Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ILikeSpam - zdjęcie

ILikeSpam

Rejestracja: 30.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2014 14:30
-----

#388118 SMTP Client

Napisane przez MarWit w 29.03.2012 20:33

SMTP Client

Biblioteka pozwalająca na wysyłanie e-maili używając protokołu SMTP.
Include'a w wolnym czasie rozwinę, aby można było wysyłać także załączniki.

Funkcje:

SCRegisterSMTP(szHost[], iPort = 587, szLogin[], szPassword[], szEMail[])
/*
* Funkcja rejestrująca dane użytkownika z któregą będą wysyłane wiadomości.
*
* szHost[] - Host serwera SMTP ( np. smtp.gmail.com )
* iPort - Port serwera SMTP ( def. 587 )
* szLogin[] - Nazwa użytkownika ( zależy od serwera )
* szPassword[] - Hasło użytkownika
* szEMail[] - Pełny adres e-mail ( np. [email protected] )
*/



stock SCSendMail(szSender[], szReciver[], szTitle[], szMessage[])
/*
* Funkcja wysyłająca e-mail'a
*
* szSender[] - Nazwa adresata ( np. nick )
* szReciver[] - E-Mail odbiorcy
* szTitle[] - Tytuł
* szMessage - Treść wiadomości
*/


Przykładowy plugin:

#include <amxmodx>
#include "smptcl.inc"

public plugin_init()
{
register_plugin("SMTP Client", "0.1", "MarWit");

SCRegisterSMTP("smtp.gmail.com", _, "[email protected]", "_haslo_", "[email protected]")

register_clcmd("say /admin", "cmdAdmin")
register_clcmd("DoAdmina", "handleDoAdmina");
}

public cmdAdmin(id)
{
client_print(id, print_chat, "Wpisz tresc wiadomosci...");
client_cmd(id, "messagemode DoAdmina");
}

public handleDoAdmina(id)
{
new szMessage[256], szName[64];
read_args(szMessage, 255);
get_user_name(id, szName, 63);

SCSendMail(szName, "[email protected]", "Wiadomosc z serwera", szMessage)
client_print(id, print_chat, "Wiadomosc wyslana!");
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#33085 HPB

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.01.2009 19:17

Opis
HPB czyli High Ping Baned jest to zmodyfikowany plugin HPK czyli High Ping Kicker, zrobiłem(bardziej tutaj pasuje przerobiłem) go z tego powodu iz wkurzały mnie osoby które po kiku i tak wchodziły dalej na serwer.

Konfiguracja(Cvary):
hpb_czasbana "10" <- Ustawia Czas Bana :), Domyślnie 10 minut
hpb_pingmax "100" <- Ustawia Maksymalny Ping Dla Gracza :), Domyślnie 100

Info dla graczy jak ktoś dostanie bana:

[HPB] Player zostal zbanowany za wysoki ping! Czas bana: 10 minut


Info dla graczy o maksymalny pingu i czasie banu:

[HPB] Gracze z pingiem wiekszym niz 100ms zostana zbanowani! Czas bana aktualnie wynosi: 10 minut


Info dla osób posiadających flage a/b

[HPB] Masz Immunitet. Sprawdzanie pingu Cie nie obowiazuje.


Zmiany:

Wersja 1.2:
Dodanie Cvara odpowiedzialnego za czas bana
Dodanie Cvara odpowiedzialnego za maksymalny ping gracza
Poprawienie błędów językowych :F

Wersja 1.1a:
Poprawienie współpracy z Amx Bans

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#380912 AMXBans "STABLE" + Konfiguracja DPROTO /EDIT (23.08.2012)

Napisane przez Szyfrant w 14.03.2012 21:49

AMXBans "STABLE" + Odpowiednia Konfiguracja DPROTO



/EDIT (23.08.2012)

Pozwoliłem sobie nazwać go "STABLE" z tego wzlędu, że testowałem go na serwerze z DPROTO przy zajętych wszystkich slotach.

Nie wyskoczył nawet jeden error, a amxbans banował poprawnie.


Pobieramy paczkę, link poniżej

Załączony plik  AMXBans MIX (AMXX.PL).zip   3,38 MB  9923 Ilość pobrań


AMXBans "Stable" = 1.5.1 Plugin + 1.6 Web

W paczce zostały wtopione dwie najważniejsze łatki

[Fix] Funkcja Prebanned_check_ - hleb

[Fix] Thread worker was unable to start - sebul


Dodałem również poradnik:

[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?"


Instalujemy i z tej strony tyle.





Teraz druga rzecz, najważniejsza.


Otwieramy plik dproto.cfg

Odnajdujemy te linijki:



# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

i zmieniamy ich wartości na:

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 4


W tym momencie dproto przypisuje każdemu graczowi CID po IP tzn.


(TO JEST PRZYKŁAD)
nie będzie
VALVE_ID_LAN
tylko
VALVE_0:4:1276568453


GOTOWIEC:
Załączony plik  dproto.cfg   7,66 KB  2470 Ilość pobrań



Po tym zabiegu (Gm)AMXBans nie głupieje i powinien banować jak należy.

OKLASKI DLA MisieQ
To jemu należą się gratki. :P


  • +
  • -
  • 40


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#372347 Jak zacząć przygodę z pisaniem?

Napisane przez Hiroshima w 27.02.2012 23:53

nie znajdziesz polskiego poradnika do pawna


zlituj się! czy mało u nas poradników/tutoriali/opisanych w dokumentacji funkcji? kto ma czas i na prawdę chce to się nauczy.
Osobniki nie potrafiące nawet korzystać z wyszukiwarki nie napiszą najprostszego kodu.

Co do Pana wyżej: Jeśli nie masz zamiaru wnieść nic nowego, wartego uwagi do tematu, to oszczędź czas sobie pisanie i innym ludziom na przeczytanie tego.

Zajmij się czymś wartościowym, nie wiem, może szydełkowanie?

ewentualnie hodowlą jedwabników.

i co by nie było, że my tacy źli i niedobrzy to masz tu pare linków (użyłem wyszukiwarki za Ciebie :mur: )
http://amxx.pl/topic...talny-poczatek/
http://amxx.pl/topic...pytania-nowego/
http://amxx.pl/topic...d-czego-zaczac/
http://amxx.pl/topic...sania-pluginow/

chcesz więcej? naucz się podstaw, czyli korzystania z wyszukiwarek - do programowania rzecz niezbędna, ponieważ nikt nie jest alfą i omegą a wujek google potrafi pomóc.
Ewentualnie kup sobie iphone'a 4S i poczekaj na rozwój Siri :giggle:
  • +
  • -
  • 1


#372218 Jak zacząć przygodę z pisaniem?

Napisane przez Nakupenda. w 27.02.2012 20:54

coś o czym jeszcze nikt nie wspomniał a że mi się nudzi to masz:
  • nie znajdziesz polskiego poradnika do pawna
  • zanim zacczniesz czytać jakiekolwiek tematy tutaj, spróbuj wejśc w algorytmike jako pewien sposób myślenia - polecam ci e-kursy C++, gdzyż ten język ma podstawy struktury bardzo zbliżone do PAWN'a :) (jedna uwaga: opuść rozdział wskaźniki oraz nie zaczynaj nawet działu (!) Programowanie Obiektowe )
  • zaczynaj od prostych pluginów, a jak czegoś nie wiesz to wiele rzeczy znajdziesz w "Tutoriale" na tym forum
no i to chyba tyle :D miłej nauki
  • +
  • -
  • 1


#372163 Jak zacząć przygodę z pisaniem?

Napisane przez Drzanas w 27.02.2012 20:00

JA zacząłem od przeglądania pluginów. Potem edycuja małych drobnych pluginów
Do tego tutoriale i http://amxx.pl/dokumentacja
oczywiście nie ogarniam amxx świetnie, ale mniej więcej jakieś tam pojęcie mam, który wystarcza do napisania prostych pluginów.
  • +
  • -
  • 1


#372173 Jak zacząć przygodę z pisaniem?

Napisane przez speedkill w 27.02.2012 20:15

Witam.

Jako, że na tym forum są doświadczeni ludzi, to do Was kieruję pytanie.

  • Czego muszę się nauczyć (język), aby w miarę swobodnie napisać plugin np. do Cs-a?
  • Są jakieś popularne książki, czy coś w tym stylu, do nauki tego języka? Ewentualnie E-learning
  • Ile czasu zajmie mi przyswojenie podstawowych funkcji, biorąc pod uwagę, że średnio mi to wychodzi?
Prosiłbym o w miarę szczegółowe opisanie. Zawsze mnie to kręciło. Jestem (prawie) całkowicie zielony :)

Pozdrawiam, ILikeSpam

1.Język Pawn.
2.Książek nie ma, czytaj tutki, dokumentacje, przerabiaj pluginy ;)
3.Hmm czas ? To zależy od twojego zaangażowania, jeśli masz duże chęci to łatwiej będzie Ci szło.
  • +
  • -
  • 1


#362468 [ROZWIĄZANE] Domena .pl pierwszy rok za free.

Napisane przez Misiaczek ;c w 11.02.2012 15:10

http://www.az.pl/
  • +
  • -
  • 2


#362488 [ROZWIĄZANE] Domena .pl pierwszy rok za free.

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 11.02.2012 15:28

Mialem w tym domeny i pierwszy rok za free, potem nie musisz przedłużać. Wysyła ci powiadomienia 120,90,60,30,10 dni przed wygaśnięciem i możesz przedłużyć lub nie opłacać dalej bez żadnych konsekwencji.
  • +
  • -
  • 2


#346327 [ROZWIĄZANE] Żywi słyszą żywych, martwi martwych.

Napisane przez QuahodronN w 07.01.2012 23:42

proszę
http://amxx.pl/topic...ces-management/
  • +
  • -
  • 1


#331558 Świąteczne_C4 Inne

Napisane przez thomas w 08.12.2011 15:14

Świąteczne_C4

Zauważyłem , że nie wiele jest bomb świątecznych jedyne to choinka ;). Ja przerobiłem model i mam o to 2 inne , myślę że się wielu osobom przyda. Załączony plik  Swiateczne_C4_prezent.rar   185,48 KB  1853 Ilość pobrań


Dołączona grafika

lub

Dołączona grafika

Instalacja
Swiateczne_C4.amxx ----> plugins
Swiateczne_C4.sma ----> scripting
balwan.mdl/prezent.mdl ----> models


Załączony plik  Swiateczne_C4_prezent.rar   185,48 KB  1853 Ilość pobrań


Załączony plik  Swiateczne_C4_balwan.rar   124,19 KB  1688 Ilość pobrań



#196634 Instalacja AMXBans

Napisane przez Szyfrant w 15.12.2010 16:50

Co będzie nam potrzebne
1) AMXModX 1.8.1 lub 1.8.2 ( Zależne od modułu mysql)
2) Hosting WWW
3) Baza MySQL
4) Serwer
5) Włączone myślenie (Czytanie ze zrozumieniem, bo to zanika)


Instalacja od strony WWW.





a) Tworzymy sobie katalog na naszym ftp dajmy na to "bany"
Ściągamy paczkę [GmAMXBans] GmAMXBans 1.6 AMXX.pl: Support AMX Mod X

B) Po skopiowaniu USTAWIAMY CHMODY'y katalogowi Include (Całemu, pod foldery i pliki również :D ) Jeśli tego nie zrobimy wywali nam komunikat, i nie będziemy mogli rozpocząć instalacji
c) Gdy mamy nadane prawa, to przystępujemy do Instalacji. Wchodzimy na www.moja-strona.eu/bany (Taka jest w przypadku folderu bany) Naszym oczom ukaże się Kreator Instalacyjny. Jest on niezwykle prosty, w języku polski, a instrukcje w nim zawarte są bardzo zrozumiałe.



Krok 1. Start

Dołączona grafika


Akceptujemy i klikamy dalej .

-------------------------------------------




Krok 2. Informacje

Dołączona grafika


Kreator sprawdzi nasze ustawienia serwera, po czym klikamy dalej.

-------------------------------------------




Krok 3. Katalogi

Dołączona grafika


Kreator sprawdzi nasze Prawa Katalogów (CHMODY), jeśli wyskakuje błąd o złych uprawnieniach, wchodzimy do naszego FTP i je nadajemy ;]

Gdy nadamy uprawnienia klikamy "Sprawdź ponownie", gdy wszytko jest w porządku klikamy dalej.

-------------------------------------------




Krok 4. Baza Danych

Dołączona grafika


Wpisujemy dane naszej bazy MySQL. (Jeżeli bazę masz na innym hostingu niż stronkę wprowadź właściwy adres IP, natomiast gdy masz bazę na tym samym hostingu pozostaw pole "Adres Hosta Bazy"). Po wpisaniu danych klikamy "Sprawdz dane dostępu" Gdy wyskoczy zielony komunikat, klikamy Dalej.


-------------------------------------------




Krok 5. Administrator

Dołączona grafika


Nie ma co opisywać. Tworzymy Głównego Administratora Strony. Gdy wpiszemy dane , klikamy Dalej.

-------------------------------------------




Krok 6 i 7. Podsumowanie

Dołączona grafika


Pokaże nam się okienko z naszym podsumowaniem. Klikamy Kończenie Instalacji i Gotowe.



d)
Pozostaje nam tylko dodanie naszego adresu IP serwery gry do bazy MySql.

---------------------------------------------------------




Instalacja AMXBans'a od strony Serwera Gry (PLUGIN)






Zaczynamy !!!



[/size]

a) Kopiujemy zawartość folderu "plugin" (Zawartość nie folder) do katalogu cstrike/addons/amxmodx
B) Po skopiowaniu dodajmy na początek pliku plugins.ini


amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

oraz dajemy ";" (średnik) przed pluginem
admin.amxx


c) Jeżeli chcemy włączyć pluginy opcjonalne np Oznaczanie gracza
Włączamy plik plugins-amxbans.ini i usuwamy ";" przed wybranym przez nas pluginem.


UWAGA!!
NIE dodajemy


amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

do pliku plugins-amxbans.ini

d) Teraz wchodzimy do pliku sql.cfg i wpisujemy nasze Dane Bazy MySql


NO I GOTOWE !!!

------------------------------






(Opcjonalne)

Jeżeli chcemy, aby admini byli czytani z pliku users.ini wchodzimy w plik amxbans.cfg

Odnajdujemy

// How AMXBans should handle the admins
// 0=sql, 1=users.ini, 2=load no admins
amxbans_use_admins_file 0


i zamieniamy na

amxbans_use_admins_file 1


  • +
  • -
  • 57


#239474 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 20.04.2011 21:34

Tak jak zapowiadałem w tym temacie Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd - Status serwerów - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2 tak jest :) Prezentuje wam nowy status :)

Dołączona grafika

Który posiada:

  • Pokazuje ile graczy gra na serwerze np. 18/21
  • Pokazuje jaka mapa teraz jest grana np. de_dust2
  • Pokazuje czy dany serwer jest włączony czy też nie np. ONLINE Dołączona grafika lub OFFLINE Dołączona grafika
  • Możliwość połączenia się na serwer poprzez np. HLSW Dołączona grafika lub STEAM Dołączona grafika
  • Przekierowanie na HLTV z serwera jeśli takowe posiada Dołączona grafika
  • Zlicza sloty z wszystkich serwerów ( prócz tych ukrytych slotów ) i pokazuje daną ilość graczy na serwerach na ilość slot wszystkich serwerów np. 126 / 181 przy czym 126 to jest liczba graczy a 181 to liczba wszystkich slot ( nie wlicza ukrytych).

Jak dodać na stronę główną naszego forum taki status ?

Oto kod:


<!-- tabelka serwery -->

<iframe scrolling="no" frameborder="0" style="width: 100%; height: 280px; border: none" src="TUTAJ DAJESZ LINK DO TEGO STATUSU">Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek!</iframe>


<!-- Koniec tabelki serwery -->



Instalacja:

Ściągamy załącznik następnie rozpakowujemy go później wrzucamy na serwer FTP naszego WWW i już :)

Pliki do edycji to index.php tam zmieniamy Nazwę serwera, adres IP, hlsw, steam , hltv
kolejny plik do edycji to p.php tam tylko zmieniamy adresy IP SERWERÓW

Oczywiście jeżeli pomogłem i przyda się ten status komuś niech podziękuje w tym temacie, jeśli ktoś coś czegoś nie będzie wiedział również niech napisze w tym temacie !


Zakaz rozpowszechniania bez zgody autora ! Wystarczy się spytać na PW czy można skopiować na swoją stronę



Pozdrawiam

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   16,57 KB  4284 Ilość pobrań



#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Zapalka w 21.04.2011 14:22

Ale śmiać mi się chciało jak zobaczyłem ten kod :P
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu :)

Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   22,51 KB  1219 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17