Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Serek - zdjęcie

Serek

Rejestracja: 31.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2011 18:55
-----

#211708 Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG

Napisane przez byCZUS w 01.02.2011 16:44

Proszę bardzo.

Jutro bd miał specjalne dźwięki.

#include <amxmodx>
#include <csx>

new const granaty[][] =
{
{ CSW_HEGRENADE, "radio/nowy_he.wav" },
{ CSW_FLASHBANG, "radio/nowy_fb.wav" },
{ CSW_SMOKEGRENADE, "radio/nowy_sg.wav" }
}


public plugin_init() {
register_plugin("Granaty New Sound", "0.1", "byQQ");

register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
precache_sound(granaty[i][1]);
}

public msg_audio()
{
if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);

if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))
return PLUGIN_HANDLED;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public grenade_throw(id, ent, wid)
{
for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
{
if(wid == granaty[i][0])
emit_sound(id, CHAN_VOICE, granaty[i][1], 0.9, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2