/*
Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR
Jest on zrobiony na podstawie afk kiss.
Standardowy czas odswiezania to 5sek.
Cvary:
terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT
ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT
ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie
All Rights Reserved.
*/
#include <amxmodx>
#define CO_ILE 5
new g_last[33][3];
new g_spawn[33][3]
new g_time[33];
new bool:g_spawned[33];
public plugin_init() {
register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ");
register_cvar("terro_tislay", "30");
register_cvar("ct_tikick", "40");
register_cvar("ct_kickinfo", "1");
register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be");
set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id)
{
g_time[id] = 0;
g_spawned[id] = false;
}
public playerSpawned(id)
{
g_spawned[id] = true;
get_user_origin(id, g_last[id], 3);
get_user_origin(id, g_spawn[id]);
}
public SprawdzAFK()
{
new players[32], num, id;
new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3];
get_players(players, num, "ac");
tslay = get_cvar_num("terro_tislay");
ctkick = get_cvar_num("ct_tikick");
for(new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
get_user_origin(id, playerview, 3);
get_user_origin(id, playerpos);
if(g_spawned[id])
{
if(playerview[0] == g_last[id][0] && playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] ||
(playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2]))
{
g_time[id] += CO_ILE;
if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay)
slay(id);
else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id))
{
kick(id, ctkick);
info(id, ctkick);
}
} else g_time[id] = 0;
}
g_last[id][0] = playerview[0];
g_last[id][1] = playerview[1];
g_last[id][2] = playerview[2];
}
}
slay(id)
{
user_silentkill(id);
ColorChat(0, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Gracz^x03 %s^x01 zostal zabity za brak checi do gry");
}
kick(id, czas)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
ColorChat(0, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Gracz^x03 %s^x01 byl AFK przez^x04 %d^x01 sekund i zostal wykopany", name, czas);
server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK przez %d sek^"", get_user_userid(id), czas)
}
info(id, czas)
{
if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas)
ColorChat(id, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Rusz sie, za^x03 %d sek.^x01 zostaniesz wywalony", czas-g_time[id]);
}
bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
GaddY
Rejestracja: 09.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2013 00:43





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 70
- Odwiedzin: 4 889
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Luty 10, 1994
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
GaddY nie posiada znajomych
#347187 Przerobienie AFK Kickera.
Napisane przez LucKy_skiLL
w 09.01.2012 20:17
#300290 AFK Kicker na DR
Napisane przez byCZUS
w 25.09.2011 17:22
Cvary
- terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT - ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT - ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie
/*
Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR
Jest on zrobiony na podstawie afk kiss.
Standardowy czas odswiezania to 5sek.
Cvary:
terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT
ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT
ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie
All Rights Reserved.
*/
#include <amxmodx>
#define CO_ILE 5
new g_last[33][3];
new g_spawn[33][3]
new g_time[33];
new bool:g_spawned[33];
public plugin_init() {
register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ");
register_cvar("terro_tislay", "30");
register_cvar("ct_tikick", "40");
register_cvar("ct_kickinfo", "1");
register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be");
set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id)
{
g_time[id] = 0;
g_spawned[id] = false;
}
public playerSpawned(id)
{
g_spawned[id] = true;
get_user_origin(id, g_last[id], 3);
get_user_origin(id, g_spawn[id]);
}
public SprawdzAFK()
{
new players[32], num, id;
new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3];
get_players(players, num, "ac");
tslay = get_cvar_num("terro_tislay");
ctkick = get_cvar_num("ct_tikick");
for(new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
get_user_origin(id, playerview, 3);
get_user_origin(id, playerpos);
if(g_spawned[id])
{
if(playerview[0] == g_last[id][0] && playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] ||
(playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2]))
{
g_time[id] += CO_ILE;
if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay)
slay(id);
else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id))
{
kick(id, ctkick);
info(id, ctkick);
}
} else g_time[id] = 0;
}
g_last[id][0] = playerview[0];
g_last[id][1] = playerview[1];
g_last[id][2] = playerview[2];
}
}
slay(id)
{
user_silentkill(id);
client_print(0, print_chat, "[DR AFK] Terror zostal zabity za brak checi do gry.");
}
kick(id, czas)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(0, print_chat, "[DR AFK] %s byl AFK przez %d sekund i zostal wykopany.", name, czas);
server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK %d sek.^"", get_user_userid(id), czas)
}
info(id, czas)
{
if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas)
client_print(id, print_chat, "[DR AFK] Rusz sie, za %d sek. zostaniesz wywalony.", czas-g_time[id]);
}
bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false;
#299287 Widać nick w `duchu`
Napisane przez
mierzwi
w 23.09.2011 16:05
mp_playerid 1/2/3
0- wylaczone
1-tylko z druzyny
2-wszyscy
#299379 Widać nick w `duchu`
Napisane przez
mierzwi
w 23.09.2011 20:36
#279106 No Slow
Napisane przez speedkill
w 07.08.2011 10:46
#include <amxmodx> #include <engine> #include <ColorChat> public plugin_init() { register_plugin("NoSlowDown", "1.0", "kyku") register_clcmd("say /slow", "slow") register_clcmd("say /noslow", "noslow") set_task(60.0, "pokaz", _, _, _, "b") } new bool: ma[33] public client_connect(id) { ma[id] = true } public slow(id) { ma[id] = true ColorChat(id, NORMAL, "Wlasnie grasz w trybie ^x03 Slow !'"); } public noslow(id) { ma[id] = false ColorChat(id, NORMAL, "Wlasnie grasz w trybie ^x03 Noslow !'"); } public client_PreThink(id) { if(!ma[id]) { entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) } return PLUGIN_CONTINUE } public pokaz() { switch(pokaz()) { case 1 : { ColorChat(0, NORMAL, "Aby wlaczyc ^x03 NoSlow wpisz ^x04 /noslow ^x02 w say."); } case 2: { ColorChat(0, NORMAL, "Aby wylaczyc ^x03 NoSlow wpisz ^x04 /slow ^x02 w say."); } } }
#279084 No Slow
Napisane przez grzesiu131
w 07.08.2011 09:39
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <ColorChat>
public plugin_init()
{
register_plugin("NoSlowDown", "1.0", "kyku")
register_clcmd("say /slow", "slow")
register_clcmd("say /noslow", "noslow")
}
new bool: ma[33]
public client_connect(id)
{
ma[id] = true
}
public slow(id)
{
ma[id] = true
ColorChat(id, NORMAL, "Wlasnie grasz w trybie ^x03 Slow !'");
}
public noslow(id)
{
ma[id] = false
ColorChat(id, NORMAL, "Wlasnie grasz w trybie ^x03 Noslow !'");
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma[id])
{
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#262917 Wyskocznia na duchu.
Napisane przez R3X
w 25.06.2011 23:00
#263004 Wyskocznia na duchu.
Napisane przez R3X
w 26.06.2011 12:30
#253346 Wyskocznia na duchu.
Napisane przez R3X
w 26.05.2011 21:47
#260480 Klasa Tropiciel.
Napisane przez LoVeK
w 19.06.2011 17:55
Liczę na plusa

Załączone pliki
-
codclass_rambo.amxx 5,01 KB 7 Ilość pobrań
-
codclass_rambo.sma 2,77 KB 82 Ilość pobrań
codclass_rambo.amxx
#260472 Klasa Tropiciel.
Napisane przez LoVeK
w 19.06.2011 17:41
Liczę na plusa;)
Załączone pliki
-
codclass_tropiciel.amxx 6,23 KB 8 Ilość pobrań
-
codclass_tropiciel.sma 3,56 KB 114 Ilość pobrań
codclass_tropiciel.amxx
#258363 AmxModMenu - Dodanie nowych opcji
Napisane przez Kidex
w 12.06.2011 21:20
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: GaddY
- Regulamin