Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mad - zdjęcie

mad

Rejestracja: 26.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2012 16:37
-----

#417809 Skąd uczyć się amxx ?

Napisane przez Onyke w 04.06.2012 17:49

Mam wrażenie że społeczeństwo zaczyna głupieć.... Od czego zacząć? Od początku. Z czym? Ja zaczynam kodowanie z kubkiem kawy, ew. herbaty. Książki? Znajdź jakąś o pawnie, inne języki? Tyle razy to wałkowano w sieci, że szkoda pisać tego po raz milion pierwszy. Ile czasu zajmie Ci przyswojenie wiedzy? Pozwól że odpowiem tak: ile czasu ciemne społeczeństwo przyswajało wiedzę na temat tego że ziemia nie jest płaska, a później że to nie słońce porusza się wokół ziemi? Zrozumiał ironię? Nie? To przeczyta jeszcze po raz drugi i trzeci.

Zajmij się czymś wartościowym, nie wiem, może szydełkowanie?

[ot]Jak zobaczyłem tytuł tematu to miałem ochotę odpisać: kartka papieru, długopis / pióro / flamaster i kreślimy znaki...[/ot]


  • +
  • -
  • 1


#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez KariiO w 08.02.2011 22:15

Poradnik jak sama nazwa wskazuję ma dać klasie szanse na natychmiastowe zabicie z danej broni.

Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:

Na górze znajdź:
#include <amxmodx>
Dodaj pod:
#include <hamsandwich>
I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba ^^

Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd
:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to
:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)

Męczy mnie tu:
damage > 20.0
Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować :>

Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać :)
  • +
  • -
  • 29


#220916 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez Goliath w 02.03.2011 17:04

Trochę inaczej, ale tak :) . Trzeba dodać na początku:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

I zmienić TakeDamage na taki:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 7


#356815 Perk Noz Medyka

Napisane przez heroes w 01.02.2012 23:55

Przerobiono na klasę.
-Dodano multi-jump

-Klasa na flagę T

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#399089 Lord Vader (Przeróbka Dresa)

Napisane przez Kosa :D w 19.04.2012 15:58

Witam otóż mam klase Lord Vader Zmieniłem ją z Dresa (Jeśli autor "Dressa" Będzie chcial zeby to zostalo usuniete niech napisze w poscie ) Zmienilem jej Model na Miecz swietlny i ma tylko ten miecz i ma 1/1 z niego z PPM .. modele dodaje w załączniku oczywiście model v_miecz wrzucamy do folderu dres. instalacja standardowa

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Lord VADER";
new const opis[] = "Odporny na head shoty, posiada Miecz Swietlny i 1/1 z niego. ";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/dres/v_miecz.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_miecz.mdl")
}
}
}


Pozdrawiam KOSA :D

Załączone pliki

  • Załączony plik  modele.rar   26,69 KB  230 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 4


#354516 Premium Points

Napisane przez grzesiu131 w 27.01.2012 20:55

Witam chciałbym przedstawić Premium Points system.
opis
Dołączona grafika
Dawanie punktów na flagę ADMIN_IMMUNITY
VIP na flagę ADMIN_RESERVATION - Obecnie vip nie posiada nic.

Plugin ten zarządza tzw. Premium Points'ami. Jest to system wynagradzania [Admin z flagą zdefiniowaną w pluginie] (Obecnie ADMIN_IMMUNITY ) Może dawać graczowi wyżej przedstawione Premium Pointsy.
A teraz przedstawię na co możemy je wydać.Obecnie do w wglądu mamy dwie różne możlwości :

1. Kup Item - Za cenę jednego Premium Pointsa (możliwość zmiany) można zakupić dowolny item będący na serwerze.
Plugin automatycznie dodaje wszystkie istniejące na serwerze itemy Nic nie trzeba robić !

Dołączona grafika
Wygląda to m.w. tak

2. Kup Expa - Można zakupić określoną ilość Expa za określoną cenę ( Wszystkie wartości z tego menu można zmienić [ CVARY] )
Menu to jest elastyczne bo nie dość że można zmienić wszystkie wartości to plugin oblicza ile leveli dostaniemy za określoną ilość expa !
Tak to wygląda :
Dołączona grafika

W pluginie także zostały użyte miłe dla oka informację Tutor :
Dołączona grafikaDołączona grafika

komendy admina
amx_pkt <nick gracza=""> <ilosc premium="" pkt="">

Lub
Admin z zdefiniowaną flagą ma możliwość posłużenia się wygodnym menu :
Dołączona grafikaDołączona grafika

instalacja
Instalacja jest standardowa !
Premiump.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/,

W plugins.ini znajdującym się w cstrike/addons/amxmodx/configs/
dopisujemy :
Premiump.amxx 


wymagane moduly
Moduły :
#include <amxmodx>
#include <tutor>
#include <codmod>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>


komendy
/pp - Wyświetla się główne menu
/premium - Wyświetla się główne menu
cvary
Plugin tworzy plik premium-points.cfg w cstrike/addons/amxmodx/configs
Przedstawione tu Cvary są domyślne
//Zapis PP : 1 = Nick, 2 = Steam, 3 = IP
premium_zapis 1
//Ceny Expa
// Cena pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_cena1 5
// Cena drugiego expa [ w sklepie ]
premium_cena2 10
// Cena trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_cena3 20
// Cena czwartego expa [ w sklepie ]
premium_cena4 30
// Ilosc pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_exp1 3000
// Ilosc drugiego expa [ w sklepie ]
premium_exp2 7000
// Ilosc trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_exp3 16000
// Ilosc czwartego expa [ w sklepie ]
premium_exp4 32000


instalacja
W sma jest obiekt typu const nazwany prefix, proszę tam wpisać nazwę swojej sieci.
Pod includami proszę dopisać :
#include<premiump>

u mnie wygląda to tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <premiump>


true_beam.spr wrzucamy do cstrike/sprites

Dla użytkowników którzy nic nie zmieniali w public PokazInformacje(id)
Spoiler



Dla użytkowników którzy mają dwa perki na serwie [I nic dalej dopisaneg] w public PokazInformacje(id)
Spoiler

Dla tych co coś zmienili :
Spoiler



Chciałbym podziękować :
Użytkownikowi byCZUS za temat http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/
a także użytkownikowi_nothing_

W razie błędów proszę pisać w temacie.
Zapraszam do komentowania.

Został wgrany załącznik tutor.inc - Wymagany do kompilacji.
Zaktualizowano o plik Sprites

download
Załączony plik  Premiump.sma   14,84 KB  418 Ilość pobrań
  Premiump.amxx
Załączony plik  Premiump.amxx   24,22 KB  21 Ilość pobrań

Załączony plik  true_beam.spr   20,89 KB  289 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  299 Ilość pobrań

Załączony plik  premiump.inc   319 bajtów  322 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#414464 Problem przy kompilacji Silnika COD

Napisane przez Bloody_ w 26.05.2012 10:45

skompiluj teraz: http://amxx.pl/wklejka/13380254820/

@UP mnie wyprzedził trudno ... :( :P
  • +
  • -
  • 2


#414463 Problem przy kompilacji Silnika COD

Napisane przez Żółw Mina w 26.05.2012 10:45

już zero błędów

Załączone pliki




#409773 Pouczenie słowne od administracji + menu

Napisane przez ogieR8 w 13.05.2012 03:23

Dołączona grafika

Pouczenie słowne od administracji, na czym to polega ? Już mówię. Po wpisaniu w czacie :

/kara
/upomnij
/warning
/ostrzezenie


.. otwiera nam się menu z wszystkimi graczami, po wybraniu odpowiedniego gracz, który został kliknięty otrzymuję wiadomość :

"[OSTRZEZENIE] Dostales pouczenie od administracji, zapoznaj sie z regulaminem i wiecej go nie lam.."

Dodatkowo można ustawić cvar'em, czy inni też mają wiedzieć, że dostałeś pouczenie słowne od admina i wtedy jest też taka wiadomość dla wszystkich:

"[UWAGA] Gracz %s dostal pouczenie slowne od administracji. Byc sprytniejszy i przeczytaj regulamin !"


Dołączona grafika
warning_retry (domyślne: 1) - jeśli 1 to ponawia menu po wybraniu gracza
warning_info_all (domyślne: 1) - jeśli 1 to powiadamia też innych graczy o pouczeniu


To chyba by było na tyle, plugin jest mojego autorstwa, dosyć banalny, menu na flagę KICK, pomysł podrzucił mi użytkownik : SlaNdisH!

Pozdrawiam i zachęcam do pobierania, w razie kłopotów proszę pisać, postaram się je zniwelować.

[ADM]
Poprzednia liczba pobrań: 152.
Poprawiłem też 7 ostrzeżeń.
[/ADM]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#319259 Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )

Napisane przez Szymek^ w 08.11.2011 06:36

Witam. Nie widziałem tuta jak zrobić wytrzymałość 2 perków po wgraniu modyfikacji cypisa z tego tematu:
http://amxx.pl/topic/63359-2-sloty-na-perk/


A więc zaczynamy.
  • Otwieramy plik naszego CodMod'a.
  • Szukamy:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33],
  • Dodajemy za:
    wytrzymalosc_perku[2][33];
    
  • W SmiercGraczaPost dodajemy za:
    if(!perk_gracza[0][attacker])
    UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
    else if(!perk_gracza[1][attacker])
    UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
    to:

    if(perk_gracza[0][id])
    {
    wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
    if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
    UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
    }
    if(perk_gracza[1][id])
    {
    wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[1][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
    if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
    UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
    }
  • Szukamy w public UstawNowaKlase(id)
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);

i zamieniamy na:
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
  • W public UsunUmiejetnosci(id) na końcu dodajemy:
    wytrzymalosc_perku[0][id] = 0;
    wytrzymalosc_perku[1][id] = 0;
  • W public PokazInformacje(id) do hudów dodajemy naszą wytrzymałość:
    ^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]
    
    i na końcu tej linii:
    , wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]
    
    Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target.
  • W public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) za:
    wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
    
    dodajemy:
if(perk_gracza[lp][id])
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
else
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;


W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?
  • +
  • -
  • 14


#409869 Reset lvl baza MySql

Napisane przez xenos w 13.05.2012 12:31

logujesz sie na hosting strony
przykladowo
http://www.twojanazwaserwera.pl/cpanel

podajesz tam dane do cpanelu
nastepnie wyszukujesz tam w panelu
phpmyadmin

i wchodzisz w niego
w tym momencie wchodzisz w baze danych (nazwa zawarta jest w pliku sql.cfg)
i masz tam bodajze tabele
codmod_table

i w tym momencie wylaczasz serwer gry
i usuwasz codmod_table

po tej czynnosci uruchamiasz serwer gry i reset wykonany
  • +
  • -
  • 1


#407440 Sposób puszczania rakiet po X sekundach

Napisane przez Bloody_ w 06.05.2012 16:42

Witam. Przedstawiam Wam sposób puszczania rakiet po X sekundach. Nie jestem autorem pomysłu więc nie podpisuje się pod pomysłem. No więc zaczynamy:

W sma klasy która ma rakietkę dodajemy zmienną:
new bool:mozepuscic


W plugin_init dopisujemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


Następnie dopisujemy 2 publiki:
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;


W funkcji tworzenia rakiet dopisujemy NA POCZĄTKU:
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ps. Tu:
set_task(10.0,"Odblokuj")
zmieniamy po jakim czasie można puścić rakietkę, czyli 10 np zamieniamy na 15

W załączniku gotowiec, z 1 rakietką.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#407114 Perk Magiczne Buty

Napisane przez Oporowiec w 06.05.2012 01:41

Nazwa: Magiczne Buty
Opis: Podwojny skok, +30 kondycji, cichy bieg + modul odrzutowy, mniejsza grawitacja

Załączone pliki




#400840 Wskrzeszenie jako perk

Napisane przez Hleb w 23.04.2012 19:29

Dołączona grafika
Perk ten jest modyfikacją pluginu na wskrzeszenie by Cypis'

Nazwa perku: Moc Medyka
Opis: Możemy wskrzesić swoich oraz bezcześcić zwłoki przeciwnika 5-8 razy

Dołączona grafika
Nazwy CVAR'ów zostały zmienione by uniknąć kolidowania ze wskrzeszeniem do klasy

cod_perk_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę.
cod_perk_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu.
cod_perk_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać.
cod_perk_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika.
cod_perk_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny.
cod_perk_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika.

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#280094 System Monet

Napisane przez A może sma? w 09.08.2011 12:26

Siema cwaniak.gif
Niby są, niby nie ma... W każdym bądź razie moje monety są lepsze, bo bez bugów cwaniak.gif (przynajmniej ja ich nie wykryłem tongue.gif)

testyq.png

Domyślna flaga VIPa: ADMIN_LEVEL_G

Domyślna flaga Komend Admina: ADMIN_IMMUNITY

Linijke, w której mają się wyświetlać dostosowujemy dodając/usuwając ^n tu:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);


testue.png

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)



cod_coins_kill "1"        // ilosc monet do dodania za zabojstwo

cod_coins_kill_vip "2"    // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa

cod_coins_kill_hs "3"     // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem

cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa



cod_coins_planted "1"     // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby

cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa

cod_coins_defused "1"     // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby

cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa



cod_coins_rescue_hostage "1"     // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika

cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa

cod_coins_kill_hostage "2"       // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika

cod_coins_kill_hostage_vip "1"   // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet

cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa



// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza

// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

testhm.png


Instalacja standardowa z wyjątkiem, że pluginy dopisujemy do plugins-codmod-systemmonet.ini

testkdr.png


cod_get_user_coins(id) // zwraca ilosc monet

cod_set_user_coins(id, wartosc) // ustawia ilosc monet

testpx.png
Komendy Admina:
testbs.png


cod_givecoins "nick" "ilosc" - dodaje "ilosc" do aktualnych monet gracza

cod_setcoins "nick" "ilosc" - ustawia "ilosc" jako aktualne monety gracza

testyi.png
System monet:

Wersja 1.1.1: Załączony plik  systemmonet.sma   8,19 KB  3222 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Wersja 1.1.0: Załączony plik  systemmonet.sma   7,24 KB  1049 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Wersja 1.0.8: Załączony plik  systemmonet.sma   7,08 KB  1993 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Plik *.ini: Załączony plik  plugins-codmod-systemmonet.ini   84 bajtów  3189 Ilość pobrań


Komendy admina:
Wersja 1.0.2: Załączony plik  systemmonet_komendyadmina.sma   1,49 KB  2058 Ilość pobrań
  systemmonet_komendyadmina.amxx

Pluginy dodatkowe:
Sklepy:
ELOSa: [CoD Nowy] Sklep za Monety - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Mietka: [CoD Nowy] Sklep (monety i dolary) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pozostałe:
Nagroda w postaci Monet Gh0sta: [CoD Nowy] Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Sprzedawanie perków A moze sma?: [CoD Nowy] Sprzedawanie perków


  • +
  • -
  • 44