Teraz powinno być ok
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
eslow0w
Rejestracja: 29.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2011 12:59




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 15
- Odwiedzin: 2 745
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 45 lat
- Urodziny: Luty 3, 1980
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Elbląg
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
eslow0w nie posiada znajomych
#303716 Knife Kills ( Liczenie zabójstw z noża )
Napisane przez speedkill
w 06.10.2011 18:36
Teraz powinno być ok
#303760 Knife Kills ( Liczenie zabójstw z noża )
Napisane przez speedkill
w 06.10.2011 19:33
#303825 Knife Kills ( Liczenie zabójstw z noża )
Napisane przez R3X
w 07.10.2011 09:51
CREATE TABLE IF NOT EXISTS KnifeKills (name varchar(255), knifekill int(10) NOT NULL)
jeśli ktoś już zainstalował plugin to może zrobić aktualizację tym zapytaniem:
ALTER TABLE `KnifeKills` MODIFY `knifekill` int(10) NOT NULL
teraz tylko wszystkie liczby należy wstawiać bez uszu
VALUES ('%s',0)SET `knifekill` = %d
sortowanie alfabetyczne nie nadaje się do liczb, wg tego porządku np. 100000 jest mniejsze od 5
#303831 Knife Kills ( Liczenie zabójstw z noża )
Napisane przez speedkill
w 07.10.2011 12:16
#304042 Knife Kills ( Liczenie zabójstw z noża )
Napisane przez speedkill
w 07.10.2011 18:58
#302707 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginu statsx.amxx
Napisane przez speedkill
w 03.10.2011 16:58
#302706 Knife Kills ( Liczenie zabójstw z noża )
Napisane przez speedkill
w 03.10.2011 16:57

Pomysłodawca : eslow0w - Przeglądanie profilu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Temat : http://amxx.pl/topic...inu-statsxamxx/
Plugin zapisuje do bazy danych zabicia gracza z noża.
Można zobaczyć listę 10 najlepszych graczy , oraz swój ranking

amx_knife_host - Host Bazy Danych amx_knife_user - Użytkownik Bazy Danych amx_knife_pass - Hasło Bazy Danych amx_knife_db - Nazwa Bazy Danych knife_show_best - Co respawn gracza pokazuje kto prowadzi w zabójstwach z noża (domyślnie 1) 1 -tak | 0 - nie

Standardowa

amxmodx cstrike hamsandwich sqlx

/ktop - Pokazuje listę 10 Najlepszych graczy ( ogólnie. Nie tych znajdujących się na serwerze
/kme - Pokazuje nasz ranking
To na tyle
Pozdrawiam , speedkill

Załączone pliki
-
Knife.amxx 13,54 KB 9 Ilość pobrań
-
Knife.sma 6,58 KB 522 Ilość pobrań
Knife.amxx
#275798 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez Hiroshima
w 30.07.2011 18:08
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new gMaxClients;
#define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= gMaxClients )
#define HasKnife(%1) ( IsPlayer( %1 ) && get_user_weapon( %1 ) == CSW_HEGRENADE )
#define DMG_HEGREN ( DMG_NEVERGIB | DMG_BULLET )
public plugin_init()
{
register_plugin( "Knife Damage", "1.0.0", "DarkGL" );
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Event_PlayerTakeDamage" );
gMaxClients = get_maxplayers();
}
public Event_PlayerTakeDamage ( Victim, Inflictor, Attacker, Float:Damage, Damagebits )
{
if(HasKnife( Attacker ) && ( Damagebits & DMG_HEGREN ) && Damage > 10.0 && IsPlayer(Victim)){
SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(Victim)+1))
}
}
#275833 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 19:28
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
return HAM_HANDLED;
}
#275838 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez byCZUS
w 30.07.2011 19:50
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("as", "1.0", "byCZEK amxx-dev.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & (1<<24) && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))
return HAM_IGNORED;
}
#275858 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 20:44
Proszę poprawione.
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
#275879 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 21:16
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
const DMG_HEGRENADE = (1<<24)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim)
if (damagebits & DMG_HEGRENADE)
SetHamParamFloat(4, float(health))
return HAM_HANDLED;
}
#275893 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez
Dwdov
w 30.07.2011 21:42
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "He Instant Kill"
#define AUTHOR "Dawedov"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "fw_HamTakeDamage" );
}
public fw_HamTakeDamage( victim, ent, attacker, Float:damage, damagebits )
{
if( ent != attacker
|| ( damagebits & DMG_BULLET ) )
return HAM_IGNORED;
new entclass[32];
pev( ent, pev_classname, entclass, 31 );
if( equali( entclass, "grenade" ) )
damage = float( pev( victim, pev_health ) );
SetHamParamFloat( 4, damage )
return HAM_IGNORED;
}
#275915 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 22:31
Idź swoje racje wciskać komu innemu, ja pierdziele bo to ma znaczenie przy pluginie na kilka linijek... samo #include nic nie daje bo tylko informuje kompilator o natywach, a stocki kiedy nie są używane nie są kompilowane. Naprawdę ogromną różnice powoduje to jedno zapytanie o klasę bytu... Użyłem fm bo nie chciało mi się szukać za bitami dmg od HE, w hlsdk_const nie ma. Nie neguje tego że każde zapytanie czegoś tam wymaga od serwera, no ale litości co ile jest wywoływane te zapytanie, lepiej idź pouczać ludzi pakujących 500 linijek kodu do thinka czy addtofullpack ( i tym podobnych eventów ) ;x
Nie denerwuj się. Ja tylko mówię o teorii, bo masz rację, w tym pluginie, te parę linijek znaczenia nie ma.
#276003 'Gwarantowane' zabójstwo z he
Napisane przez Hiroshima
w 31.07.2011 11:13
hegrenkill.amxx 2,4 KB 3 Ilość pobrań- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: eslow0w
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
