Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fdrest - zdjęcie

fdrest

Rejestracja: 01.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2014 09:36
-----

#428746 * Crysis 2 Multiplayer Mod *

Napisane przez Droso w 05.07.2012 14:24

Dołączona grafika

opis




Moda zaczynałem pisać w 2011 roku, i tak oto powstał pisałem go powoli, na początku było to pisanie z pamięci, ponieważ nie miałem Crysis 2, i grałem u kuzyna [za słaby komputer]. W tym roku kupiłem i nowy komputer i Crysis 2, prace ruszyły od razu i teraz zamierzam go publikować.

O co chodzi w grze?

Aby mod działał dla gracza prawidłowo, musi on wpisać /bind, wtedy na shift przypisany bedzie Sprint. [Dzięki aktualizacji gracz nie musi juz bindowac pancerzu i mocy ;)]

Krótko:

Maskowanie - na przycisk e [+use] - stajesz sie niewidzialny [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Pancerz - na przycisk q [lastinv] - jestes bardziej odporny na strzaly [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Moce modułowe - na przycisk c [radio3] - tym używasz mocy modułowych. [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Nanowizja - na przycisk n [nightvision] - widzisz niewidzialnych [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Sprint - na przycisk shift [+fast_run] - biegasz sprintem [TRZEBA BINDOWAĆ [gracz musi wpisać /bind]]

Zacznę od trybów, mamy trzy tryby Maskowanie, Pancerz, Nanowizja. Dzięki maskowaniu stajesz się niewidzialny, aż do skończenia energii, lub aż do wystrzelenia naboi, strzał od razu demaskuje.

Tryb pancerza - dzięki niemu otrzymywane przez nas obrażenia są mniejsze, energia czerpie się podczas użytku pancerza, oraz podczas otrzymywania obrażeń.

Tryb Nanowizji (pod przyciskiem noktowizji [N]) - Czerpie energię podczas użytku, dzięki niemu wykrywamy ciepło, więc widzimy niewidzialnych.

Teraz szybko o sprint'cie, skoku - czerpią energię, dzięki sprintowi szybciej biegniemy, a podczas skoku mamy mniejszą grawitację [jeśli mamy wystarczająco dużo energii]

Tryby Pancerza i Maskowania posiadają Poziomy dla każdego z nich maksymalny to 12.

Im większy poziom w trybie Pancerza, tym bardziej zostaną zmniejszone obrażenia oraz pobór energii.

Im większy poziom w trybie Maskowania, tym wolniej pobierana jest energia [dzięki czemu możemy dłużej pobiegać w tym trybie.

Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,

za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)

Poziomy powyższych trybów odblokowują także moduły, po wybraniu klasy wyświetla nam się menu z modułami, moduły urozmaicają grę, ponieważ dostajemy moce.

Są trzy kategorie modułów:




Kategoria "Moduł Pancerza"

Uderzenie z powietrza (nacisnij C w powietrzu, aby zadac obrazenia wrogom w poblizu)
Śledzenie Zagrożenia (widzisz tor lotu wrogich kul) [ wymaga 3 LVL PANCERZA]
Ulepszenie Pancerza (mniejszy pobor energii w trybie pancerza) [wymaga 5 LVL PANCERZA]
Alarm zbliżeniowy (nacisnij C aby sprawdzic czy ktos jest w poblizu) [wymaga 8LVL PANCERZA]
Transfer Energii (Zabijajac gracza, energia uzupelnia sie) [10 LVL PANCERZA]



Kategoria "Moduł Mocy"

Uzupełnienie pakietu(Za zabicie magazynki zostaja uzupełnione)
Ogień Punktowy (brak rozrzutu broni) [wymagane 500 zabić]
Ulepszenie mobilności (Bieg oraz skok zabieraja mniej energii) [wymagane 900 zabić]
Specjalista od broni (Szybsze przeladowanie broni) [wymagane 1400 zabić]
Szybko-Strzelność (Bron jest szybsza) [wymagane 2400 zabić]


Kategoria "Moduł Maskowania"

SuperMaskowanie (Tryb maskowania włącza i wyłącza sie szybciej) [Normalnie stajemy się niewidzialni w 0.5 sec, a jak mamy ten moduł to natychmiastowo]
Tajne Operacje (Nikt nie slyszy twoich kroków) [wymagany 3 LVL MASKOWANIA]
Martwy punkt (Ochrona przed maksymalnym radarem) [wymagany 5 LVL MASKOWANIA]
Swoboda Działania (Mozna uzywac noza/granatow w trybie MASKOWANIA) [wymagany 8 LVL MASKOWANIA]
Zagłuszacz (Wyłącza radary przeciwnikow w pobliżu) [wymagany 10 LVL MASKOWANIA]

W modzie są klasy [nazwy w 85% oryginalne z Crysis 2]:

Atak [M4, deagle, HE]
Zwiadowca [Shotgun szybki, usp, flash]
Snajper [AWP, Scout, USP]
Strzelec [AK47, Glock, Smoke]
Saper [M249, elite, wszystkie granaty]
Duch [dla CT Aug, granat oslepiajacy, usp. Dla TT SG552, granat oslepiajacy oraz glock]
Niszczyciel [MP5, flash oraz RPG model SMAW (6 rakiet)]

KILLSTREAKI:
- 3 zabitych - [Maksymalny Radar] cała twoja drużyna otrzymuje przez 60 dane o położeniu przeciwnika.
- 5 zabitych - [Przeciążony Nanosuit] masz XHP (ustawiane cvarem domyślnie 600) przez tą i kolejną rundę.

Domyślnie mod zmienia modele graczowi, jeśli chcesz to wyłączyć w .sma na początku przed:
#define MODELE
dodaj //

Domyślnie zapis jest taki, że każda klasa ma ten sam poziom (tak jest w Crysis 2), ale jeśli chcesz utrudnić grę graczom, możesz to zmienić poprzez usunięcie // w
//#define ZAPIS 1

W modzie jest parę dźwięków [Podczas włączania trybów etc]

[UWAGA1]
Plugin korzysta z PosMV.inc - autorstwa diablix

[UWAGA2]
Aby działała Nanowizja [widzisz niewidzialnych] musisz zainstalować plugin hotvision.amxx oraz ustawić cvary!
[WSZYSTKO JEST W .RAR [ten plugin też]

cvary
cry_knifekillxp 50 // o ile wiecej dostaniesz expa za zabojstwo z noza
cry_killxp 50  // ile dostajesz expa za zabojstwo przeciwnika
cry_adddmgknife 35 // o ile wiecej ma zadawac obrazen noz
cry_regeneration 1 // regeneracja wlaczona ? 0= wyl 1= wl
cry_hpmax 98 // do ilu hp ma regenerowac sie zycie (zalecane 98)
cry_hpadd 3 // ile ma dodawac hp w ciagu 1 sec regeneracji
cry_termovision 1 // czy chcesz miec tryb termowzije (widzisz niewidzialnych, zalecam, jesli chcesz zeby gracze ciagle nie byli w niewidzialnosci :)), ale jest warunek musisz zainstalowac plugin hotvision 0=wyl 1=wl
cry_sprint 25 // ile ma zabierac energii za sprint, (wartosc musisz byc wieksza od 12) w ciagu 0.1 sec, wartosc 25 jest bardzo dobra.
cry_killstreak_p 600 // ile ma ustawiac hp za 5 killstreak

// JEZELI ZAINSTALOWALES HOTVISION CVARY :
hotvision_enabled 1  // 1- wl 0= wyl
hotvision_radar 2  // 2- zasieg nieograniczony 1- zasieg ustawiany cvarem
hotvision_radar_range 204.0 // w jakim zasiegu dziala hotvision (ale cos mi to nie dziala :/)
hotvision_models 1  // czy ma podswietlac modele broni 1= wl 0 =wyl, zalecane 1 zeby termowizja dzialala sprawnie
hotvision_walls 0  // czy termowizja ma dzialac jak wh ? 0 =wyl 1=wl
hotvision_effect_fix 3  // zalecane 3, bardziej zaawansowane

komendy
/pomoc - pokazuje MOTD jak grac, bindowac itp
/bind - binduje Shift -sprint,
/unbind - przywraca dawne bindy [a raczej przypisuje standardowe] [Przywraca na Shift - wolne chodzenie]
/klasa - zmienia klase
/klasy - opis klas
/moduly bądź /reset - możemy zmienić moduły.
NATYWY I FORWARDY.
Spoiler


Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=UwJMGdq9Edc&feature=youtu.be
Podziękowania:
QTM. Peyote - za silnik Call Of Duty - Beta
DarkGL - za napisanie pluginu sprint (oraz gotowe funkcje na forum)
ConnorMcLeod - za plugin "Advanced Weapon Tracers" oraz za funkcje "szybkie przeladowanie broni"
Cypis i Bernio101 - za pomoc z radarem
Sebul - za pomoc z kilkoma bledami na forum.
Miczu i Gutkowi - za diablo, dzięki ktoremu jest modul uderzenie z powietrza
cypis'owi - za kod bazooki z Cod'a
G[O]Q'owi - za pomoc w zapisie
Maniek974 - za testy
diablix'owi - za .inc pozycja i ruch
Oraz dla uzytkownikow forum, ktorzy pomogli mi, a ktorych pominalem
[Sorry że bez polskich znaków, zaczerpnięte z .sma]
Modyfikacje od HubertTM:
http://amxx.pl/topic...zas-maskowania/
Ukrywa model broni podczas maskowania.

http://amxx.pl/topic...-admin-command/
Dodaje komendy dla Admina [dodawanie xp, ustawianie lvl, odejmowanie etc.]

http://amxx.pl/topic...we-screen-menu/
Dodaje Menu Kołowe, jak z Crysis'a! (1 i 2)


UWAGA: Aby używać natywów i forwardów, trzeba zaincludować cry2.inc ;)


W.sma możemy zmienić kilka rzeczy wystarczy zajrzeć ;)


[UPDATE]
W dniu premiery : Poprawa client_print
15 lipca 2012 - dodane zostaly: natywy oraz forwardy, poprawa kilku błędów silnika
18 lipca 2012 - usunięcie dwóch bind'ów ;), dzięki czemu mod jest łatwiejszy dla gracza
Version: 1.0.1
13 sierpnia 2012 - dodanie nowego natywu (get_killstreak_mode(index)), poprawa WAŻNEGO
bugu, drobne dodatki, dodanie tagow do client_print, poprawa jednego natywu
Version: 1.0.4
17 sierpnia 2012 - pomyliłem pliki, oraz poprawa błędu z lvlami
Version 1.0.5
1.0.5a: 1 września 2012 - nie wyświetlało się menu z klasami przy odrodzeniu.
1.0.5b,c oraz d: 2,3,6 października 2012 - dodanie warunku do TakeDamage, już nie powinno sypać errorami. + poprawka małego bugu (6 pazdziernika)
Version: 1.0.9
25 października 2012. Lista poprawek:
-dodanie wielu wiadomości dla gracza, żeby łatwiej mu się grało.
-poprawienie pliku crysis2.txt (wgraj go najlepiej ponownie :))
-poprawa killstreaku (dokładnie radar [teraz już działa])
-jeśli ktoś nie wybierze modułów w ciągu 30sec. menu pojawi mu się jeszcze raz.
-dodanie komendy "cryversion" w konsoli, bardziej dla autora i dla informacji do pluginu (jak zakładasz temat to podaj to info)
-Teraz 1XP leci co 1sec! [było co 0.1sec]
-Gdy się rzuciło granatem i się kogoś zabiło jako nieżywy gracz, nie dostawało się xp (teraz już działa)
-pare mniejszych poprawek (poprawa lekko natywów etc.)


AKTUALIZACJA ZALECANA! (do wersji 1.0.9)


download
To chyba wszystko, instalacji nie muszę wyjaśniać, ponieważ jest to w .rar [ułożone folderowo]
crysis.sma umieszczam, dla tych co chcą sobie tylko zajrzeć w .sma ;)
[.sma i .inc tylko dla ciekawskich, w .rar sa potrzebne dzwieki, modele i txt]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#401447 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez 8ball1 w 25.04.2012 08:28

jaceksls, napisz w dziale problemy..

sloma, kompilacje należy wykonać lokalnie.

fdrest, brakuje Ci pliku weapon.inc który wrzucam do załącznika :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#393175 [ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie VIP'a

Napisane przez naXe w 07.04.2012 13:28


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define VIP ADMIN_LEVEL_H

new hud, hud2

public plugin_init() {
register_plugin("VIP", "1.0", "naXe")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1)
register_event("Damage", "BulletDamage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "NapisVIP")

register_clcmd("say /vipy", "PokazVIPow")

hud = CreateHudSyncObj()
hud2 = CreateHudSyncObj()
}

public Respawn(id) {
if(get_user_flags(id) & VIP)
MenuBroni(id)
}

public MenuBroni(id) {
new menu = menu_create("Wybierz zestaw broni:", "Handle_MenuBroni")
menu_additem(menu, "AK47 + Deagle")
menu_additem(menu, "M4A1 + Deagle")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public Handle_MenuBroni(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key) {
case 0: {
WyrzucBronie(id)
fm_give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
fm_give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id, "item_assaultsuit")

if(get_user_team(id) == 2)
fm_give_item(id, "weapon_defuser")
}
case 1: {
WyrzucBronie(id)
fm_give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
fm_give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id, "item_assaultsuit")

if(get_user_team(id) == 2)
fm_give_item(id, "weapon_defuser")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public BulletDamage(id) {
new pid, obrazenia

pid = get_user_attacker(id)
obrazenia = read_data(2)

if(get_user_flags(id) & VIP) {
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, hud2, "-%i", obrazenia)

if(pev(pid, pev_flags) & FL_CLIENT) {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(pid, hud, "+%i", obrazenia)
}
}
}

public NapisVIP(const MsgId, const MsgType, const MsgDest) {
static id
id = get_msg_arg_int(1)

if((get_user_flags(id) & VIP) && !get_msg_arg_int(2))
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, (1 << 2 ))
}

public PokazVIPow(id) {
new players[32], name[33], num, ids, bool: s = false
get_players(players, num)

new menu = menu_create("VIP'y Online:", "Handle_PokazVIPow")

for(new i = 0; i < num; i++) {
ids = players[i]

if(get_user_flags(ids) & VIP) {
get_user_name(ids, name, 32)
menu_additem(menu, name)

s = true
}
}
menu_display(id, menu)
if(!s) client_print(id, print_chat, "Nie ma zadnego VIP'a Online.")
}

public Handle_PokazVIPow(id, menu)
menu_destroy(menu)

stock WyrzucBronie(id) {
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
set_pdata_int(id, 116, 0)
}



#393219 [ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie VIP'a

Napisane przez naXe w 07.04.2012 14:19

Co proszę ? Ośmieszyłeś się w tej chwili ...


#382814 [ROZWIĄZANE] Plugin na interp

Napisane przez forma w 18.03.2012 13:02

http://amxx.pl/topic...sciu-na-serwer/
  • +
  • -
  • 1


#382844 [ROZWIĄZANE] Plugin na interp

Napisane przez forma w 18.03.2012 14:00

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(5.0, "sprawdz",0,_,_,"b");
}
public sprawdz()
{
for(new id=1;id<33;id++)
{
client_cmd( id , "rate 25000" )
client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
}
}


Trudno jest pomyśleć ? i zamienić 30.0 na 5.0
  • +
  • -
  • 1


#374578 [ROZWIĄZANE] Coś z prędkościa

Napisane przez ric0 w 03.03.2012 16:53

W server.cfg dodaj/podmien to :
sv_stepsize "9999"
sv_airaccelerate "100"
sv_airmove "100"

  • +
  • -
  • 1


#374575 [ROZWIĄZANE] Coś z prędkościa

Napisane przez Drzanas w 03.03.2012 16:51

sv_airaccelerate 100
i ewentualnie
sv_airmove 100
w server.cfg
  • +
  • -
  • 1


#288615 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 18:55

Było coś takiego pod przemo Dołączona grafika U Ciebie tylko lepszy dizajn.


Było ?
jak było to już nie ma :)
A jeżeli jest to podaj linka
  • +
  • -
  • 1


#288561 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 18:08

Done.
  • +
  • -
  • 1


#288550 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 17:59

Otwieramy Plik admin.sma addons/amxmodx/scriptin
Czytaj ze zrozumieniem
  • +
  • -
  • 2


#288445 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 16:19

Patrzenia na kod ogólnie dostępny z możliwością pobierania to nikt jeszcze nie zabronił :) a na pewno nie ja
  • +
  • -
  • 2


#288426 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 15:55

Tak planuje, w najbliższych wersjach .
  • +
  • -
  • 1


#288418 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 15:43

AutoAddAdmins:
Wersja 1.5
demo : http://ghost.xaa.pl
Grafika : www.knightdesign.pl (polecam)
Opis:
Jest to sklep zintegorowany z dotpay , zawierający - panel użytkowników
Instalacja:
Ze stony www
Do instalacji będziemy potrzebować :
Bazę danych z dostępem do Zewnętrznego IP polecam http://proserwer.pl ( 3.66 zł to nie dużo )
Następnie : Wrzucamy wszystkie Pliki z paczki rar do najlepiej Gł&amp;oacute;wnego katalogu naszej stronyPublic_Html w przypadku Proserwer.pl
Po Wejściu na stronę powinno nas przekierować do pliku install.php jeżeli nie to musimy wejść ręcznie:&amp;nbsp;&amp;nbsp;http://Adres.pl/install.php
Następnie po wypełnieniu wszystkich p&amp;oacute;l formularza i naciśnięciu przycisku instaluj nasza strona powinna już poprawnie funkcjonować ,
Następnym Krokiem Będzie poprawna Konfiguracja Naszych wiadomości, Przechodzimy na stronę gł&amp;oacute;wną : http://adres.pl Logujemy się do panelu administracyjnego podając dane kt&amp;oacute;re podaliśmy podczas instalacji . Po poprawnym zalogowaniu panel logowania powinien zamienić się na panel administracyjny.
Konfiguracja :
Kontakt : Tu wpisujemy nasz Kontakt . GG / E-mail / skejp itp
Config Strony : Tutaj musimy uzupełnić tylko Flagę na Vipa i Flagę na Premium , i jeszcze wybrać czy można kupywać premium / vipa / slota
Ustawienia ogólne: Tutaj wpisujemy treści wiadomości dla poszczegególnych zamówien
To byłby koniec konfiguracji naszego skryptu
&amp;nbsp;
Ze strony Serwera:
&amp;nbsp;
Pozostaje nam tylko konfiguracja Sql.cfg addons/amxmodx/configs/
i podmiana pliku Admin.amxx Kt&amp;oacute;ry już jest w załączniku.Uzupełniamy dane tak samo jak robiliśmy to ze strony serwera.
ważne !
:
amx_sql_table "admins"
amx_sql_table musi mieć taką samą wartość jak Tabela Admin&amp;oacute;w w bazie
czyli np tam podaliśmy admini to tutaj też muszą być admini
ChangeLog:
Wersja 1.0 :
  • Opublikowanie Skryptu
Wersja 1.1 :
  • Podczas instalacji w config.php była utworzona zmienna $haslo ( 2 razy ) już jest tylko raz
  • Usunięty Bug z pustym zam&amp;oacute;wieniem w poczekalni pod czasz dawania admina
  • Zmiana menu na proste menu. Do czaszu zrobienia następnego Dołączona grafika
Wersja 1.2 :
  • Nowe Menu.
  • Poprawki gł&amp;oacute;wnie estetyczne.
Wersja 1.3 :
  • Usunięto Poczekalnie !
  • Dodano System Logowania
  • Dodano System Rejestracji
  • Obsługa Dot Pay!
  • Saldo - za to gracz kupuje premium.
  • Dodano dwa nowe Pola w &quot;Config Strony&quot; ( ID&amp;nbsp;&amp;nbsp;Urzytkownika dotpay / Usługa do pay Przykład treść smsa to AP.LIGP to naszą usługą jest LIGP )
  • Nowe SS Na kt&amp;oacute;rym widać wszystko od wersji +1.3
  • Aby Coś Kupić ( Premium / Vipa / Slota&amp;nbsp;&amp;nbsp;) Musisz być zalogowany. :)
Wersja 1.4 :
  • Dodano filtrowanie wiadomości. ( Dane wychodzące z panelu admina nie są filtrowane ponieważ jak ktoś ma dane do Pa to ma i dostęp do SQL )
  • Zmieniono menu &quot;Kontakt&quot; na forumlarz , kt&amp;oacute;ry potem trafia do panelu admina.
  • Wiadomości w PA jak na ss poniżej
Wersja 1.5:
  • Dodano Podgląd innych użytkownik&amp;oacute;w.
  • Dodano Grafikę podczas odczytywania wiadomości&amp;nbsp;
  • Nowe include dla ułatwienia edytowania penelu usera / wyglądu newsa
ScreanShot:





Dołączona grafika
Download :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 42


#339149 SantaAdmins

Napisane przez mlekowita w 24.12.2011 16:34

opis

Jestem to plugin który podmienia model admina ( ADMIN_KICK ). CT ma model niebieski, natomiast TT ma model czerwony mikołaja.

wymagane moduly

amxmodx
cstrike
amxmisc

screenshot

Dołączona grafika
Dołączona grafika

instalacja

cstrike/addons/amxmodx/plugins wrzucamy santaadmins.amxx
cstrike/addons/amxmodx/scripting wrzucamy santaadmins.sma
cstrike/models/player wrzucamy foldery santa_ct i santa_t
cstrike/addons/amxmodx/confings/plugins.ini dopisujemy na końcu santaadmins.amxx

inne informacje

Plugin nie testowany. Jak możecie sprawdzicie i napiszcie. Powinno działać jak wszystko dobrze wgracie.
Fatalny błąd w poprzedniej wersji. Teraz 100% działa testowany !

download
Załączony plik  SantaAdmins.zip   2,36 MB  699 Ilość pobrań