Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RX-8 - zdjęcie

RX-8

Rejestracja: 29.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2013 07:49
-----

#331253 [ROZWIĄZANE] ograniczenie pluginów na mapy

Napisane przez forma w 07.12.2011 17:13

http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/

łap :)
  • +
  • -
  • 1


#280357 Simple Fast Zoom (Speed Shot)

Napisane przez DarkGL w 09.08.2011 19:11

;alias FAST.ZOOM "ZOOM.ON;FAST.SHOT;ZOOM.OFF"
;alias ZOOM.ON "+attack2;wait;-attack2;"
;alias FAST.SHOT "+attack;wait;-attack;"
;alias ZOOM.OFF "lastinv;wait;lastinv"
;bind mouse3 FAST.ZOOM


skrypt pozwala wykonać tak zwany fast zoom czyli przybliżenie , strzał , wyłączenie przybliżenia dzięki temu strzał jest celny , przydatne gdy przeciwnik jest blisko nas
standardowo zbindowany na scroolu ( naciśnięcie scroola )

klawisz zmieniamy tutaj
;bind mouse3 FAST.ZOOM

http://www.youtube.com/watch?v=67JaQoMoi88
  • +
  • -
  • 12


#322502 Prefix przed nickiem

Napisane przez DarkGL w 15.11.2011 23:25

W plugin_init

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

potem w dowolnym miejscu w pluginie

 

Kod Po Aktualizacji ( Kod od użytkownika _McHappy )

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[Nasz Prefix]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kod Przed Aktualizacją

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

	new id = get_msg_arg_int(1);

	if(!is_user_connected(id))	return PLUGIN_CONTINUE;

	new szTmp[256],szTmp2[256];

	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

	new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);

	}

	else{

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");

	}

	set_msg_arg_string(2,szTmp2);

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

tutaj ustalamy nasz prefix

new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

w zmiennej id mamy id gracza który wysłał wiadomość

 

https://amxx.pl/topi...o-aktualizacji/


  • +
  • -
  • 28


#294758 Plugin SID każdemu

Napisane przez ogury w 10.09.2011 21:36

DPROTO!!
# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666
 
# Use these options to set authid's for clients
 
# for HLTV (default is HLTV [7] )
cid_HLTV = 7
 
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8
 
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

To fragment pliku dproto.cfg