Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

schab - zdjęcie

schab

Rejestracja: 17.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.04.2013 20:55
-----

#469990 Blokada reklam wysyłanych przez gracza [Strony i IP]

Napisane przez PimP517 w 20.10.2012 22:48

Dołączona grafika
Przedstawiam wam plugin który skutecznie blokuje reklamy wysyłane przez graczy "Na czacie oraz w nicku". Blokuje reklamy typu "Adresy IP" oraz "Adresy Stron".
Nie pokazuje informacji o zmianie nicku jeśli nick zawiera reklame.
Nie pokazuje wiadomości na czacie jeśli zawiera ona reklame.
Dołączona grafika
Podstawowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Dołączona grafika
Brak komend oraz cvarów.

Wymagania:
AmxMod 1.8+
moduł regx
Dołączona grafika


@Aktualizacja 14.09.13:
-Dodano sprawdzanie HLTV
-Dodane domeny 	.de, .ro, .uk, .cz, .be, .eu, .ru

@Aktualizacja 16.09.13:
-Dodano dozwolony nick z reklamą strony 
-Dodano cvar amx_reklama_dozwolona "www.google.pl"
Dołączona grafika
amx_reklama_dozwolona "google.pl" //Zmiana dozwolonego adresu w antyreklamie

Załączone pliki




#409553 Prefix Creator

Napisane przez dasiek w 12.05.2012 16:20

Plugin Dzięki któremu każdy gracz może Ustawić Sobie rodzaj wyświetlanej wiadomości. W tej wersji mamy 6 możliwości.

Możemy ustawić Całą wiadomość na zielono, Nick na zielono , prefix VIP i PREMIUM bądź Klase i LVL z Coda.

Instalacja standardowa.

Domyślnie ustawiona możliwość prefixu VIP i zielonego nicku bądź wiadomosci - aby to zmienić wystarczy odkomendować COD i PREMIUM


//#define Cod 1
#define VIP 1
//#define PREMIUM 1

flagi premium i Vip ustawiamy w definach danej opcji

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_G
*
*
*
#define PREMIUM_FLAG ADMIN_LEVEL_H

Support Stary i Nowy COD!

Instalacja Prefix Creatora na Starym Codzie

do sma Coda trzeba wkleić
Spoiler


skompilować i wrzucić na serwer.


Instalacja Prefix Creatora na Nowym Codzie

Spoiler


Prefix nie działa (na razie) dla pisania w say_team.
wymagane moduly

amxmodx i colorchat

Screen

Dołączona grafika


Planuję
*Dodanie say_team
*Większej ilosci prefixów w menu
*Podgląd
*Optymalizacja?
*dodanie Opcji pod serwery BF2 i inne mody

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#404669 Co powoduję FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNREL

Napisane przez dasiek w 01.05.2012 18:37

tak jakby /klasy Ci Wywalały serwer. Odkomentuj linijke w Silniku Coda i sprawdź.
  • +
  • -
  • 1


#404567 Co powoduję FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNREL

Napisane przez dasiek w 01.05.2012 15:32

Pokaż logi gdzie jest ten błąd.
  • +
  • -
  • 1


#404483 Co powoduję FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNREL

Napisane przez dasiek w 01.05.2012 13:33

przecież w logach masz zapisane który plugin
  • +
  • -
  • 1


#407169 [ROZWIĄZANE] Problem z HE 1/2 u klasy

Napisane przez dasiek w 06.05.2012 09:17

jeśli ma mieć 1/2 szansy musisz zrobic losowanie z dwóch liczb randomem. w sma sprawdzenie czy klasa to Jakub i czy bd miala natychmiastowe zabicie wyglada tak

|| klasa_gracza[idattacker] == Jakub && random_num(1,2) == 1

Sma gotowego w zaloczniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#406811 [ROZWIĄZANE] GunXpMod - exp dla ns

Napisane przez dasiek w 05.05.2012 13:22

get_user_name( id , g_szAuthID[id] , 34 );
get_user_name(id, g_szAuthIP[id] , 34, 1);

zmień te linijki na te. dla pewności - zawsze będzie zapisywał na nick
  • +
  • -
  • 2


#406726 [ROZWIĄZANE] GunXpMod - exp dla ns

Napisane przez dasiek w 05.05.2012 09:59

jeśli nie zadziała pokaż linijke gdzie jest nadpisywana zmienna
g_szAuthIP[id]

  • +
  • -
  • 1


#400477 [ROZWIĄZANE] Poszukuje strony

Napisane przez DarkGL w 22.04.2012 20:48

http://amxx.pl/protokol/
  • +
  • -
  • 1


#392595 Błędy świeżo po instalce hlds

Napisane przez dasiek w 06.04.2012 16:14

a jaki jest Twój niestandardowy config?
  • +
  • -
  • 1


#300461 Klasa Inżynier

Napisane przez radim w 26.09.2011 13:32

Pokażę jak zrobić klasę Inżynier pod Starego CodMod'a
Zaczynamy !

1. Dodajemy nowy include:
#include <fakemeta_util>

2. Pod includami dodajemy to:
#define SENTRY_THINK 0.3
 
#define OFFSET_WPN_LINUX  4
#define OFFSET_WPN_WIN	   41
 
#define fm_point_contents(%1) engfunc(EngFunc_PointContents, %1)
 
#define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)
3. Następnie nad public plugin_init() dodajemy to:
new pMenuExplode[33];
new gMenuDzialko[33]
new bool:bInzynier[33]
new mdl_gib_build1,mdl_gib_build2,mdl_gib_build3,mdl_gib_build4
new g_maxplayers;
new pcvarPercent,pcvarHealth,pcvarDamage;
 
static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

4. Do public plugin_init() dodajemy:
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++){
		if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
	}
 
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack_Building")
 
register_think("sentry_shot","sentry_shot")
 
g_maxplayers = get_maxplayers();
 
pcvarPercent = register_cvar("inzynier_percent","4") // ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
	pcvarHealth = register_cvar("inzynier_health","600") // ile hp ma dzialko
	pcvarDamage = register_cvar("inzynier_damage","15.0"); //[font=monospace] [/font]ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !

5. Do public plugin_precache() dodajemy:
precache_sound("sentry_shoot.wav");
	
	precache_model("models/QTM_CodMod/v_tfc_spanner.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/base2.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/sentry2.mdl")
	
	mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
	mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
	mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
	mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
	
	precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
	precache_sound("debris/bustmetal2.wav");

6. Do public NowaRunda() dodajemy:
	remove_entity_name("sentry_base")
	remove_entity_name("sentry_shot")

7. Na samym końcu sma dodajemy:
Spoiler


8. W public Odrodzenie(id) dodajemy case naszej klasy i w niej msui być:
bInzynier[id] = true;
Czyli np. wygląda to tak(moja klasa ma galil'a i p228):
case xx:   // w miejsce xx wpisujesz nazwe klasy
		{
			give_item(id, "weapon_galil")
			give_item(id, "weapon_p228")
			bInzynier[id] = true;
		}

9. Na początku public Odrodzenie(id) pod:
if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
dodajemy:
bInzynier[id] = false;

10. W public client_connect(id) dodajemy:
bInzynier[id] = false;
gMenuDzialko[id] = 0;
pMenuExplode[id] = 0;

I to wszystko ;)
  • +
  • -
  • 15


#222989 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

Napisane przez dasiek w 08.03.2011 16:02

Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.

Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli ;)

Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol)
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek ;)

Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}
a jeśli dodamy i klase i item dodajemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

ot i cała filozofia ;)

U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
  • +
  • -
  • 13


#245020 Problem z altalkiem w jb_extreme

Napisane przez FonX w 03.05.2011 09:22

wejdz na serwer i w consoli

1. rcon_password ....
2. rcon sv_alltalk 1
3. I sprawdz czy działa