int 22500
hp 45000
wytrzymałość 11250
kondycja 11250
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez mimo114
w 13.11.2011 18:26
QTM_CodMod.sma 44,71 KB 43 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisane przez
mierzwi
w 06.05.2011 22:01
Napisane przez T.I.G.E.R
w 06.05.2011 08:20
Napisane przez
Zaszka
w 01.05.2011 10:07
public kula_ognia(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_gametime()-skil1[id]>=3)
{
skil1[id] = get_gametime()
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kula_ognia")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(Spritezkuliognia)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0) //red
write_byte(96) //green
write_byte(240) //blue
write_byte(125)
message_end()
}
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Tu jest błąd myślałem, że chodzi o return plugin... ale gdy to dam to firebale nie explodują
}
Napisane przez aQua.
w 01.03.2011 21:21
ruletka vip.sma 2,56 KB 114 Ilość pobrań
ruletka vip.amxx
Napisane przez speedkill
w 01.03.2011 21:40
Napisane przez aQua.
w 01.03.2011 22:01
Napisane przez Gufinsky
w 01.03.2011 22:53
proszę bardzo
przy kazdym case dodałem argument
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "RuletkaJB"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQua & Jezju"
#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_LEVEL_H
new last_used[33] = 0
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ruletka","ruletka",ADMIN_LEVEL_H,"Ruletka!");
register_clcmd("sayteam /ruletka","ruletka",ADMIN_LEVEL_H,"Ruletka!");
set_task(144.0, "printer", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id)
{
last_used[id] = 0;
}
public ruletka(id)
{
if (get_systime()-last_used[id]<120)
{
client_print(id, print_chat, "Musisz odczekac jeszcze %d sekund, aby uzyc ruletki", 120-get_systime()+last_used[id])
return PLUGIN_HANDLED;
}
last_used[id] = get_systime();
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"Nie mozesz uzywac ruletki gdy jestes niezywy");
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(random_num(1,11))
{
case 1 :
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(id,print_chat,"Dostales kamizelke");
give_item(id, "item_kevlar");
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(id,print_chat,"Dostales USP"); new ent = give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
}
case 3:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(id,print_chat,"Masz mniejsza grawitacje");
set_user_gravity (id, 0.50);
}
case 4:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(id,print_chat,"Masz 255 HP");
set_user_health(id,255);
}
case 5:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(id,print_chat,"Dostajesz Deagle'a");
new ent = give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
}
case 6:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(id,print_chat,"Masz pecha");
}
case 7:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(0,print_chat,"Wolno biegasz");
set_user_maxspeed (id, 0.5);
}
case 8:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(0,print_chat,"Dostales dym w puszce");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case 9:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(0,print_chat,"Dostales mleko");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
case 10:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(0,print_chat,"Dostales granat podpalajacy");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 11:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP");
set_user_health(id,1);
}
}
client_print(id, print_chat, "Plugin Ruletka dla VIP'ow by aQua & Jezju.")
client_print(id, print_chat, "Plugin napisany dla www.Strzelnica-Konin.com")
}
Napisane przez aQua.
w 02.03.2011 16:38
Napisane przez ;((
w 02.03.2011 16:56
Napisane przez Gufinsky
w 02.03.2011 17:09
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
client_print(id, print_chat, "Wlaczyles ruletke");
{
else if
}
client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna tylko dla graczy z flaga T");
}
x
Napisane przez aQua.
w 02.03.2011 19:37
Napisane przez aQua.
w 02.03.2011 17:21



Moja zawartość