Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

adrian007999 - zdjęcie

adrian007999

Rejestracja: 24.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.03.2014 16:34
-----

#321601 [CzyliPoszukiwanie] Wytrzymałość = DMG

Napisane przez mimo114 w 13.11.2011 18:26

a mógłbyś jeszcze zrobić jeszcze żeby max punktów hp było max
int 22500
hp 45000
wytrzymałość 11250
kondycja 11250

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#246628 Plugin zabicia

Napisane przez mierzwi w 06.05.2011 22:01

proszę: Advanced Team Attack Control v3.0.1 - AMXX.pl: Support AMX Mod X


pomogłem? daj +.


#246259 Dodanie klasy i itemu

Napisane przez T.I.G.E.R w 06.05.2011 08:20

Ma to być Klasa Premium czy zwykła dla All?
  • +
  • -
  • 1


#243940 Funkcja fireballa 1 warning

Napisane przez Zaszka w 01.05.2011 10:07

Witam all!
Posiadam kod na fireballa ale niestety mam 1 warning i niestety nie wiem jak to naprawić

public kula_ognia(id) 
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_gametime()-skil1[id]>=3)
{
skil1[id] = get_gametime()
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kula_ognia")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(Spritezkuliognia)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0) //red
write_byte(96) //green
write_byte(240) //blue
write_byte(125)
message_end()
}
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Tu jest błąd myślałem, że chodzi o return plugin... ale gdy to dam to firebale nie explodują
}


Proszę o waszą pomoc nie wiem czego brakuje

Za każda wypowiedź dostajecie +
A za naprawienie tego dodaje do creditsów pluginu


#220721 problem ruletka dal vipow

Napisane przez aQua. w 01.03.2011 21:21

Witam, otóż mam pluginek, i nie mogę zrobić aby używali go gracze tylko z określoną flagą, kompiluje bieżące .sma, wydaje mi się że powinno działać, niestety pluginu mogą używać wszyscy, może ktoś tam zajrzeć, i zobaczyć, może coś źle tam napisałem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#220730 problem ruletka dal vipow

Napisane przez speedkill w 01.03.2011 21:40

http://amxx.pl/kompi...vip_ruletka.sma
prosze bardzo
przy kazdym case dodałem argument
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  • +
  • -
  • 1


#220734 problem ruletka dal vipow

Napisane przez aQua. w 01.03.2011 22:01

Mógłbyś wrzucić .sma :)
  • +
  • -
  • 1


#220746 problem ruletka dal vipow

Napisane przez Gufinsky w 01.03.2011 22:53

proszę bardzo
przy kazdym case dodałem argument
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)


Więc pewnie u niego wygląda to tak


Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#220897 problem ruletka dal vipow

Napisane przez aQua. w 02.03.2011 16:38

Jak tak zrobiłeś, to tylko graczom nie wyskakuje informacja co wylosowali, ale i tak dostają tą rzecz (deagle,granta,hp)
Najlepiej to jakbyście trochę przerobili, i gdyby graczowi który nie ma flagi "t (ADMIN_LEVEL_H" wyświetlała się wiadomość "Nie mozesz uzyc ruletki"
  • +
  • -
  • 1


#220907 problem ruletka dal vipow

Napisane przez ;(( w 02.03.2011 16:56

proszę usunąć post

@down

moja pomyłka, poprawię.
  • +
  • -
  • 1


#220918 problem ruletka dal vipow

Napisane przez Gufinsky w 02.03.2011 17:09

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
client_print(id, print_chat, "Wlaczyles ruletke");
{
else if
}
client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna tylko dla graczy z flaga T");
}
x


To tylko gdy gracz będzie miał flagę T pokaże mu się "Wlaczyles ruletke", a gdy nie będzie miał to "Ruletka dostepna tylko dla graczy z flaga T"

Nic więcej..
  • +
  • -
  • 1


#221008 problem ruletka dal vipow

Napisane przez aQua. w 02.03.2011 19:37

Mi chodzi tylko o to, aby nie mogli używać tego zwykli gracze.
  • +
  • -
  • 1


#220928 problem ruletka dal vipow

Napisane przez aQua. w 02.03.2011 17:21

No tak, i może tak być, tylko nadal mnie martwi to, że ruletki mogą używać wszyscy gracze, nawet Ci, którzy nie mają flagi "t".
Potraficie to zrobić?
  • +
  • -
  • 1