Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

S!R D3LK@ - zdjęcie

S!R D3LK@

Rejestracja: 19.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 19:25
-----

#258936 Zmiana ilości lvli w starym cod

Napisane przez Grandi w 14.06.2011 19:47

Zmiana ilości lvli w starym codzie

Witam dzisiaj pokażę wam jak zmienić ilość lvli w starym call of duty modzie.

Generator znajduje się na http://www.cs-integracja.pl/tabela/ - Autorem skryptu jest mistrz DarkGL
  • Na początku trzeba wybrać rodzaj moda "Call of Duty Mod"
  • Następnie szybkość w zależności od ilości lvli czym mniejsza cyfra całkowita tym szybciej będzie się przechodziło do następnego poziomu
  • W rubryce "Jaki max lvl?" wpisujemy ile lvli chcemy mieć na swoim codzie (max. 25000 przy szybkości: "1")
  • I następnie klikamy na "Stwórz Tabelę"
Tworzy się tabelka expa, która zaraz będzie nam potrzebna

Teraz w pliku *sma szukamy
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,
74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,
264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,
582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,
1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,1223915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};


I zamieniamy na całą wartość wygenerowanej tabeli


Szukamy linijki
public SprawdzPoziom(id)

Następnie linijki
if(poziom_gracza[id] < 201)
(W innych przypadkach zamiast 201, może być wcześniej inna cyfra i zamieniamy ją na:
if(poziom_gracza[id] < x)
- gdzie x to maxymalny lvl w pisany wcześniej w rubryce "Jaki max lvl?"

Następnie kompilujemy w kompilatorze lub lokalnie
Kompilator znajdziecie tutaj: Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Po wszystkim skompilowany plik QTM_CodMod (jeżeli wcześniej nie zmieniłeś nazwy) o rozszerzeniu *.amxx zamieniamy za tego co jest w plugins i gotowe.
Myślę, że się przyda, ponieważ DarkGL zrezygnował z prowadzenia strony na której był właśnie ten generator.
  • +
  • -
  • 3


#227230 Kilka latwych klas

Napisane przez Grandi w 19.03.2011 19:23

Masz tutaj 4 z 7 klas, jak będę miał czas zrobię Ci resztę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2