Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rMd - zdjęcie

rMd

Rejestracja: 07.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.06.2011 15:33
-----

#234787 Nie dzialaja frakcje

Napisane przez DarkGL w 09.04.2011 11:27

Załączony plik  CODMODzfrakcjami.amxx   81,85 KB  4 Ilość pobrań

Załączony plik  CODMODzfrakcjami.sma   81,53 KB  44 Ilość pobrań
  CODMODzfrakcjami.amxx
  • +
  • -
  • 1


#230395 Zwiekszona wytrzymalosc

Napisane przez Goliath w 26.03.2011 21:46

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#230159 Jak dodac pewien item

Napisane przez Kusek w 26.03.2011 14:17

to będzie

+
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == ID_IMTEKU)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 15); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo)
}



+ ustawienie hp i danie knife 1/1

z edytuje post zaraz, bo teraz gram xD
  • +
  • -
  • 2


#230278 Jak dodac pewien item

Napisane przez KariiO w 26.03.2011 17:20

Do public Odrodzenie(id):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == ID_IMTEKU)
        {
                set_user_health(id,1)
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
                set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 15); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo)
        }
Znajdź:
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}
Zmień na:
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == ID_IMTEKU || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}

  • +
  • -
  • 3


#229987 Problem z Fleshami i Smoke'ami

Napisane przez Goliath w 26.03.2011 11:20

        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

Zmień na:
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

  • +
  • -
  • 3


#227580 Jak zabrac Ninjy USP/GLOCk

Napisane przez Change w 20.03.2011 14:22

W odrodzeniu (jego case) dajesz strip_user_weapons(id)
  • +
  • -
  • 1


#215837 Kompilacja

Napisane przez stasekstaskowy w 14.02.2011 19:01

w tablicach nei dawaj przecinkow tylko uzwaj kropek
a co do
	if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);
}

if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage*=2.0;
}

czemu uzywasz ''zamkniecia'' klamry skoro wczesniej jej nie otwarles?


btw nie ma plusa ;D
  • +
  • -
  • 2


#213832 CoD :Problem z Klasami

Napisane przez stasekstaskowy w 08.02.2011 10:38

popraw
	"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok , HE"
"Dostaje MP5, 130 hp bazowe, 110% biegu, 100 pancerza, 1 Apteczka, 1 Rakietka"

na

"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok , HE",
"Dostaje MP5, 130 hp bazowe, 110% biegu, 100 pancerza, 1 Apteczka, 1 Rakietka"

  • +
  • -
  • 1