Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

d0naciak - zdjęcie

d0naciak

Rejestracja: 29.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.02.2021 22:41
*****

#290918 Block Grenade Eldorado (BGE)

Napisane przez Cypis' w 01.09.2011 17:14

Dołączona grafika
Witam przedstawiam wam plugin, który blokuje na mapie De_Eldorada rzucanie granatów na respa przez lukę poniżej pokazana na scrinie. Kiedy rzucimy granat w ta dziurę to granat odbije się w przeciwnym kierunku, tyle o działaniu ;).
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Brak.
Dołączona grafika
Fakemeta
Dołączona grafika
Standardowa - http://amxx.pl/topic/13-instalacja-pluginów-amxx/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#758932 MetaMod-R

Napisane przez DarkGL w 30.04.2019 13:17

opis

 

MetaMod-R to zoptymalizowana wersja metamod wraz z zmianami z metamod-p działająca tylko na ReHLDS.

 

Projekt zawiera duza ilość optymalizacji i wyczyszczonego kodu. Głowna cześć została napisana przy pomocy kompilatora JIT.

 

MetaMod-R jest niekompatybilny z HLDS działa tylko na ReHLDS ( API 3.1+ ).

 

inne informacje

 

Lista supportowanych gier : https://github.com/t...Supported-games

 

Jak samemu skompilować kod: https://github.com/t...lling-metamod-r

 

download

 

Link do projektu https://github.com/t...modai/metamod-r

 

Wersja 1.3.0.128 do pobrania w załączniku

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#758985 MetaMod-R

Napisane przez Vakos w 02.05.2019 09:38

Serwery działają lepiej na tej wersji ?

 

Jeżeli korzystasz z nowszych wersji ReHLDS + ten metamod-r to ładnie wszystko współgra.

Zwykły metamod może powodować czasem nieprzewidywalne crashe na ReHLDS


  • +
  • -
  • 2


#758993 Voice Manager

Napisane przez O'Zone w 02.05.2019 13:10

opis

Plugin typu all-in-one do zarządzania głosem graczy.

 

Posiada zunifikowane funkcjonalności:

  1. Voices Management.
  2. Mute Menu.
  3. Admin gag.
  4. Info po śmierci.

cvary

// Baza danych
vm_sql_host "127.0.0.1" // Host bazy danych
vm_sql_user "user" // Uzytkownik bazy danych
vm_sql_pass "password" // Haslo uzytkownika bazy danych
vm_sql_db "database" // Nazwa bazy danych

// Ustawienia
vm_alive "0" // 0: Żywi członkowie drużyny j 1: Żywi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 0)
vm_dead "1" // 0: Martwi członkowie drużyny j 1: Martwi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 1)
vm_info_time "5" // Czas w sekundach na przekazanie informacji do swojej drużyny - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 5)
vm_admin_mute_menu "1" // Menu admina dla blokowania głosu/czatu globalnie dla graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_player_mute_menu "1" // Menu gracza do samodzielnego blokowania głosu innych graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_voice "1" // Komenda admina do mówienia do wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_voice_override "1" // Nadpisz ustawienia graczy tak, aby nawet gracze z nieaktywnym dźwiękiem słyszeli admina - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_intervoice "1" // Prywatny czat adminów - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_listen "1" // Komenda admina do podsłuchiwania wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)

komendy

/mute, /mutuj, /ucisz, /unmute, /odmutuj - menu gracza do mutowania / odmutowania innych graczy

amx_mute, amx_unmute, amx_mute_menu, amx_unmute_menu, amx_gag, amx_ungag - menu admina do mutowania / odmutowania graczy

/vm, /voice, /glos - wyświetla aktualne ustawienia głosu

+adminvoice - komenda głosu admina

+adminintervoice - komenda czatu adminów

+adminlisten - komenda admina do podsłuchiwania graczy

 

download

Mirror dostępny w AMXXLegacy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#752819 Cod Klany by TyTuS [ Zapis SQL ]

Napisane przez tytusek w 25.10.2018 14:32

Tak wiem są już klany wstawione od donaciaka, tylko zapis nvualt i troszke na pewno się różnią.

 

konfiguracja

cod_system_clans.sql musimy zaimportować do naszej bazy danych aby utworzyć tabele potrzebne do działa plugina > 

 

cvary

 

addons\amxmodx\configs\CLAN\clan_cvar.cfg (konfiguracja cvarów)

 

clan_sql_host "nazwa hosta"
clan_sql_user "nazwa uzytkownika"
clan_sql_pass "haslo do bazy danych"
clan_sql_db  "nazwa bazy danych"
 
 
clan_cost_create "1000" // ilosc monet potrzebna aby zalozyc klan
clan_cost_change_name "500" // illosc monet potrzeba do zmiany nazwy klanu
 
clan_minlvl_create "100" // minimalny lvl aby stworzyc klan
clan_maxlvl_clan "15" // maksymalny lvl klanu jaki moze byc
clan_cost_nextlvl "150" // koszt monet next lvl *lvl *koszt
 
clan_skill_exp  "100" // 1 punkt w expa daje 100 expa za killa
clan_skill_dmg "4"  // 1 punkt w dmg daje 4 obrazenia
clan_skill_hp "10" // 1 punkt = 10hp
clan_skill_int "10" // 1 punkt = 10 intel
clan_skill_stamina "20" // 1 punkt = 20 wytrzymalosci
clan_skill_condition "15" // 1 punkt 15 stamina
clan_skill_coin "4" // maksymalny zakres na drop monet, czyli 1 punkt / 4 = 25%, 2 punkty / 4 = 50% na drop monety
 
Jesli chcemy do HUD'a cod moda podpiac nazwe klanu to tak

1. rejestrujemy gdzies na poczatku silnika coda odwolanie do
native cod_get_user_clan_name(id, Return[], len);

2. public PokazInformacje(id)
cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan))
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nLevel : %i (%i%%)^nPerk : %s^nMonety : %i^nZdrowie : %d^nKlan : %s",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), nazwy_perkow[perk_gracza[id]], player_coins[id], get_user_health(id), nameclan);

i cos takiego robimy pozniej i juz
wymagane moduly
ReHLDS
Reapi 
 
(chociaż łatwo przerobić na zwykle hlds, ale kto tego teraz uzywa xD)
 
amxmodx najlepiej w wersji 1.8.3 + wtedy mamy polskie znaki w nazwach klanu, ale na 1.8.2 tez zadziala plugin 
codmod
 
download
Załączony plik  Klany.rar   44,33 KB  325 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#708839 CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do CS:GO

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 18:47

opis

 

Z powodu braku czasu na zajmowanie sie wlasnym serwerem oraz checi niesienia pomocy innym postanowilem opublikowac za darmo wpelni odwzorowany silnik starego coda z cs 1.6. Ogolna zasada jest taka sama, wszystko modyfikujemy w jednym notatniku co jest glowna zaleta tego coda. Wkrotce postaram sie zamiescic kilka poradnikow z dokladna informacja jak modyfikowac klasy, itemy itp itd. Poza tym mam jeszcze pare nowosci ktorych nie ma w silniku wiec tez planuje wrzucic :).

 

- Silnik nie posiada cvarow, nigdy ich nie lubilem wiec nie wstawialem. Wszystkie zmiany wprowadza sie na poczatku w zmiennych.

- W silniku znajduja sie 24 klasy oraz 49 itemow i konto vip, nizej zalaczam opis.

- Za strzelenie przeciwnikowi w glowe odgrywany jest losowy dzwiek + dostajemy dodatkowy exp.

- Od 24 do 6 rano dostajemy doswiadczenie x2 za zabicie strzalem w glowe.

- Dostajemy dodatkowy exp za zabicie gracza.

- Dostajemy dodatkowy exp za podlozenie, rozbrojenie c4 i uratowanie zakladnika (rowniez przez druzyne).

- Dostajemy dodatkowe doswiadczenie za wygranie rundy (rowniez przez druzyne).

- W srodku znajduje sie gotowe CodMenu, Sklepik, NaprawaItemu i to czego tam wam jeszcze potrzeba.

- Nie trzeba bindowac zadnego klawisza komenda. By uzyc umiejetnosci klasy lub itemu nalezy nacisnac E (uzywa sie tylko tych wskazanych). CodMenu wlacza sie standardowo naciskajac klawisz F3.

- Za kazde 10Lv dostajemy punkt ktory mozemy rozdac do inteligencji, zdrowia, obrazen, wytrzymalosci lub kondycji. Ilosc punktow za poziom oczywiscie mozemy zmienic wedle gustu.

 

instalacja

Standardowa.

- Katalog z dzwiekami silnika nalezy wrzucic do sound/.

- By podlaczyc baze mysql pod zapis nalezy dodac do configs/databases.cfg ponizsze dane i uzupelnic (wersja >= 0.6).

"Databases"
{
	"codmod_lvl_sql"
	{
		"driver"	"mysql"
		"host"		""
		"database"	""
		"user"		""
		"pass"		""
	}
}

Opis klas:

Spoiler

 

Opis Itemow:

Spoiler

 

Opis Konta VIP:

Spoiler

 

(08.06.15)

Mala aktualizacja dotyczaca optymalizacji kodu.

 

(19.08.15)

Poprawa zapisu punktow statystyk. Zapisywanie punktow zostalo usuniete co zoptymalizuje troche zapis.

 

(10.09.15)

Optymalizacja kodu (wersja 0.2).

 

(18.09.15)

Optymalizacja kodu i naprawa bledow (wersja 0.4).

 

(30.09.15)

Naprawa bledow, optymalizacja kodu. Usuniecie zapisu sqllite i zastapienie go bezawaryjnym zapisem mysql. Podziekowania dla uzytkownika Sniper Elite za swoj wklad pracy i pomoc w opracowaniu zapisu (wersja 0.6)

 

(06.10.15)

Drobna poprawka dla posiadaczy konta premium, czasem występował problem z jego czytaniem. Zostało to naprawione.

 

Plany na przyszlosc:

- Wkrotce postaram sie zamienic aktualny zapis na mysql tak wiec problemy dotyczace lagow na serwerach hostingowanych przez serwery gier powinny sie skonczyc.

- Planuje ograniczyc ilosc funkcji znajdujacych sie w prethinku, te ktore wymagaja uzycia zostana przeniesione do specjalnej funkcji powolanej do tego tzn cmdplayer. W przyszlosci rowiez planuje calkowicie usunac funkcje prethink i zastapic ja taskiem z petla. Bedzie to owiele optymalniejsze rozwiazanie niz obecne.

 

Zapraszam do testow i oceniania, w razie jakis problemow pisac.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#750670 Szukam sma ban_neo_vvv

Napisane przez tytusek w 05.07.2018 22:43

http://wklejto.pl/583256

 

 


  • +
  • -
  • 1


#750632 Szukam sma ban_neo_vvv

Napisane przez Rivit w 04.07.2018 14:53

a masz .amxx?


  • +
  • -
  • 1


#658768 Minecraft Mod [ Wersja Developerska ]

Napisane przez DarkGL w 19.08.2014 10:03

Minecraft Mod
 


Minecraft Mod jest próba przeniesienia elementów z Minecrafta do cs'a. Wersja do pobrania tutaj jest wersja developerka nie nadająca się do wrzucenia na publiczny serwer.
Zdecydowałem się wydać ją aby nie leżała cały czas na dysku i nie zbierała kurzu. Może komuś się ona przyda.

Nie będę publikował listy funkcji które są w modzie zostawię odkrywanie wam wszystkiego tak jak robi to Mojang :P

W paczce znajdziecie mapy , modele oraz pluginy potrzebne do uruchomienia moda.

Plany co do rozwoju moda mam , ale wszelkie sugestie , pomoc z modelami itp. mile widziane ;).

http://darkgl.amxx.p...a-developerska/

Konfiguracja:
Plik minecraft.cfg

//czas w jakim trzeba wcisnąć dwa razy klawisz ( maksymalnie )
sprintMinecraft_delay 0.5
//szybkość w czasie trwania sprintu
sprintMinecraft_speed 310.0
//szansa że sprint się włączy przy 1 jest to 50 % przy 2 - 33 % a przy 3 - 25 % i tak dalej
sprintMinecraft_change 1
//czas w jakim zmienia się fov widać to na filmie
sprintMinecraft_fovtime 0.2

//czas dnia
minecraftMod_time 120.0

//zasieg gracza
minecraftMod_range 300.0

//szybkosc stawiania klockow ( im mniej tym szybciej )
minecraftMod_speed_put 0.3

Download:

Github: https://github.com/D...3/Minecraft-Mod
Załącznik: Załączony plik  minecraft Mod.zip   2,6 MB  350 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 27


#231763 Event - game commencing

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 31.03.2011 12:59

register_event("TextMsg","eventGameC","a","2&#Game_C")

  • +
  • -
  • 3


#713429 Team Balancer Manager

Napisane przez sebul w 17.10.2015 21:53

Opis



Balansuje siły drużyn. Pisany bardzo dawno temu z małymi poprawkami pisanymi co jakiś tam czas. Plugin w działaniu bardzo podobny do PTB, ale generalnie napisany jest inaczej.

Uwaga



W tym temacie nie chcę widzieć żadnego zgłaszania problemów, itp. od tego jest inny dział. Tutaj możecie chociażby pisać jakieś propozycje, uwagi na temat działania pluginu, itp.

Cvary



Spoiler


Instalacja


  • Wrzuć cały folder "amxmodx" gdzieś na swój komputer.
  • Edytuj plik "amxmodx/scripting/kompilacja_amxx.bat" według własnych upodobań.
  • Odpal plik "amxmodx/scripting/kompilacja_amxx.bat" aby skompilować pliki ".sma".
  • Cały folder "amxmodx" wrzuć na serwer do folderu "addons".
  • Włącz plugin w pliku "amxmodx/configs/plugins.ini".

Download



Bitbucket.org - [amxx] Team Balancer Manager -> paczka (zawsze aktualna wersja)
  • +
  • -
  • 4


#741602 Problem z pluginem.

Napisane przez Robiin w 01.08.2017 10:55

Kod w pliku sma.


  • +
  • -
  • 2


#741177 Wczytyanie danych z bazy "na raz"

Napisane przez Ogen Dogen w 16.07.2017 14:40

Jak możesz to podaj strukturę tych tabel, ale wydaje mi się że zwykły JOIN wystarczy.


  • +
  • -
  • 1


#741169 Wczytyanie danych z bazy "na raz"

Napisane przez _McHappy w 16.07.2017 10:19

Hmmm. W tej sytuacji kombinowałbym z operatorem UNION ALL lub UNION z dopełnieniem NULL-kolumnowym.
  • +
  • -
  • 1


#741192 Wczytyanie danych z bazy "na raz"

Napisane przez tytusek w 16.07.2017 19:11

http://it.dth.pl/sel...ql-mysql-cz-4c/

kwestia zapytania


  • +
  • -
  • 1