![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Teraz powinno być ok

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
eslow0w nie posiada znajomych
Napisane przez speedkill
w 06.10.2011 18:36
Napisane przez speedkill
w 06.10.2011 19:33
Napisane przez R3X
w 07.10.2011 09:51
CREATE TABLE IF NOT EXISTS KnifeKills (name varchar(255), knifekill int(10) NOT NULL)
ALTER TABLE `KnifeKills` MODIFY `knifekill` int(10) NOT NULL
VALUES ('%s',0)
SET `knifekill` = %d
Napisane przez speedkill
w 07.10.2011 12:16
Napisane przez speedkill
w 07.10.2011 18:58
Napisane przez speedkill
w 03.10.2011 16:58
Napisane przez speedkill
w 03.10.2011 16:57
amx_knife_host - Host Bazy Danych amx_knife_user - Użytkownik Bazy Danych amx_knife_pass - Hasło Bazy Danych amx_knife_db - Nazwa Bazy Danych knife_show_best - Co respawn gracza pokazuje kto prowadzi w zabójstwach z noża (domyślnie 1) 1 -tak | 0 - nie
amxmodx cstrike hamsandwich sqlx
Napisane przez Hiroshima
w 30.07.2011 18:08
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new gMaxClients;
#define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= gMaxClients )
#define HasKnife(%1) ( IsPlayer( %1 ) && get_user_weapon( %1 ) == CSW_HEGRENADE )
#define DMG_HEGREN ( DMG_NEVERGIB | DMG_BULLET )
public plugin_init()
{
register_plugin( "Knife Damage", "1.0.0", "DarkGL" );
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Event_PlayerTakeDamage" );
gMaxClients = get_maxplayers();
}
public Event_PlayerTakeDamage ( Victim, Inflictor, Attacker, Float:Damage, Damagebits )
{
if(HasKnife( Attacker ) && ( Damagebits & DMG_HEGREN ) && Damage > 10.0 && IsPlayer(Victim)){
SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(Victim)+1))
}
}
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 19:28
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez byCZUS
w 30.07.2011 19:50
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("as", "1.0", "byCZEK amxx-dev.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & (1<<24) && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 20:44
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 21:16
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
const DMG_HEGRENADE = (1<<24)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim)
if (damagebits & DMG_HEGRENADE)
SetHamParamFloat(4, float(health))
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez
Dwdov
w 30.07.2011 21:42
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "He Instant Kill"
#define AUTHOR "Dawedov"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "fw_HamTakeDamage" );
}
public fw_HamTakeDamage( victim, ent, attacker, Float:damage, damagebits )
{
if( ent != attacker
|| ( damagebits & DMG_BULLET ) )
return HAM_IGNORED;
new entclass[32];
pev( ent, pev_classname, entclass, 31 );
if( equali( entclass, "grenade" ) )
damage = float( pev( victim, pev_health ) );
SetHamParamFloat( 4, damage )
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez Artos0131
w 30.07.2011 22:31
Idź swoje racje wciskać komu innemu, ja pierdziele bo to ma znaczenie przy pluginie na kilka linijek... samo #include nic nie daje bo tylko informuje kompilator o natywach, a stocki kiedy nie są używane nie są kompilowane. Naprawdę ogromną różnice powoduje to jedno zapytanie o klasę bytu... Użyłem fm bo nie chciało mi się szukać za bitami dmg od HE, w hlsdk_const nie ma. Nie neguje tego że każde zapytanie czegoś tam wymaga od serwera, no ale litości co ile jest wywoływane te zapytanie, lepiej idź pouczać ludzi pakujących 500 linijek kodu do thinka czy addtofullpack ( i tym podobnych eventów ) ;x
Napisane przez Hiroshima
w 31.07.2011 11:13