Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FaLLeN - zdjęcie

FaLLeN

Rejestracja: 07.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.11.2011 15:55
-----

#261126 Dodawanie broni w vip part2 2.0v

Napisane przez Nenczoks w 21.06.2011 09:23

Wklejka #550106 | Wklej.org


#260821 Modyfikacja pluginu przy vote na alltalk

Napisane przez stepdub w 20.06.2011 13:52

public plugin_init()  
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
set_task(180.0, "start_vote");
}

na
public plugin_init()  
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
set_task(180.0, "start_vote");
register_clcmd("say /voice", "start_vote");
}

  • +
  • -
  • 1


#260453 Problem z wlasnym vote na alltalk

Napisane przez Cytrynowy w 19.06.2011 17:05

Masz na serwerze Voices Management ?
Jeśli nie to zmień na:

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN    "Vote alltalk" 
#define AUTHOR    "FaLLeN" 
#define VERSION    "1.0" 

new wyborow[3] 

public plugin_init()  
{ 
    register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") 
    set_task(180.0, "start_vote"); 
} 

public start_vote(id) 
{     
    new menu = menu_create("Wlaczyc AllTalk?", "menu_handler") 
    menu_additem(menu, "Tak", "1", 0) 
    menu_additem(menu, "Nie", "2", 0) 

    menu_addblank(menu, 0) 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
     
    new players[32], inum 
    get_players(players, inum, "ch") 
    for(new i = 0; i < inum; i++) 
    { 
        menu_display(players[i], menu, 0) 
    } 
     
    set_task(30.0, "finish_vote") 
     
    wyborow[1] = wyborow[2] 
     
    return 1 
} 

public menu_handler(id, menu, item) 
{ 
    if (item == MENU_EXIT) 
    { 
        menu_cancel(id) 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
     
    new data[6], name[32] 
    new access, callback 
     
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) 
     
    new key = str_to_num(data) 
    get_user_name(id, name, 31) 
     
    switch (key)  
    { 
        case 1:  
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AllTalk] %s zaglosowal na tak.", name); 
        } 
        case 2: 
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AllTalk] %s zaglosowal na nie.", name); 
        } 
    } 
     
    ++wyborow[key] 
     
    menu_cancel(id) 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 

public finish_vote() 
{ 
     
    if(wyborow[1] > wyborow[2]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AllTalk] Alltalk zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) 
        server_cmd("sv_alltalk 1"); 
    } 
     
    else if(wyborow[2] > wyborow[1]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AllTalk] AllTalk zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) 
        server_cmd("sv_alltalk 0"); 
    } 
} 



  • +
  • -
  • 1


#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez KariiO w 08.02.2011 22:15

Poradnik jak sama nazwa wskazuję ma dać klasie szanse na natychmiastowe zabicie z danej broni.

Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:

Na górze znajdź:
#include <amxmodx>
Dodaj pod:
#include <hamsandwich>
I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba ^^

Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd
:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to
:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)

Męczy mnie tu:
damage > 20.0
Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować :>

Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać :)
  • +
  • -
  • 29


#220916 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez Goliath w 02.03.2011 17:04

Trochę inaczej, ale tak :) . Trzeba dodać na początku:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

I zmienić TakeDamage na taki:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 7


#247002 Use button once bez free!

Napisane przez Abes Mapper w 07.05.2011 16:44

Albo coś takiego:
//register_clcmd("say /free","cmdVoteFreeRun");
//register_clcmd("say_team /free","cmdVoteFreeRun");
//register_clcmd("say free","cmdVoteFreeRun");
//register_clcmd("say_team free","cmdVoteFreeRun");

  • +
  • -
  • 1


#245855 Admin chat color

Napisane przez Misiaczek ;c w 04.05.2011 23:42

Dokładnie ;) innych kolorów HLDS?CS? nie obsługuje w say <facepalm>
  • +
  • -
  • 1


#245616 Admin chat color

Napisane przez Rafal_94 w 04.05.2011 13:59

na serwerze przecież są konkretne kolory i wszystkie możliwości ustawia sie cvarem tutaj
tak jest na 90%, mogę sie mylić
  • +
  • -
  • 1


#245851 Admin chat color

Napisane przez kamioool w 04.05.2011 23:15

Wydaje mi się że lista kolorów do użycia na czacie jest ograniczona.

^x01 = yellow
^x02 = none
^x03 = Team color
^x04 = Green.

Więc w tym przypadku nie ma innej możliwości ponieważ konieczna by była modyfikacja całej gry Counter Strike. Pozostają Ci tylko CVARY z ograniczonymi kolorami!

amx_color // Message colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red

amx_namecolor // Name colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red, [6] Team-color
	
amx_listen // Set whether admins see or not all messages (Alive, dead and team-only)



#242124 VIP na pb

Napisane przez Leihto w 26.04.2011 16:57

proszę ;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new info_on;
new motd_on;

public plugin_init() {
register_plugin("Paintball VIP", "0.1", "Blak Rajder")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
register_logevent("func_round",2,"1=Round_Start")
info_on = register_cvar("informacja_on", "1");
motd_on = register_cvar("motd_on", "1");
register_clcmd("say /vip", "motd")
register_clcmd("say_team /vip", "motd")
}
public runda(id)
{
set_task(5.0, "runda_start")
}
public runda_start(id)
{
new menu = menu_create("\r[Nazwa forum] \ySklep PB", "sklep_pokaz")
menu_additem(menu, "Mp5Navy i Scout", "1", 0)
menu_additem(menu, "M3 i xm1014", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_display(id, menu, 0)
}
public sklep_pokaz(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id, "weapon_scout")
//give_item(id, "ammo_762nato") // usun ukosniki jak chcesz dodac ammo bo nie wiem czy do pb jest to potrzebne ;)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
//give_item(id, "ammo_9mm") // Jak wyzej..
ColorChat(id, GREEN, "^x03[= Vip =]^x04 Jestes uprzywilejowanym graczem!")
menu_destroy(menu)
}
}
case 2:{
if(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id,"weapon_xm1014")
//give_item(id, "ammo_buckshot") // To tez naboje;p
give_item(id,"weapon_m3")
//give_item(id, "ammo_buckshot") // To tez naboje;p
ColorChat(id, GREEN, "^x03[= Vip =]^x04 Jestes uprzywilejowanym graczem!")
menu_destroy(menu)
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public func_round(id)
{
if(info_on)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03[= Vip =]^x04 Wpisz w say /vip, aby dowiedziec sie wiecej o vip'ie!")
}
}
public motd(id)
{
if(motd_on)
{
show_motd(id, "vip.txt", "Co otrzymujesz jako VIP?")
}
}


P.S. W swoim kodzie nie potrzebnie dales biblioteki "Fakemeta" i "Cstrike" :)
  • +
  • -
  • 1