Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Na 5tyk - zdjęcie

Na 5tyk

Rejestracja: 05.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.09.2017 12:43
*****

#734123 Instalacja Sourcebans++ (1.5.4.7)

Napisane przez xWangan w 31.12.2016 13:16

Sourcebans++

Sourcebans++ to udoskonalona wersja starego sourcebansa w wersji 1.4.11 utworzonego przez GameConnect. Do najważniejszych poprawek i nowych możliwości warto zaliczyć: bardziej stabilną aplikację, nowy wygląd aplikacji, logowanie przy wykorzystaniu steamapi oraz sporo modyfikacji od community.

 

Wymagania:

  • Serwer WWW.
  • Baza danych z możliwością łączenia się z zewnętrznych adresów ip.
  • Serwer na silniku SRCDS.
  • Wykorzystywanie sourcemod'a w wersji >= 1.7
  • Konto steam.

 

Instalacja po stronie serwera WWW:

  1. Zacznijmy od pobrania paczki sourcebans'a: Załączony plik  sourcebans-pp-1.5.4.7.zip   13,9 MB  399 Ilość pobrań
  2. Wypakowujemy na dysku, zawartość foldera web_upload wrzucamy na FTP serwera WWW.
  3. Uruchamiamy naszą przeglądarkę, wchodzimy na adres naszej strony kończąc go /install/, czyli całość powinna wyglądać tak: adres_strony.pl/install/
  4. Na stronie powinniśmy zobaczyć coś takiego: 5625667969cf67baa677b880768bc0a6.png
  5. Wchodzimy pod adres: https://steamcommunity.com/dev/apikeyi tworzymy APIKEY, będzie nam zaraz potrzebny. Po przeczytaniu licencji zaznaczamy opcję "I have read, and accept the license" po czym klikamy OK. Następny krok to przygotowanie APIKEY pod sourcebans. 
  6. Teraz pora uzupełnić dane dotyczące bazy danych, APIKEY oraz adres sourcebansa (dokładny, np. http://bany.adresstrony.pl/)dc58b771cb55509d55ddaea336687378.png
  7. Po wypełnieniu danych klikamy OK i przechodzimy do następnej strony. W tym kroku będziemy musieli sprawdzić, czy nasz serwer WWW oraz baza danych spełniają wszystkie wymagania.5ab75b878f10ff72f192c6d79c814250.png
  8. Klikamy ok. Jeśli wszystko jest dobrze na stronie która nam się pojawiła powinniśmy otrzymać informację o utworzeniu tabel w bazie danych.5ef0b9c222de04a24b62ef24f8eac575.png
  9. Klikamy OK. Teraz pozostaje nam utworzyć konto administratora. Uzupełniamy wszystkie pola.ed1a3b53cb9fae89d3617324bef1a599.png
  10. Klikamy OK. Teraz wystarczy usunąć z FTP serwera WWW foldery install oraz updater, a sourcebans będzie działał.

 

 

Instalacja po stronie serwera:

Teraz pora na instalację na serwerze gry. W moim przypadku będzie to serwer CS:GO, a programem do łączenia się z FTP jest FileZilla. Nie będę pokazywał podstaw typu "jak połączyć się z serwerem", jeśli ktoś tego nie wie to polecam poszukać osobnego poradnika.

  1. Zanim zaczniemy instalację od strony serwera, zajmijmy się najpierw bazą danych. Do bazy danych należy dodać dostęp z zewnętrznego hosta. Będzie nim adres IP serwera, bez portu. W niektórych przypadkach adresem będzie adres IP podany na stronie hostingu, taką praktykę często stosuje 1s1k.pl. Jako że są różne panele zarządzania stronami WWW nie będę tego pokazywał.
  2. Logujemy się na FTP serwera, wchodzimy do katalogu csgo aż zobaczymy taki układ plików jak na screenie.0df0d49843c97c97b7f60f3221e8c64a.png
  3. Wrzucamy tutaj zawartość folderu game_upload. Następnie wchodzimy w addons --> sourcemod --> configs. Nie będę tego pokazywał, każdy sobie poradzi.a0cb0d3d4e54625ebce77ee36033e34c.png
     
  4. Otwieramy plik databases.cfg. Standardowo wygląda on tak: 
    "Databases"
    {
    	"driver_default"		"mysql"
    	
    	"default"
    	{
    		"driver"			"default"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"sourcemod"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    	
    	"storage-local"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"database"			"sourcemod-local"
    	}
     
    	"clientprefs"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"clientprefs-sqlite"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    	
    }
    
  5. Po ostatnim configu (w tym przypadku clientprefs) dodajemy dane od sourcebansa w podany sposób, uzupełniamy je danymi od utworzonej wcześniej bazy danych sourcebansa.

    	"sourcebans"
    	{
    		"driver"		"mysql"
    		"host"			"adres bazy danych"
    		"database"		"nazwa bazy danych"
    		"user"			"użytkownik bazy danych"
    		"pass"			"hasło bazy danych"
    	}
    
  6. Podgląd jak w tym przypadku to powinno wyglądać (ważne, aby dodać to przed ostatnią klamrą zamykającą plik "}").

    "Databases"
    {
    	"driver_default"		"mysql"
    	
    	"default"
    	{
    		"driver"			"default"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"sourcemod"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    	
    	"storage-local"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"database"			"sourcemod-local"
    	}
     
    	"clientprefs"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"clientprefs-sqlite"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    
    	"sourcebans"
    	{
    		"driver"		"mysql"
    		"host"			"adres bazy danych"
    		"database"		"nazwa bazy danych"
    		"user"			"użytkownik bazy danych"
    		"pass"			"hasło bazy danych"
    	}	
    }
    
  7. Zapisujemy plik na serwer, to mamy za sobą. Następnie wchodzimy tutaj w folder sourcebans.a1b481b9f9f0353601af343391fb7e89.png

  8. Otwieramy plik sourcebans.cfg po czym ustawiamy go według własnych preferencji. Aby bany były poprawnie wykrywane serwer trzeba dodać na stronie, następnie sprawdzić jego ID i w tym pliku ustawić. To tyle, wszystko gotowe.

 

 

Poradnik stworzony dla AMXX.pl przez xWangan.
Kopiowanie na inne fora jest zakazane.


  • +
  • -
  • 4


#571597 Przekierowanie po aktualizacji sierpniowej

Napisane przez Ogen Dogen w 15.09.2013 00:29

Na początku mały wstęp :)

Jak zapewne pamiętacie 14 lutego 2013 była duża aktualizacja , która uniemożliwiła nam korzystania z poleceń connect , bind itp. w pluginach AMXX. Korzystaliśmy wtedy z kodu

client_cmd(id,"Connect ip:port")

Ten kod już nie działa i została znaleziona dziura , którą mogliśmy to ominąć.

client_cmd(id,"^"connect^"ip:port")

Jednakże 29 sierpnia 2013 została wydana kolejna aktualizacja blokująca i tą metodę , ale powalczyłem i znalazłem kolejny sposób na przekierowanie.

client_cmd(id,"echo ^"^";^"Connect^" ip:port")

Nie testowałem innych komend niż echo , lecz z tą komendą działa w 100% :)

W miejscu na początku można umieścić też jakiś tekst do pokazania w konsoli , lecz jeśli nie chcemy nic pisać to wystarczy zostawić tak i wtedy zrobi tylko odstęp np.

"echo ^"Zostales przekierowany^";^"Connect^" ip:port"

  • +
  • -
  • 36


#570553 Minecraft Mod - Screeny

Napisane przez DarkGL w 09.09.2013 00:20

2013-09-09_00002.jpg

2013-09-09_00003.jpg

2013-09-09_00007.jpg

2013-09-09_00010.jpg

2013-09-09_00009.jpg

 

krow apokalipsa  :P


  • +
  • -
  • 15


#555909 Klasa Lowca Mysli

Napisane przez Cyb3rShot w 17.07.2013 00:45

Opis:

Klasa posiada sredni zestaw broni/dar wyrzucania broni/zmniejszona grawitacja/MultiJump/bardzo slabo widoczny na nozu.

 

Instalacja:

standardowa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -4


#351329 Achievements

Napisane przez Fili:P w 19.01.2012 12:44

Dołączona grafika
Cześć, zaprezentuje wam system achievementów, niestety jedynie z zapisem nvault, ponieważ sql-a jeszcze nie zrozumiałem. Jeśli jest ktoś chętny to może pomóc w zapisie sql. Starałem się napisać ten plugin jak najbardziej optymalnie. W przyszłych wersjach postaram się dodać natywy i być może forwardy, aby każdy achievement był w oddzielnym pliku lub, aby wszystkie achievenemty były w jednym oddzielnym pliku.

Dołączona grafika
Standardowa.
Dołączona grafika
Nvault,
HamSandwich,
Colorchat.
Dołączona grafika
say /ach
say_team /ach

Wyświetla menu ze statusem achievementów, po wyborze itemu w menu pojawia się jego opis i obecny stan.

Dołączona grafika
ach_display_gz 0/1 - standardowo 1, jeśli 0 to po zdobyciu acha nie wyświetla "Gratulacje %s! Zdobyłeś osiągnięcie %s!", jest stworzone, ponieważ forwardem możemy robić to sami ( forward nie testowany ).

Dołączona grafika
W obecnej wersji nie ma cvarów, bo nie widziałem takiej konieczności. Pierwszy raz pracował z tak dużą ilością (jak na mnie) zdarzeń silnika gry. Możliwe że zamiast używać Fakemety HamSandiwch i CSX wystarczyło użyć samej kanapki, lecz jeśli tak to w przyszłej wersji. Póki co mamy do dyspozycji 11 osiągnięć oczywiście dodam więcej. Dodawanie achievementów jest o tyle fajne, iż nawet na nvault nie jest wymagane resetowanie zapisu ani edytowanie go co dodanie osiągnięcia. Sprawdzenie czy osiągniecie jest zaliczone występuję jedynie w HamSpawn. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój plugin. Proszę pisać komentarze przede wszystkim z uzasadnieniem.

Dołączona grafika
native ach_get_index(const name[]);
native ach_get_stance(id, ach_id); // pobiera czy gracz zaliczył acha czy nie 0/1
native ach_get_status(id, ach_id); // pobiera postęp w achu
native ach_get_name(ach_id, const var[], len); // pobiera nazwe acha
native ach_get_desc(ach_id, const var[], len); // pobiera opis acha
native ach_get_target(ach_id); // pobiera cel acha (wymagany postep)
native ach_get_max(); // pobiera ilosc stworzonych achow
native ach_set_stance(id, ach_id, value); // ustawia stan acha
native ach_set_status(id, ach_id, value); // ustawia postep w acha
native ach_add(const ach_name[], const ach_desc[], ach_target);
native ach_reset_status(id, ach_id); // resetuje postep acha (ustawia na 0) przydatne jezeli robimy achy typu w rundzie
native ach_add_status(id, ach_id, value); // dodaje x punktów do obecnej wartosci postepu acha

Dołączona grafika
forward ach_give_reward(pid, aid); // wywolywany kiedy gracz otrzymuje info o ukończeniu acha ( możemy mu tu dać nagrode ).
forward ach_load_post( id ); // wywolywany po wczytaniu danych, aby bezpiecznie operowac w client_authorized :)
forward ach_save_pre( id, save_in ); // wywoływany przed zapisem danych, dobrze jest tu zmienić na przykład wartość postępu, aby nie kolidować z systemem
forward ach_save_post( id, save_in ); // wywolywany po zapisie danych.

save_in może mieć 2 wartości:

#define SAVE_IN_DISCONNECT 1
#define SAVE_IN_DEATH 2

Wartość 1 jest wywoływana przy wyjściu z serweru, a 2 przy śmierci gracza. Oczywiście przy wyjściu z serwera nie wywołuje się ach_save_post, bo to nie miałoby sensu.

Oświadczam wam, że pracuje teraz nad nową wersją.
Dołączona grafika
  • 1.0.0
Podstawowa wersja.
  • 1.0.0b łatka i dodanie kilku achów
Dodana łatka
Dodanie kilku achów
  • 1.0.1
Dodanie 4 natywów
Możliwość dostawania w nagrodę za ukończenie acha xp-a w nowym cod modzie
Łatka [dzięki torrent]
  • 1.0.1b
Wymagany moduł engine
Naprawa acha "Żywy lampion"
Naprawa acha "Pan śmierci"
Nowy cvar
Forward wywoływany podczas otrzymania acha ( nie testowany )
  • 1.0.1c
Łatka zapisu
  • 1.0.2
Dodanie natywów
Dodanie forwardu
  • 1.1.0
Użycie tablic dynamicznych (dzięki DarkGL i Muzzi za pomoc przy tablicach)
Dodanie natywów
Usunięcie achów, ponieważ możemy je tworzyć sami jak klasy do coda
  • 1.1.1
Optymalizacja.
Dodanie 3 nowych forwardów.
Usunięcie kilku zbędnych natywów.
Dołączona grafika
Przykładowy kod z użyciem forwardu:

#include <amxmodx>
#include <achievements>

public plugin_init() {
register_plugin("test", "1.0", "Fili:P")
}
public ach_give_reward(pid, aid)
{
client_print(pid, print_chat, "Zaliczyles acha!");
}

Przykładowy kod tworzący acha w oddzielnym pluginie:

#include <amxmodx>
#include <achievements>
new g_HandleAch;
public plugin_init() {
register_plugin("achy", "1.0", "Fili:P")
g_HandleAch = ach_add("Staly bywalec", "Wejdz 1000 razy na serwer", 1000);
}
public client_putinserver(id)
{
ach_add_status(id, g_HandleAch, 1);
}


Radze opozniac taskiem funkcje, ktore bd w chwili wejscia na serwer

Projekt nie będzie już rozwijany, chyba że zrozumiem sqlx. Mogą występować błędy kiedy usuwamy achy.

Zakazuje kopiowania treści na inne witryny bez mojej zgody!
Dołączona grafika
Wersja 1.1.0:
Załączony plik  achievements.sma   9,82 KB  505 Ilość pobrań
  achievements.amxx
Załączony plik  achievements.inc   804 bajtów  441 Ilość pobrań


Wersja 1.1.1:
Załączony plik  achievements.inc   1,02 KB  556 Ilość pobrań

Załączony plik  achievements.sma   8,69 KB  633 Ilość pobrań
  achievements.amxx
  • +
  • -
  • 28


#453528 [ROZWIĄZANE] U@ na zielono

Napisane przez Pawlak093 w 30.08.2012 13:47

załącznik

Załączone pliki




#564917 [ROZWIĄZANE] Problem ze sprawdzeniem poprawności

Napisane przez Sloenthran w 19.08.2013 13:35

Sprawdź to:

if($_POST['go'] && !empty($_POST['check']))
	{
 
        $kod = $_POST['check'];
 
        $sms = $_POST['ile'];
 
        $email = "[email protected]";
 
 
 
        $handle = fopen("http://mintshost.pl/sms.php?kod=".$kod."&sms=".$sms."&email=".$email."", 'r');
 
        $status = fgets($handle, 90);
 
 
        //echo $status."<br>".$tmp."<br>".$tmp2."</br>".$tmp3."<br>";
 
 
 
           if($status == 0)
 
            echo "Kod jest niepoprawny";
 
        elseif($status == 1)
 
        {
 
            $t="SELECT * FROM `dotpay` WHERE `numer`='".$sms."'";
 
 
 
            $query=mysql_query($t);
 
            $rec=mysql_fetch_array($query);
 
            echo "Kod jest poprawny";
 
            zabierz_kase($_SESSION['Login'],$rec[2]*-1);
 
            echo '<meta http-equiv="refresh" content="1; url=index.php?inc=modules/doladowanie/doladowanie">';    
 
            echo '<script>alert("Do twojego konta dodano '.$rec[2].' zl")</script>';
 
            break;
 
        }
 
        elseif($status == 3)
 
            echo "adres email jest niepoprawny";
 
        elseif($status == 4)
 
            echo "sms, kod lub email jest pusty";
 
 
    }

  • +
  • -
  • 1


#564864 [ROZWIĄZANE] Problem ze sprawdzeniem poprawności

Napisane przez Sloenthran w 19.08.2013 11:54

 

 

Sprawdź:

$handle = fopen("http://mintshost.pl/sms.php?kod=".$_POST['kod']."&sms=".$_POST['ile']."&email=".$email."", 'r');

 

Zmieniłem i teraz wyświetla niepoprawny kod nawet po wpisaniu dobrego.

 

 

Sprawdź to:

$status = file_get_contents(http://mintshost.pl/sms.php?kod=".$_POST['kod']."&sms=".$_POST['ile']."&email=".$email."", 'r');

Nie zapomnij o usunięciu tego:

$status = fgets($handle, 90);

  • +
  • -
  • 1


#564854 [ROZWIĄZANE] Problem ze sprawdzeniem poprawności

Napisane przez Sloenthran w 19.08.2013 11:34

Sprawdź:

$handle = fopen("http://mintshost.pl/sms.php?kod=".$_POST['kod']."&sms=".$_POST['ile']."&email=".$email."", 'r');

  • +
  • -
  • 1


#564717 [ROZWIĄZANE] Pytanie dot. PDO

Napisane przez DarkGL w 18.08.2013 20:13

http://stackoverflow...-rows-using-pdo


  • +
  • -
  • 3


#563702 Jaki hosting wybrać? pod serwer CS 1.6 [COD:MW3+DM]

Napisane przez Droso w 15.08.2013 10:10

fpsmax.pl - najlepszy na rynku pod względem ceny i jakości

 

 

Więcej powiem o tej firmie, bo mam u nich serwer ponad 8 miesięcy.

 

Plusy:

  • cena;
  • pingi są ok;
  • jakość też ok;
  • BOK pomoże w mniejszych błędach;
  • FastDownload zaraz po Uploadzie na FTP serwera;
  • Hosting FPSMAX.PL raczej się rozwija ciagle.

Minusy:

  • Przerwy techniczne, nie wiadomo kiedy i co robią;
  • Na stronie ogólnie brakuje informacji co do przerw w działaniu itp.;
  • Jak twój serwer nie działa, to ich strona raczej też, bo mają ją na swoich serwerach;
  • BOK nie wgra Ci niczego;
  • FastDownload czasem nie śmiga jak powinien;
  • Panel ma według mnie mało opcji, ale ciągle się rozwija.

Ogólnie na plus według mnie, ale ich przerwy techniczne denerwują.


  • +
  • -
  • 2


#562323 Prozba o wgranie bma do moich blockow

Napisane przez DziobaKk w 10.08.2013 17:22

Daj, kolejny raz link do bloków.

Zrobię Ci to :)




#560733 AdminCommands by d0naciak!

Napisane przez d0naciak w 04.08.2013 10:26

testyq.png

Plugin lepszy niż podobieństwa, np. Cod AdminMenu lub AdminCommands.

A oto powody:

  • posiada komendy dodawania/ustawiania dla doświadczenia/poziomu
  • posiada opcję Szukaj, która wyszukuje wpisy przy użyciu podanej przez nas frazy
  • posiada opcję operowania na graczu przez messagemode
  • posiada menu z listą obecnych na serwerze graczy, których danymi możemy zarządzać
  • pozwala na operowanie na graczach, których aktualnie nie ma na serwerze
  • pozwala na operowanie na graczach, którzy są na serwerze
  • możliwość wybrania dla której klasy dane mają zostać zmienione

 

ChangeLog

1.0
   - wydanie pluginu
1.1
   - naprawa dodawania poziomu
   - skrócony kod przy komendach
   - dodano szukajkę dla wpisów nVault, menu z obecnymi graczami, możliwość dodawanie przez message mode
1.2
   - naprawa bugu silnika (Invalid vault id)
   - dodanie komendy cod_giveperk

Prawda że fajne? Mam nadzieję że się spodoba i zapraszam niżej ;>

testhm.png

W paczce ;)

testbs.png

cod_setlvl <nick> <class> <lvl to set> //Ustawia graczowi o nazwie <nick> poziom <lvl to set> na klasie o nazwie <class>

cod_setxp <nick> <class> <exp to set> //Ustawia graczowi o nazwie <nick> <exp to set> doświadczenia na klasie o nazwie <class>

cod_givelvl <nick> <class> <lvl to give> //Dodaje graczowi o nazwie <nick> <lvl to give> poziomów na klasie o nazwie <class>

cod_givexp <nick> <class> <exp to give> //Dodaje graczowi o nazwie <nick> <exp to give> doświadczenia na klasie o nazwie <class>

cod_giveperk <nick> <perk> //Dodaje graczowi o nazwie <nick> perk o nazwie <perk> (tylko dla graczy online!)

cod_acmenu //Pokazuje AC Menu

say cod_acmenu //Pokazuje AC Menu

say_team cod_acmenu //Pokazuje AC Menu

 

Uwagi:

Komend może używać gracz z immunitetem oraz konsola serwera :)

Przy wpisywaniu nicku gracza należy podać jego pełną nazwę, np. nie można wpisać Wiater dla gracza Wiater i Jazda!

Po wpisaniu komendy w konsoli gracza/serwera zostanie wyświetlona informacja o tym, ile czego komu dał, aby piszący wiedział co zrobił

 

Przykłady:

cod_setlvl "Franek" "Komandos" "5" - graczowi Franek zostanie ustawiony 5 lvl na klasie Komandos

cod_givexp "Konrad" "Strzelec Wyborowy" "1000" - graczowi Konrad zostanie dodane 1000 doświadczenia do klasy Strzelec Wyborowy

 

testyi.png

Załączony plik  Admin Commands.zip   16,86 KB  182 Ilość pobrań

 


  • +
  • -
  • 11


#558855 Minusy do reputacji

Napisane przez Ossal w 27.07.2013 21:31

Na serio fajny jesteś synek, w CV sobie to wpisz... Zamykam bo po postach wyżej już czuć nalot gimbazy.


  • +
  • -
  • -6


#545356 Natychmiastowe podłożenie/rozbrojenie paki :D

Napisane przez Carbon w 25.05.2013 18:43

O ile mi wiadomo to nie jest plugin. Po prostu zmienił czas rozbrajania paki i podkładania paki, trzeba znaleźć tylko odpowiednią linijkę w kodzie ;)


  • +
  • -
  • -7