/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zamachowiec"; new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_MAC10; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Jeśli coś przeoczyłem, zrobiłem gdzieś błąd to niech ktoś doświadczony mnie poprawi, ale powolutku się uczę

Edit:
Poczytałem i zrobiłem Ci jeszcze tego Eksperta Militarnego, sprawdź czy działa prawidłowo i daj znać
