_printcolor(id, "/gMozesz przywitac sie tylko /y raz na mape :)")
client_printcolor(0, "/y Wita was /ctr %s :)", name)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
client_cmd (id, "say /klasa")
server_cmd("wait")
}
case 3:
{
client_cmd (id, "say /klasy")
server_cmd("wait")
}
case 4:
{
client_cmd (id, "say /rune")
server_cmd("wait")
}
case 5:
{
client_cmd (id, "say /quest")
server_cmd("wait")
}
case 6:
{
client_cmd (id, "say /questv")
server_cmd("wait")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg,190,input,3);
replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt
replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt
replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt
replace_all(msg,190,"/w","^0");// team txt
if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch");
for (new i = 0; i < count; i++)
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, txt, {0,0,0}, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}

}


?


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39448 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323