Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ManiaQ - zdjęcie

ManiaQ

Rejestracja: 19.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2016 21:28
-----

#236252 Vip na surf moda + sklep

Napisane przez ManiaQ w 13.04.2011 11:15

Masz tutaj vipa.
- Dostaje on AWP + Deagle + Hełm (oczywiście ammo do broni)
- Grawitacja zmniejsza się o 50 %
- Ma 150HP
- Jest szybszy
- Podwójny skok
Cvary
informacja_on 1 // pokazuje na początku każdej rundy informację taką : "[= Vip =]Wpisz w say /vip, aby dowiedziec sie wiecej o vip'ie!"
motd_on 1 //czy ma pokazywać informacje o vipie w MOTD (utwórz vip.txt w folderze cstrike)
.sma
Załączony plik  vip.sma   3,09 KB  376 Ilość pobrań
  vip.amxx
.amxx
Załączony plik  vip.amxx   7,58 KB  67 Ilość pobrań

Jeżeli chcesz edytować to później kompiluj lokalnie z colorchat.inc
Załączony plik  colorchat.inc   2,51 KB  216 Ilość pobrań

Chciałem dodać jeszcze modele jednak wyskakiwały jakieś błędy.
VIP jest na flagę T - ADMIN_LEVEL_H
Napisz mi dokładnie co można kupić w sklepie ;)
@up
Dzięki za propozycje, skorzystałem :rolleyes:
  • +
  • -
  • 4


#236103 Autorespawn/Autoodradzanie się

Napisane przez ManiaQ w 12.04.2011 20:07

To musi działać
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg","func_death","a")
}


public func_death() set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2))
public r_spawn(id) spawn(id)



//EDIT
Tamta up wersja buguje broń - nie można kupować, zmieniać broni oraz nie widać HP.
masz tutaj od R3x
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "milion"
#define AUTHOR "R3X"

#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999

new g_cvarSpawnDelay;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_logevent("eventRoundEnd",2,"1=Round_End");

g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
}

public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(hasAliveTeamMate(vid))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public eventRoundEnd(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
}
}
bool:hasAliveTeamMate(id){
new iTeam=get_user_team(id);
new Players[32], playerCount;
new id2;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i

  • +
  • -
  • 1


#236030 Co jest Żle ??????

Napisane przez ManiaQ w 12.04.2011 18:09

Jakiś dziwny codmod.inc potrzebny wyskakują mi w nim błędy, skompiluj lokalnie z tym plikiem - przy moim jakieś błędy są ;)

Był mały błąd
new g_nMsgScreenFad

Zamiast
new g_nMsgScreenFade


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

new g_nMsgScreenFade

new const nazwa[] = "Luzak";
new const opis[] = "Posiada Anty Flash";
new const bronie = 1<<CSW_AUG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "manipers");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PostThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
message_begin( MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id)
write_short( read_data( 1 ) ) // Duration
write_short( read_data( 2 ) ) // Hold time
write_short( read_data( 3 ) ) // Fade type
write_byte (0) // Red
write_byte (0) // Green
write_byte (0) // Blue
write_byte (0) // Alpha
message_end()
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#235935 Auto kick

Napisane przez ManiaQ w 12.04.2011 15:15

W user.ini
"Nazwa_gracza" "haslo" "z" "a"
Wpisz byle jakie hasło to gracza o tej nazwie będzie wywalało za brak hasła, czyli np.
"Kowalski" "bylejakiehaslo" "z" "a"
flaga A = kickuje w przypadku złego hasła.
  • +
  • -
  • 1


#235906 Autorespawn/Autoodradzanie się

Napisane przez ManiaQ w 12.04.2011 14:24

1. Autorespawn + wiadomość w say o spawnie
Załączony plik  autorespawn.amxx   1,77 KB  11 Ilość pobrań

2. Autorespawn bez wiadomości w say
Załączony plik  autorespawn2.amxx   1,77 KB  11 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#235896 DeathRUn ruletka itd problem

Napisane przez ManiaQ w 12.04.2011 14:10

* - Win XP (war3ft mod or superhero mod)
* - Lose XP (war3ft mod or superhero mod)

Działa tylko z war3ft, więc na dr nie odpali.
W .sma nie mam czasu szukać jednak myślę, że gdy war3ft jest na serwerze plugin automatycznie to wykrywa.
  • +
  • -
  • 1


#235687 Dopalacze 2.0 Problem

Napisane przez ManiaQ w 11.04.2011 20:18

Witam
Jestem autorem dopalacze 1.0 oraz 1.5 jednak tamte wersje to dno i z pomocą MisieQ stworzyłem sporo kodu już. (ja tworzyłem on poprawiał na swoje :D)

Chcę dodać Hamsandwich jednak czegoś nie dodaję oraz nie wiem co ;)
Kod sma:
Załączony plik  dopalacze2.1.sma   14,81 KB  82 Ilość pobrań
  dopalacze2.1.amxx

Proszę o wytłumaczenie co źle i w ogóle - dopiero zaczynam.
  • +
  • -
  • 2


#235094 Italy Chicken killer

Napisane przez ManiaQ w 10.04.2011 10:52

Witam
Pewnie widzieliście plugin Italy Chicken Killer 1.0 czy jakoś tak ;)
Z powodu, że nie ogarniam Hamsandwich postanowiłem zrobić prostszą i udoskonaloną wersję 1.5
Na razie mam tyle i nie wiem co dalej robić :P
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <4fun>

#define PLUGIN "Italy Chicken Killer"
#define VERSION "1.5"
#define AUTHOR "ManiaQ"

new icthp, itcdmg, itcmoney
new const cks[] = "misc/killChicken.wav";


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","dmg,0);

icthp = register_cvar( "ict_hp", "30" ); // ILE HP DODAJE ZA ZABICIE KURCZAKA
ictdmg = register_cvar( "ict_dmg", "50" ); // ILE HP ZABIERA NAM ZA ZABICIE KURCZAKA
ictmoney = register_cvar( "ict_money", "1000" ); // ILE PIENIEDZY DOSTAJEMY ZA ZABICIE KURCZAKA

}
else
{
pause( "a" );
log_amx( "# [ICK] :: Plugin zostal zastopowany poniewaz gramy mape <%s>.", szMapName ); // zapozyczone z ITALY CHICKEN KILLER 1.0
}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound( cks );
}

public dmg( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits ){
return HAM_IGNORED;
}



Chciałym zrobić coś takiego, że po zabiciu kurczaka losuje nam:
- Dodanie kasy
- Dodanie HP
- Zabiera nam ileś HP (zadaje DMG)
- Śmierć
- Dostajemy broń
Może bym coś napisał odnośnie kasy,hp,broni jednak nie wiem jak to połączyć z zabijaniem kurczaka ;)
Nie chciałbym żywcem kopiować i edytować wersję 1.0 jednak coś z tego zrozumieć <_<

Pozdrawiam
ManiaQ
  • +
  • -
  • 1


#234810 Dopalacze 1.5

Napisane przez ManiaQ w 09.04.2011 12:07

Witam
Postanowiłem rozwinąć plugin z wersji 1.0 dodając sound + mega dawkę jednak o tym więcej.
Plugin jest bardzo prosty w użyciu.

Dołączona grafika
Wpisując w say: /dopalacze - otwiera nam się menu z 4 dawkami.
1. Mala dawka (koszt cvar)
2. Srednia dawka (koszt cvar)
3. Duza dawka (koszt cvar)
4. Mega dawka (koszt cvar)
Wybierajać daną dawkę pobiera nam pieniążki i jest losowanie.
1. Dostajemy coś (najczęściej X hp oraz y zmniejsza się grawitacja) - dźwięk "oklaski"
2. Tracimy daną ilość hp - dźwięk "haha"
3. Nic się nie dzieje - dźwięk "ganja"

Wersje
Dopalacze 1.0 - po wpisaniu /dopalacze pobierało kasę oraz dostawaliśmy hp oraz zmniejszała się grawitacja + wiadomość w HUD
Dopalacze 1.5 - /dopalacze - menu oraz możliwość wyboru z pośród 4 dawek + wiadomość HUD + losowanie + dodane dźwięki
Dopalacze 2.0 - zapowiada się udoskonalona wersja z wieloma dźwiękami + może modele i ewentualnie sprite oraz więcej możliwości? To okaże się później ;)

Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

Dołączona grafika
slaby_cena 1000 - cena malej dawki
sredni_cena 2000 - cena sredniej dawki
mocny_cena 3000 - cena duzej dawki
mega_cena 4000 - cena mega dawki
Dopisać do amxx.cfg

Dołączona grafika
/dopalacze - otwiera menu z dawkami
Nie ważne komendy - używane przez menu
/slabe - mala dawka
/srednie - srendnia dawka
/mocne - duza dawka
/mega - mega dawka

Dołączona grafika
Plik dopalacze1.5.amxx wrzucić do folderu plugins
Plik dopalacze1.5.sma wrzucić do folderu scripting
Folder SOUND wrzucić do folderu /cstrike
Do paczki wrzuciłem przykładowe soundy ze względu, że nie zajmuje się muzyką są takie, a nie inne ;)

Pozdrawiam
ManiaQ

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#234682 Deathrun VIP

Napisane przez ManiaQ w 08.04.2011 22:10

Osobiście używam tego Vipa na swoim serwerze i działa ;)
Plusa nie dam autorowi, ponieważ nie spolszczył. Tylko osobie, która to zrobiła :|
  • +
  • -
  • 1