


To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez DarkGL
w 09.04.2011 11:27
Napisane przez Goliath
w 26.03.2011 21:46
Napisane przez Kusek
w 26.03.2011 14:17
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == ID_IMTEKU)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 15); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo)
}
Napisane przez KariiO
w 26.03.2011 17:20
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == ID_IMTEKU) { set_user_health(id,1) strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 15); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo) }Znajdź:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }Zmień na:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == ID_IMTEKU || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
Napisane przez Goliath
w 26.03.2011 11:20
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
Napisane przez Change
w 20.03.2011 14:22
Napisane przez stasekstaskowy
w 14.02.2011 19:01
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage*=2.0;
}
Napisane przez stasekstaskowy
w 08.02.2011 10:38
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok , HE"
"Dostaje MP5, 130 hp bazowe, 110% biegu, 100 pancerza, 1 Apteczka, 1 Rakietka"
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok , HE",
"Dostaje MP5, 130 hp bazowe, 110% biegu, 100 pancerza, 1 Apteczka, 1 Rakietka"