Mam wrażenie że społeczeństwo zaczyna głupieć.... Od czego zacząć? Od początku. Z czym? Ja zaczynam kodowanie z kubkiem kawy, ew. herbaty. Książki? Znajdź jakąś o pawnie, inne języki? Tyle razy to wałkowano w sieci, że szkoda pisać tego po raz milion pierwszy. Ile czasu zajmie Ci przyswojenie wiedzy? Pozwól że odpowiem tak: ile czasu ciemne społeczeństwo przyswajało wiedzę na temat tego że ziemia nie jest płaska, a później że to nie słońce porusza się wokół ziemi? Zrozumiał ironię? Nie? To przeczyta jeszcze po raz drugi i trzeci.
Zajmij się czymś wartościowym, nie wiem, może szydełkowanie?
[ot]Jak zobaczyłem tytuł tematu to miałem ochotę odpisać: kartka papieru, długopis / pióro / flamaster i kreślimy znaki...[/ot]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
mad
Rejestracja: 26.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2012 16:37





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 78
- Odwiedzin: 3 243
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Luty 8, 1997
-
Imię
Kasper
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zabrze
Narzędzia użytkownika
Znajomi
mad nie posiada znajomych
#417809 Skąd uczyć się amxx ?
Napisane przez Onyke
w 04.06.2012 17:49
#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.
Napisane przez KariiO
w 08.02.2011 22:15
Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:
Na górze znajdź:
#include <amxmodx>Dodaj pod:
#include <hamsandwich>I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba

Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)
Męczy mnie tu:
damage > 20.0Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować

Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać

#220916 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.
Napisane przez Goliath
w 02.03.2011 17:04

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
I zmienić TakeDamage na taki:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#356815 Perk Noz Medyka
Napisane przez heroes
w 01.02.2012 23:55
-Dodano multi-jump
-Klasa na flagę T
Załączone pliki
-
codclass_nozmedyka.sma 2,61 KB 116 Ilość pobrań
codclass_nozmedyka.amxx
-
codclass_nozmedyka.amxx 4,55 KB 4 Ilość pobrań
#399089 Lord Vader (Przeróbka Dresa)
Napisane przez Kosa :D
w 19.04.2012 15:58
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Lord VADER";
new const opis[] = "Odporny na head shoty, posiada Miecz Swietlny i 1/1 z niego. ";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/dres/v_miecz.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_miecz.mdl")
}
}
}
Pozdrawiam KOSA

Załączone pliki
-
modele.rar 26,69 KB 230 Ilość pobrań
#354516 Premium Points
Napisane przez grzesiu131
w 27.01.2012 20:55


Dawanie punktów na flagę ADMIN_IMMUNITY
VIP na flagę ADMIN_RESERVATION - Obecnie vip nie posiada nic.
Plugin ten zarządza tzw. Premium Points'ami. Jest to system wynagradzania [Admin z flagą zdefiniowaną w pluginie] (Obecnie ADMIN_IMMUNITY ) Może dawać graczowi wyżej przedstawione Premium Pointsy.
A teraz przedstawię na co możemy je wydać.Obecnie do w wglądu mamy dwie różne możlwości :
1. Kup Item - Za cenę jednego Premium Pointsa (możliwość zmiany) można zakupić dowolny item będący na serwerze.
Plugin automatycznie dodaje wszystkie istniejące na serwerze itemy Nic nie trzeba robić !

Wygląda to m.w. tak
2. Kup Expa - Można zakupić określoną ilość Expa za określoną cenę ( Wszystkie wartości z tego menu można zmienić [ CVARY] )
Menu to jest elastyczne bo nie dość że można zmienić wszystkie wartości to plugin oblicza ile leveli dostaniemy za określoną ilość expa !
Tak to wygląda :

W pluginie także zostały użyte miłe dla oka informację Tutor :



amx_pkt <nick gracza=""> <ilosc premium="" pkt="">
Lub
Admin z zdefiniowaną flagą ma możliwość posłużenia się wygodnym menu :



Instalacja jest standardowa !
Premiump.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/,
W plugins.ini znajdującym się w cstrike/addons/amxmodx/configs/
dopisujemy :
Premiump.amxx

Moduły :
#include <amxmodx>
#include <tutor>
#include <codmod>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

/pp - Wyświetla się główne menu
/premium - Wyświetla się główne menu

Plugin tworzy plik premium-points.cfg w cstrike/addons/amxmodx/configs
Przedstawione tu Cvary są domyślne
//Zapis PP : 1 = Nick, 2 = Steam, 3 = IP
premium_zapis 1
//Ceny Expa
// Cena pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_cena1 5
// Cena drugiego expa [ w sklepie ]
premium_cena2 10
// Cena trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_cena3 20
// Cena czwartego expa [ w sklepie ]
premium_cena4 30
// Ilosc pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_exp1 3000
// Ilosc drugiego expa [ w sklepie ]
premium_exp2 7000
// Ilosc trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_exp3 16000
// Ilosc czwartego expa [ w sklepie ]
premium_exp4 32000

W sma jest obiekt typu const nazwany prefix, proszę tam wpisać nazwę swojej sieci.
Pod includami proszę dopisać :
#include<premiump>
u mnie wygląda to tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <premiump>
true_beam.spr wrzucamy do cstrike/sprites
Dla użytkowników którzy nic nie zmieniali w public PokazInformacje(id)
Podmieniamy całe public PokazInformacje(id) na to przedstawione poniżej.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s ^nPunkty Premium %d, Vip : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], premium_points_get(target), premium_is_vip(target) ? "Tak" : "Nie");//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Punkty Premium : %d]^n[Vip : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dla użytkowników którzy mają dwa perki na serwie [I nic dalej dopisaneg] w public PokazInformacje(id)
Podmieniamy całe public PokazInformacje(id) na to przedstawione poniżej.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s^nPunkty Premium %d, Vip : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], premium_points_get(target), premium_is_vip(target) ? "Tak" : "Nie");//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[Punkty Premium : %d]^n[Vip : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dla tych co coś zmienili :
Dopisać na końcu nazwy wyświetlających się dla nieżywych :
^nPunkty Premium %d, Vip : %s"
A także na końcu warunków :
, premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
A także dla żywych :
^n[Punkty Premium : %d]^n[Vip : %s]"
I znowu na końcu warunków :
, premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
Chciałbym podziękować :
Użytkownikowi byCZUS za temat http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/
a także użytkownikowi_nothing_
W razie błędów proszę pisać w temacie.
Zapraszam do komentowania.
Został wgrany załącznik tutor.inc - Wymagany do kompilacji.
Zaktualizowano o plik Sprites







#414464 Problem przy kompilacji Silnika COD
Napisane przez Bloody_
w 26.05.2012 10:45
#414463 Problem przy kompilacji Silnika COD
Napisane przez
Żółw Mina
w 26.05.2012 10:45
Załączone pliki
-
QTM_CodModd.sma 41,22 KB 46 Ilość pobrań
QTM_CodModd.amxx
#409773 Pouczenie słowne od administracji + menu
Napisane przez ogieR8
w 13.05.2012 03:23

Pouczenie słowne od administracji, na czym to polega ? Już mówię. Po wpisaniu w czacie :
/kara
/upomnij
/warning
/ostrzezenie
.. otwiera nam się menu z wszystkimi graczami, po wybraniu odpowiedniego gracz, który został kliknięty otrzymuję wiadomość :
"[OSTRZEZENIE] Dostales pouczenie od administracji, zapoznaj sie z regulaminem i wiecej go nie lam.."
Dodatkowo można ustawić cvar'em, czy inni też mają wiedzieć, że dostałeś pouczenie słowne od admina i wtedy jest też taka wiadomość dla wszystkich:
"[UWAGA] Gracz %s dostal pouczenie slowne od administracji. Byc sprytniejszy i przeczytaj regulamin !"

warning_retry (domyślne: 1) - jeśli 1 to ponawia menu po wybraniu gracza
warning_info_all (domyślne: 1) - jeśli 1 to powiadamia też innych graczy o pouczeniu
To chyba by było na tyle, plugin jest mojego autorstwa, dosyć banalny, menu na flagę KICK, pomysł podrzucił mi użytkownik : SlaNdisH!
Pozdrawiam i zachęcam do pobierania, w razie kłopotów proszę pisać, postaram się je zniwelować.
[ADM]
Poprzednia liczba pobrań: 152.
Poprawiłem też 7 ostrzeżeń.
[/ADM]
Załączone pliki
-
upomnij_gracza.sma 1,92 KB 582 Ilość pobrań
upomnij_gracza.amxx
#319259 Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )
Napisane przez Szymek^
w 08.11.2011 06:36
http://amxx.pl/topic/63359-2-sloty-na-perk/
A więc zaczynamy.
- Otwieramy plik naszego CodMod'a.
- Szukamy:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33],
- Dodajemy za:
wytrzymalosc_perku[2][33];
- W SmiercGraczaPost dodajemy za:
if(!perk_gracza[0][attacker])
to:
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
if(perk_gracza[0][id])
{
wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
}
if(perk_gracza[1][id])
{
wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[1][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
} - Szukamy w public UstawNowaKlase(id)
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
i zamieniamy na:
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
- W public UsunUmiejetnosci(id) na końcu dodajemy:
wytrzymalosc_perku[0][id] = 0;
wytrzymalosc_perku[1][id] = 0; - W public PokazInformacje(id) do hudów dodajemy naszą wytrzymałość:
^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]
i na końcu tej linii:, wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]
Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target. - W public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) za:
wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
dodajemy:
if(perk_gracza[lp][id])
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
else
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?
#409869 Reset lvl baza MySql
Napisane przez xenos
w 13.05.2012 12:31
przykladowo
http://www.twojanazwaserwera.pl/cpanel
podajesz tam dane do cpanelu
nastepnie wyszukujesz tam w panelu
phpmyadmin
i wchodzisz w niego
w tym momencie wchodzisz w baze danych (nazwa zawarta jest w pliku sql.cfg)
i masz tam bodajze tabele
codmod_table
i w tym momencie wylaczasz serwer gry
i usuwasz codmod_table
po tej czynnosci uruchamiasz serwer gry i reset wykonany
#407440 Sposób puszczania rakiet po X sekundach
Napisane przez Bloody_
w 06.05.2012 16:42
W sma klasy która ma rakietkę dodajemy zmienną:
new bool:mozepuscic
W plugin_init dopisujemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Następnie dopisujemy 2 publiki:
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
W funkcji tworzenia rakiet dopisujemy NA POCZĄTKU:
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ps. Tu:
set_task(10.0,"Odblokuj")zmieniamy po jakim czasie można puścić rakietkę, czyli 10 np zamieniamy na 15
W załączniku gotowiec, z 1 rakietką.
Załączone pliki
-
class.sma 3,77 KB 339 Ilość pobrań
class.amxx
#407114 Perk Magiczne Buty
Napisane przez
Oporowiec
w 06.05.2012 01:41
Opis: Podwojny skok, +30 kondycji, cichy bieg + modul odrzutowy, mniejsza grawitacja
Załączone pliki
-
codperk_magicznebuty.sma 1,67 KB 243 Ilość pobrań
codperk_magicznebuty.amxx
#400840 Wskrzeszenie jako perk
Napisane przez Hleb
w 23.04.2012 19:29

Perk ten jest modyfikacją pluginu na wskrzeszenie by Cypis'
Nazwa perku: Moc Medyka
Opis: Możemy wskrzesić swoich oraz bezcześcić zwłoki przeciwnika 5-8 razy

Nazwy CVAR'ów zostały zmienione by uniknąć kolidowania ze wskrzeszeniem do klasy
cod_perk_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. cod_perk_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. cod_perk_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. cod_perk_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. cod_perk_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. cod_perk_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika.

Załączone pliki
-
codperk_mocmedyka.sma 12,67 KB 250 Ilość pobrań
codperk_mocmedyka.amxx
#280094 System Monet
Napisane przez A może sma?
w 09.08.2011 12:26
Siema
Niby są, niby nie ma... W każdym bądź razie moje monety są lepsze, bo bez bugów (przynajmniej ja ich nie wykryłem
)
Domyślna flaga VIPa: ADMIN_LEVEL_G Domyślna flaga Komend Admina: ADMIN_IMMUNITY Linijke, w której mają się wyświetlać dostosowujemy dodając/usuwając ^n tu:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
Instalacja standardowa z wyjątkiem, że pluginy dopisujemy do plugins-codmod-systemmonet.ini
cod_get_user_coins(id) // zwraca ilosc monet cod_set_user_coins(id, wartosc) // ustawia ilosc monet
Komendy Admina:
cod_givecoins "nick" "ilosc" - dodaje "ilosc" do aktualnych monet gracza cod_setcoins "nick" "ilosc" - ustawia "ilosc" jako aktualne monety gracza
System monet:
Wersja 1.1.1:
systemmonet.sma 8,19 KB 3222 Ilość pobrań
systemmonet.amxx
Wersja 1.1.0:
systemmonet.sma 7,24 KB 1049 Ilość pobrań
systemmonet.amxx
Wersja 1.0.8:
systemmonet.sma 7,08 KB 1993 Ilość pobrań
systemmonet.amxx
Plik *.ini:
plugins-codmod-systemmonet.ini 84 bajtów 3189 Ilość pobrań
Komendy admina:
Wersja 1.0.2:
systemmonet_komendyadmina.sma 1,49 KB 2058 Ilość pobrań
systemmonet_komendyadmina.amxx
Pluginy dodatkowe:
Sklepy:
ELOSa: [CoD Nowy] Sklep za Monety - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Mietka: [CoD Nowy] Sklep (monety i dolary) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pozostałe:
Nagroda w postaci Monet Gh0sta: [CoD Nowy] Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Sprzedawanie perków A moze sma?: [CoD Nowy] Sprzedawanie perków
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: mad
- Regulamin