Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
FaLLeN
Rejestracja: 07.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.11.2011 15:55




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 31
- Odwiedzin: 1 595
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Styczeń 28, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Puławy
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
FaLLeN nie posiada znajomych
#261126 Dodawanie broni w vip part2 2.0v
Napisane przez
Nenczoks
w 21.06.2011 09:23
#260821 Modyfikacja pluginu przy vote na alltalk
Napisane przez stepdub
w 20.06.2011 13:52
#260453 Problem z wlasnym vote na alltalk
Napisane przez Cytrynowy
w 19.06.2011 17:05
Jeśli nie to zmień na:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Vote alltalk"
#define AUTHOR "FaLLeN"
#define VERSION "1.0"
new wyborow[3]
public plugin_init()
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
set_task(180.0, "start_vote");
}
public start_vote(id)
{
new menu = menu_create("Wlaczyc AllTalk?", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Tak", "1", 0)
menu_additem(menu, "Nie", "2", 0)
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
new players[32], inum
get_players(players, inum, "ch")
for(new i = 0; i < inum; i++)
{
menu_display(players[i], menu, 0)
}
set_task(30.0, "finish_vote")
wyborow[1] = wyborow[2]
return 1
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], name[32]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
new key = str_to_num(data)
get_user_name(id, name, 31)
switch (key)
{
case 1:
{
client_print (0, print_chat, "[AllTalk] %s zaglosowal na tak.", name);
}
case 2:
{
client_print (0, print_chat, "[AllTalk] %s zaglosowal na nie.", name);
}
}
++wyborow[key]
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public finish_vote()
{
if(wyborow[1] > wyborow[2])
{
client_print(0, print_chat, "[AllTalk] Alltalk zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1])
server_cmd("sv_alltalk 1");
}
else if(wyborow[2] > wyborow[1])
{
client_print(0, print_chat, "[AllTalk] AllTalk zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2])
server_cmd("sv_alltalk 0");
}
}
#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.
Napisane przez KariiO
w 08.02.2011 22:15
Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:
Na górze znajdź:
#include <amxmodx>Dodaj pod:
#include <hamsandwich>I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba
Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)
Męczy mnie tu:
damage > 20.0Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować
Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać
#220916 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.
Napisane przez Goliath
w 02.03.2011 17:04
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
I zmienić TakeDamage na taki:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#247002 Use button once bez free!
Napisane przez Abes Mapper
w 07.05.2011 16:44
#245855 Admin chat color
Napisane przez Misiaczek ;c
w 04.05.2011 23:42
#245616 Admin chat color
Napisane przez Rafal_94
w 04.05.2011 13:59
#245851 Admin chat color
Napisane przez
kamioool
w 04.05.2011 23:15
^x01 = yellow ^x02 = none ^x03 = Team color ^x04 = Green.
Więc w tym przypadku nie ma innej możliwości ponieważ konieczna by była modyfikacja całej gry Counter Strike. Pozostają Ci tylko CVARY z ograniczonymi kolorami!
amx_color // Message colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red amx_namecolor // Name colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red, [6] Team-color amx_listen // Set whether admins see or not all messages (Alive, dead and team-only)
#242124 VIP na pb
Napisane przez Leihto
w 26.04.2011 16:57
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new info_on;
new motd_on;
public plugin_init() {
register_plugin("Paintball VIP", "0.1", "Blak Rajder")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
register_logevent("func_round",2,"1=Round_Start")
info_on = register_cvar("informacja_on", "1");
motd_on = register_cvar("motd_on", "1");
register_clcmd("say /vip", "motd")
register_clcmd("say_team /vip", "motd")
}
public runda(id)
{
set_task(5.0, "runda_start")
}
public runda_start(id)
{
new menu = menu_create("\r[Nazwa forum] \ySklep PB", "sklep_pokaz")
menu_additem(menu, "Mp5Navy i Scout", "1", 0)
menu_additem(menu, "M3 i xm1014", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_display(id, menu, 0)
}
public sklep_pokaz(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id, "weapon_scout")
//give_item(id, "ammo_762nato") // usun ukosniki jak chcesz dodac ammo bo nie wiem czy do pb jest to potrzebne
give_item(id, "weapon_mp5navy")
//give_item(id, "ammo_9mm") // Jak wyzej..
ColorChat(id, GREEN, "^x03[= Vip =]^x04 Jestes uprzywilejowanym graczem!")
menu_destroy(menu)
}
}
case 2:{
if(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id,"weapon_xm1014")
//give_item(id, "ammo_buckshot") // To tez naboje;p
give_item(id,"weapon_m3")
//give_item(id, "ammo_buckshot") // To tez naboje;p
ColorChat(id, GREEN, "^x03[= Vip =]^x04 Jestes uprzywilejowanym graczem!")
menu_destroy(menu)
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public func_round(id)
{
if(info_on)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03[= Vip =]^x04 Wpisz w say /vip, aby dowiedziec sie wiecej o vip'ie!")
}
}
public motd(id)
{
if(motd_on)
{
show_motd(id, "vip.txt", "Co otrzymujesz jako VIP?")
}
}
P.S. W swoim kodzie nie potrzebnie dales biblioteki "Fakemeta" i "Cstrike"
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: FaLLeN
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
