Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hejaaaaa - zdjęcie

Hejaaaaa

Rejestracja: 21.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.02.2016 08:27
-----

#383924 Klasa EXPer

Napisane przez Bloody_ w 20.03.2012 21:30

Dołączona grafika
Nazwa klasy: EXPer
Opis: Dostaje +10 expa za fraga, wybucha po smierci zadajac 80dmg(+int), ma 6 nozy ktorymi moze rzucac na odleglosc oraz ma 1/2 szans na zreanimowanie czlonka druzyny
Bronie: SG552, DEAGLE

Dołączona grafika
codclass_EXPer.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_EXP.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#328438 Gotowe pliki Cod'a Nowego z HP w HUD i dodaj po 10.

Napisane przez sebastian10022 w 30.11.2011 17:16

Ja tylko chciałem dobrze. Jeśli się wam nie podoba to, że ktoś chcę ułatwić innym życie to chociaż siedźcie cicho.

To mogłeś sobie próbować przez wrzucania na swój serwer lub tak dla ćwiczenia, a nie od razu wrzucać na forum.


Pliki, które dałem w załączniku są przetestowane i działają w 100-u %
  • +
  • -
  • 2


#328227 Gotowe pliki Cod'a Nowego z HP w HUD i dodaj po 10.

Napisane przez sebastian10022 w 29.11.2011 20:33

Wiem, że są ale na początku samemu było mi to ciężko zrobić. To znaczy bałem się w ogóle. ruszyć ten główny plik CodModa. A poza tym, niektórzy nie mają czasu aby to robić to gotowe pliczki się przydadzą. Tak myślę ;)
  • +
  • -
  • 2


#328105 Gotowe pliki Cod'a Nowego z HP w HUD i dodaj po 10.

Napisane przez sebastian10022 w 29.11.2011 17:29

Witam wszystkich jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Dzisiaj postanowiłem dodać gotowe pliki QTM_CodMod, w których znajduję się już HP w HUD, rozdawanie statystyk po 10 i dodaj wszystko, np. Dodaj wszystko w inteligencie". Wiem, że takich poradników jest masa ale z własnego doświadczenie wiem, że ludziom zaczynającą swoją przygodę z CodModem będzie ciężko znaleźć odpowiedni linijki i czasami mogą być problemy z Kompilowaniem.

Myślę, że przyda się ten temat początkującym lub tym, którzy nie mają czasu na dodawanie tego.


Dodano 30.11.2011 20:13

Aby pliki chodziły poprawnie trzeba dopisać do plugins.ini QTM_CodMod.amxx debug

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#280732 Jak dodać nowe klasy Westernmod

Napisane przez Gufinsky w 10.08.2011 12:57

W
public choose_menu(id)
Dodajesz klasę do menu.

W
public We_Menu(id, menu, item)
Tworzysz kolejnego case'a i dodajesz tam bronie itp

W
public help_motd(id)
przed
len += formatex(msg[len], SIZE - len, "</body></html>");
Tworzysz:
len += formatex(msg[len], SIZE - len, "NAZWA KLASY<br>");
len += formatex(msg[len], SIZE - len, "INFO O KLASIE<br>");

:kwiaty:
  • +
  • -
  • 1