Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MisioZelka - zdjęcie

MisioZelka

Rejestracja: 25.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.11.2012 18:37
-----

#271303 Call of Duty: Sprint Effect

Napisane przez DarkGL w 18.07.2011 17:08

Dołączona grafika
Mój kod jest prosty w porównaniu z kodem diablixa sam nie wiem czy to dobrze czy źle ;P
Sam plugin miał stanowić podmiankę skradania na sprint
Działa on na klawisz shift

Przerobiony plugin aby działa z cod modem

Dołączona grafika
http://www.youtube.com/watch?v=IdFXf4rQL4E
(plugin nie podmienia modeli broni :P to już inny plugin robi)

Dołączona grafika
//o ile ma być zwiększona prędkość
sprint_szybkosc 60.0
//ile czasu działa sprint podajemy w pełnych sekundach standard 5 sekund
sprint_zmeczenie 5

Dołączona grafika

Załączony plik  sprint.sma   3,58 KB  1384 Ilość pobrań
  sprint.amxx
Załączony plik  sprint.amxx   6,43 KB  142 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#264936 Niemożliwa kompilacja...

Napisane przez Dhorr w 01.07.2011 12:33

z tego co widzę w opisie klasy, koledze chodziło o podwójne obrażenia jedynie przez 5 sekund podczas użycia umiejętności klasy
ja napisałem coś takiego, niby się kompiluje, ale nie jestem pewien poprawności, wypróbuj to
chyba, że ktoś inny, kto się zna, da lepsze :)

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define CZAS_BERSERKER 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Berserker";
new const opis[] = "Ma 5 sekund trybu Berserker (2xdmg i +1000HP) co runde";
new const bronie =  1<<CSW_P90 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new bool:on[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;

	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz tryb Berserker.");
		return;
	}

	  wykorzystal[id] = true;

        cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1000);
        set_user_health(id, get_user_health(id)+1000);
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 120, 0, 255);
        set_task(CZAS_BERSERKER.0, "WylaczBerserker", id);
        
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS_BERSERKER)
        message_end()
        
        on[id] = true;
}


public WylaczBerserker(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
        
        cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1000);
        set_user_health(id, max(1, get_user_health(id)+1000));
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
        
        on[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_BULLET && on[idattacker] && task_exists (CZAS_BERSERKER,0))
        
                cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits); 
        
        
        return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
        wykorzystal[id] = false;

daj plusa jeśli pomogłem :)

Dodano 01 lipiec 2011 - 19:18:
warna dać nowemu użytkownikowi za pierdółkę łatwo, szkoda, że czytając ten temat sam nie pomogłeś w problemie, bo naprawdę jest dość niespotykany
  • +
  • -
  • 0


#254052 Nick Reservation System by ^Grzyboo^

Napisane przez ^Grzyboo w 29.05.2011 12:14

Dołączona grafika

Podirytowany wpisywaniem setinfo _pw "haslo" pomyslalem o pluginie innym, zastępczym, tak by hasło wpisywać podczas gry.
No i nie tylko pomyślałem, a także zrobiłem.

Plugin ma opcje:

Dołączona grafika

Pozwala to na łatwe zarządzanie wszystkim.

* Usuwanie wszystkich haseł - Standardowo dla admina z immunitetem
* Banowanie Kont - Nowość, pozwala nam na założenie bezsensownego hasła dla danego konta. Dlatego poziomy i rank nie będą dłużej wbijane na tym nicku
* Usuń - Banalne usuwanie - Tak/Nie i gotowe Dołączona grafika
* Zapis Nvault = Brak zbędnego spamu w users.ini i nie potrzeba bazy danych.

Menu Admina widoczne dla adminów tylko.

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Plugin pyta nas przy wejściu na serwer o hasło ( o ile je mamy oczywiście ).


Dołączona grafika
Jedynie:
- Nvault
- ColorChat

Przez ColorChat musimy niestety kompilować lokalnie.


Dołączona grafika
ban_account <nick> <haslo>

Dostepne pod flagą ADMIN_BAN i pozwala na zbanowanie konta

/konto - menu główne

Dołączona grafika
Standardowa, zawartość cstrike wrzucamy do cstrike i dopisujemy nrs.amxx do plugins.ini

Proponuje zmienić nazwę forum w
#define FORUM Dołączona grafika

Dołączona grafika

Prawidłowa wersja to v2, nazwana tak, gdyż nie mogę usunąć starych załączników.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#250006 Model Dla itema?

Napisane przez góruś w 16.05.2011 17:15

plugin_precache

precache_model("models/player/model123/model123.mdl")


i

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 59)
{
cs_set_user_model( id, "model123");
}
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 1


#249339 Pomoc z itemem Kamuflaz

Napisane przez Sm4rT w 14.05.2011 20:03

Masz 2 perki...1 z kucaniem z nożem a 2 z kucaniem z każdą bronią jest niewidzialny :)

@EDIT

Nie zauważyłem ze to do starego cod :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1