Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ranny Ptaszek - zdjęcie

Ranny Ptaszek

Rejestracja: 06.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.05.2012 13:50
-----

#223098 Jak do tego wprowadzić limit?

Napisane przez WazzaP w 08.03.2011 19:05

kompiluj na web kompilatorze (zakladka dodatki)

Za bardzo Nie Kumam. Kompilowałem na Stronie..

brakuje ci plikow inc w folderze include

Kompilowałem lokalnie z tymi plikami inc i też tam jakiś error.
http://amxx.pl/uploa...acjalokalna.jpg
  • +
  • -
  • 1


#220523 Jak do tego wprowadzić limit?

Napisane przez WazzaP w 01.03.2011 15:10

Przy kompilacji mam masę błędów..

 Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

bankap.sma(27) : error 017: undefined symbol "Load"
bankap.sma(32) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_ammopacks"
bankap.sma(38) : error 029: invalid expression, assumed zero
bankap.sma(38) : error 004: function "client_disconnect" is not implemented
bankap.sma(40) : error 017: undefined symbol "Save"
bankap.sma(43) : error 029: invalid expression, assumed zero
bankap.sma(43) : error 017: undefined symbol "Load"
bankap.sma(59) : error 029: invalid expression, assumed zero
bankap.sma(59) : error 017: undefined symbol "Save"
bankap.sma(66) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_ammopacks"
bankap.sma(71) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_ammopacks"
bankap.sma(77) : error 029: invalid expression, assumed zero
bankap.sma(77) : error 017: undefined symbol "fw_ServerDown"
bankap.sma(80) : error 017: undefined symbol "Save"
bankap.sma(81) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"

15 Errors.
Could not locate output file bankap.amxx (compile failed).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#220278 Jak do tego wprowadzić limit?

Napisane przez WazzaP w 28.02.2011 17:36

To mam podmienić?
I jak zrobić aby na środku się wyświetliło, że już ma maxymalną ilość AP?
Np. Na środku: Masz już maxymalną ilość Ap.


@@ Lepszy byłby zapis MySql?
Jak sądzicie?


  • +
  • -
  • 1


#219954 Jak do tego wprowadzić limit?

Napisane przez WazzaP w 27.02.2011 16:37

Chciałbym aby limit tego był z 200.. ;]
W przykładzie ktoś gra i gra zdobył 200 AP i koniec zapisywania, ale może dalej nabijać ap tylko nie zostaną zapisane na next mape.;PP
A jeżeli ktoś ma np. 201 ap to mu to nie przechodzi na next mapę.
I po zmianie mapy ma tą ostatnią zapisaną kwote ap.
  • +
  • -
  • 1


#213141 Jak do tego wprowadzić limit?

Napisane przez WazzaP w 05.02.2011 18:39

A jak ja się nie znam? :D
Pomoże ktoś? xD
  • +
  • -
  • 1


#213126 Jak do tego wprowadzić limit?

Napisane przez WazzaP w 05.02.2011 18:08

Witam.
Jak do tego pluginu dać limit np. 200 ap ?
#include <amxmodx>
#include <fvault>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new const g_vault_name[] = "ammopacks";

new maxplayers

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] AP Save (Fixed)" , "1.1" , "AfteR. / Vechta")

register_forward(FM_Sys_Error, "fw_ServerDown")
register_forward(FM_GameShutdown, "fw_ServerDown")
register_forward(FM_ServerDeactivate, "fw_ServerDown")

maxplayers = get_maxplayers()

}

public client_putinserver(id)
{
if( !is_user_hltv(id) && !is_user_bot(id) )
{
Load(id);
}
}

public client_disconnect(id)
{
Save(id)
}

public Load(id)
{
new name[32];
get_user_name(id, name, sizeof(name) - 1);

new data[16];
if( fvault_get_data(g_vault_name, name, data, sizeof(data) - 1) )
{
zp_set_user_ammo_packs(id, str_to_num(data))
}
else
{
zp_set_user_ammo_packs(id, 5) // Modify here for default ammopacks.
}
}

public Save(id)
{
new name[32];
get_user_name(id, name, sizeof(name) - 1);

new data[16];
num_to_str(zp_get_user_ammo_packs(id), data, sizeof(data) - 1);

fvault_set_data(g_vault_name, name, data);
}

public fw_ServerDown()
{
for(new i = 1; i <= maxplayers; i++)
Save(i)
}

  • +
  • -
  • 1


#216173 Dawanie Ap

Napisane przez WazzaP w 15.02.2011 18:19

Mniej więcej działa, ale nikomu nie daje tego AP tylko jest napisane na dole w say: cuZ I Em chce cos oddac WazzaP w ilosci: 1
Mógłby ktoś to naprawić?
I taka jeszcze malutka prośba aby po przekazaniu ap był napis: Np. cuZ I Em przekazal 5 ap graczowi WazzaP
I aby to było tak mniej więcej na środku tak jak jest na obrazku poniżej, kolorem mniej więcej tym samym, albo trochę takim jaśniejszym :)
DAM KOLEJNEGO PLUSA !!

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#377968 [ROZWIĄZANE] PTB - Nie da się wejść do drużyny

Napisane przez dziobax w 10.03.2012 02:51

łap , i sprawdz czy aby na pewno masz plugin w folderze plugins i dopisane do plusing ini. plik z załącznika wrzuc do tralala/amxmodx/config

Załączone pliki

  • Załączony plik  ptb.cfg   2,97 KB  152 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#377181 [Klasa] Elitarny żołnierz

Napisane przez Eustachy8 w 08.03.2012 15:41

cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.04, idinflictor, damagebits);

z tą linijką jest +5 dmg od razu i co 25 inta +1 dmg

WAŻNE

*.sma w 1 poście jest złe, a nie wiem czemu nie mogę go zedytować tutaj daję poprawiony

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#377150 [Klasa] Elitarny żołnierz

Napisane przez Eustachy8 w 08.03.2012 14:56

Witam!

Przedstawiam klasę, która jest podobna do amadeusza. Ma ona jednak dwie MP5, lekko zwiększoną szybkość strzału i mniej zwiększony dmg od inteligencji.

Instalacja

elitarny_zolnierz *.sma i *.amxx standardowo, do scrypting i plugins

a model v_mp5dual.mdl do
models/v_mp5dual.mdl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#376237 Znikanie ciał oraz broni

Napisane przez karololo w 06.03.2012 15:42

set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ), BLOCK_SET );

Funkcja usuwająca ciała.
  • +
  • -
  • 1


#375613 Znikanie ciał oraz broni

Napisane przez Maniek974 w 05.03.2012 12:30

Co do znikania broni to masz to

Cvary:

amx_remove_dropped 0|1
Zostawia | usuwa broń wyrzucaną

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#375497 Automatyczna kompilacja .sma z załącznika

Napisane przez Hiroshima w 04.03.2012 22:12

Witajcie,
Z dniem dzisiejszym weszło w życie coś na co niektórzy długo czekali :)

W widoku tematu, w miejscu, gdzie są umieszczone załączniki (pod warunkiem, że załącznikiem jest plik .sma) pojawiła się opcja "Pobierz Plugin". Ułatwiliśmy Wam zadanie z kopiowaniem zawartości .sma / konieczności chociażby odpalania kompilatora - teraz możecie pobrać skompilowany plugin bezpośrednio z widoku tematu.

Jednocześnie ograniczyliśmy wysyłanie na serwer załączników w formacie .amxx ponieważ obecnie nie ma to najmniejszego sensu oraz utrudni trollom wstawianie 'złośliwego kodu' do którego nie mamy podglądu.

Mamy nadzieję, że nowa opcja spodoba Wam się tak samo jak i nam.

Pragnę jeszcze wykonać wielki ukłon w kierunku R3X'a, który odwalił przy tym kawał dobrej roboty :)
  • +
  • -
  • 23


#375119 [ROZWIĄZANE] PTB - Nie da się wejść do drużyny

Napisane przez Waleq w 04.03.2012 13:15

HLTV jest jako spectators, a ptb "zajmuje się" graczami, którzy są w drużynach.
  • +
  • -
  • 1


#374987 [ROZWIĄZANE] PTB - Nie da się wejść do drużyny

Napisane przez Pawlak093 w 04.03.2012 11:49

amx_ptb maxsize 9 // maksymalna wielkosc druzyny

na 11