tutaj usuniete są modele graczy ale modele broni pozostaly bo chyba bez nich paintball mod nie ma sensu

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez vaverix
w 09.04.2011 11:39
Napisane przez DarkGL
w 09.04.2011 11:23
Napisane przez speedkill
w 28.03.2011 14:51
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <engine> #define PLUGIN "plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "michal" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /przemyt", "przemyc") } public przemyc(id) { new menu = menu_create("Przemyc cos", "handler") menu_additem(menu, "Amfetamina 3000 $ ( + 200 hp )", "1", 0) menu_additem(menu, "Glock ( 5 ammo ) 8000 $", "2", 0) menu_additem(menu, "Awp ( 2 ammo ) 16000 $", "3", 0) menu_additem(menu, "Tiger 15000 $ ( + szybkosc )", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ new kasa = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, kasa - 3000) new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + 200) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ new kasa = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, kasa - 8000) give_item(id, "weapon_glock18") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id); if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 5); } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ new kasa = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, kasa - 16000) give_item(id, "weapon_awp") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id); if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 2); } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ new kasa = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, kasa - 15000) set_user_maxspeed(id, 5.0); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Napisane przez Jakubu
w 20.03.2011 18:35
Napisane przez CeLeS
w 31.01.2010 11:42
Napisane przez ELOS
w 29.05.2010 17:25
Napisane przez
jejaja
w 19.03.2011 19:57
Napisane przez Criss
w 14.03.2011 17:18
Napisane przez
jejaja
w 11.03.2011 08:21
Napisane przez
BraciiK
w 11.03.2011 17:19
Napisane przez
jejaja
w 14.03.2011 15:00
Napisane przez
Skull3D
w 18.03.2011 16:42
Napisane przez
BraciiK
w 18.03.2011 17:00
Napisane przez
jejaja
w 16.03.2011 15:13