Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ficu - zdjęcie

Ficu

Rejestracja: 01.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.04.2014 16:06
-----

#265679 Błąd kompilacji klasy

Napisane przez kamioool w 03.07.2011 10:57

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Niewidzialny (Zasluzony)";
new const opis[] = "Niewidzialny, klasa tylko dla zasluzonych, natychmiastowe zabicie z noza, scout";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[Niewidzialny] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)") //Napis ktory wyswietli sie jak gracz nie ma flagi
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
Resp(id);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public Resp(id)
{
if(ma_klase[id])
{
give_item(id, "item_thighpack");
}
}



DefuseKit działa, sprawdzałem :>


#265564 Błąd kompilacji klasy

Napisane przez kamioool w 02.07.2011 22:18

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Niewidzialny (Zasluzony)";
new const opis[] = "Niewidzialny, klasa tylko dla zasluzonych, natychmiastowe zabicie z noza, scout";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[Niewidzialny] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)") //Napis ktory wyswietli sie jak gracz nie ma flagi
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_shield")
give_item(id, "item_thighpack")
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
strip_user_weapons(id);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Sprawdź, może zadziała DefuseKit i Shield :>


#265559 Błąd kompilacji klasy

Napisane przez BliBs_Pl w 02.07.2011 22:06

Masz, niestety nie można dać tarczy i deffa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#265540 Błąd kompilacji klasy

Napisane przez BliBs_Pl w 02.07.2011 21:38

Dużo funkcji dałeś niepotrzebnie, po prostu nie wiem skąd to kopiowałeś ale nie bierz się za to za co nie masz pojęcia.
Dałeś dwa razy:
new bool:ma_klase[33];
Źle klamry dawałeś.
Jedno mam pytanie bo w opisie jest:

natychmiastowe zabicie z noza, scout

Ja zrobiłem że 1/1 z kosy ma, czy ze scouta też ma mieć 1/1 ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#265543 Jak dodać do klasy ?

Napisane przez Masło w 02.07.2011 21:39

Całe *sma:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zeus (Klasa premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
      register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
        {
                client_print(id, print_chat, "[Zeus] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

        return COD_CONTINUE;
}

 public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        return HAM_IGNORED;
}

Tylko do rakiety natych. :)

Masz gdybyś nie wiedział xD :mellow:


#265538 Jak dodać do klasy spadochron i parę innych ?

Napisane przez BliBs_Pl w 02.07.2011 21:31

Masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#263665 Jak dodać do klasy ?

Napisane przez BliBs_Pl w 28.06.2011 09:54

Co do 1/1 z AWP:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Co do rakiety to może zrób że ma od razu 10000 dmg ta rakieta.
  • +
  • -
  • 1


#263670 Jak dodać do klasy ?

Napisane przez ^Grzyboo w 28.06.2011 10:05

Po co?


Awp:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
damage = float(get_user_health(this));



A w rakiecie zamienić

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ..., ..., ..., 55.0 + cod_get_user_intelligence(id))


ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ..., ..., ..., float(get_user_health(pid)))

  • +
  • -
  • 1


#265351 Jak dodać do klasy spadochron i parę innych ?

Napisane przez WarRIorS w 02.07.2011 14:59

spadochron wyciagnij z pluginu na spadochron 1/1 z awp no jest poradnik jak zrobic 1/1 a defa to tam gdzie bronie dopisz nazwe defa nie pamietam jej.
I na tyle

Lub wyciagnij spadochron z tej klasy

Załączone pliki




#264893 Szukam kogoś kto wykona mi klasy :)

Napisane przez TheZioMeK w 01.07.2011 11:32

Łap na razie nożownika może potem coś dorzuce.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#264903 Szukam kogoś kto wykona mi klasy :)

Napisane przez TheZioMeK w 01.07.2011 11:45

Tylko że może mu to ktoś zrobi za free?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#265367 Szukam kogoś kto wykona mi klasy :)

Napisane przez mauron4 w 02.07.2011 15:28

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#261089 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez WazzaP w 21.06.2011 06:07

Jeżeli nie chcesz nic zmieniać to nawet nie wklejaj cvarów do amxx.cfg, bo masz je w *sma :)
  • +
  • -
  • 1


#227328 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez Droso w 19.03.2011 22:36

opis
Autor: bboygrun

Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage.
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie

Kolory:
Obrywający widzi czerwony* HUD/DHUD*
Atakujący zielony* HUD/DHUD*
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy* HUD/DHUD*

*Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami! Używanie HUD'a lub DHUD (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.

cvary
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Screeny do CVAR'u Bullet_Show_Mode
- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle ---> http://img855.images...rclevictime.jpg


@edycja
Nowa wersja 13 sierpnia 2011:
-Dodano nowe cvary
-Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)

instalacja
Standardowa.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#227601 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez kasza w 20.03.2011 14:44

Widzę że autor się nie kwapi, a ludziom się podoba.


@ Przyjdzie autor to doda do 1 postu.

Dodam też SS z tematu na alliedmods
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 3