Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

binerek - zdjęcie

binerek

Rejestracja: 27.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.01.2012 16:50
-----

#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Zapalka w 21.04.2011 14:22

Ale śmiać mi się chciało jak zobaczyłem ten kod :P
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu :)

Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   22,51 KB  1221 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#274771 Problem z wejściem na serwer

Napisane przez Sn@jper20 w 27.07.2011 23:31

Spróbuj to wklepać w konsole :
fs_lazy_precache 1
precache 0

Mam jeszcze pytanie czy na wszystkich serwach jest ten błąd czy tylko na jednym ?
  • +
  • -
  • 1


#60237 Kompilacja mapy "BAT-em"

Napisane przez Abes Mapper w 29.04.2009 14:03

Opiszę jak kompilować mapy za pomoca pliku .bat

Jest o wiele szybciej, widać stan kompilacji dzięki czemu mamy pewność że się nie zawiesiło :P no i można wprowadzać, edytować, kontrolować różne parametry.
Na początek dla ułatwienia przydałby się do tego program. Bardzo dobry jest do tego "KBAT", stworzony przez Marcina "jasio" Nowak. Najpierw trzeba go oczywiście pobrać stąd: KBAT_v_1.8.exe Jest to samorozpakowujące się archiwum WINRAR.

Dobra, po ściągnięciu uruchamiamy i wypakowywujemy najlepiej do C:\KBAT
Po wypakowaniu uruchamiamy program.

Najpierw jednak otwieramy swoją mapę w VHE, klikamy na "Plik", potem "Eksportuj do .MAP" i zapisujemy w C:\KBAT\ZHLT

Teraz przechodzimy do okna naszego programu.

Całość wygląda tak:
Dołączona grafika

Klikamy na "Ustawienia" (1.). Pojawi się okienko gdzie najpierw wprowadzamy ścieżki do kompilatorów (2.).
Pamiętaj że w ścieżkach nie może być spacji ani innych przerw!!
Niżej wprowadzamy ścieżkę gdzie program ma skopiować skompilowaną mapę (3.)
Jeszcze niżej wpisujemy nazwę naszej mapy (4.) ale BEZ ROZSZERZENIA!
Na koniec oczywiście klikamy na "OK"
Dołączona grafika

Następnie klikamy na "Parametry" (1.), wybieramy "Kompilacja końcowa" (2.) i wciskamy "OK" (3.)
Dołączona grafika

Jeszcze tylko trzeba zapisać plik w folderze C:\KBAT\ZHLT. Nadajemy jakąś nazwę (1.) i klikamy na "Zapisz" (2.)
Dołączona grafika

Teraz wystarczy tylko kliknąć na "Kompilacja" (1.) i jeżeli wszystko dobrze zrobiliśmy powinno wyświetlić się okno kompilacji (2.) :)
Dołączona grafika

Jeżeli zaś okienko pojawi się tylko na chwilę, tak szybko mignie to znaczy że mapa zawiera błędy.
W C:\KBAT\ZHLT zrobi się taki plik "nazwa_mapy.err", otwieramy to Notatnikiem albo WordPadem i jest tam napisany jaki błąd wystąpił.

Jeszcze opiszę dwa przydatne parametry (w zasadzie wszstkie są opisane w programie).
W okienku tam gdzie są "Parametry" (1.) klikamy na "Widok zaawansowany" (2.).
Dołączona grafika

Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures

-nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar.
-wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.

Aby użyć -nowadtextures, wybieramy go z listy (1.), naciskamy na "Dodaj parametr" (2.) a potem na "OK" (3.)
Dołączona grafika

Aby użyć -wadinclude, wybieramy go z listy (1.), naciskamy na "Dodaj parametr" (2.), w polu obok parametru dopisujemy nazwę wada (3.) a potem naciskamy "OK" (4.)
Dołączona grafika

Na koniec tylko kompilacja i gotowe :D


Tutek by Abes_Ziomal
Dla AMXX.pl

  • +
  • -
  • 5


#214174 /serwery nie działa

Napisane przez Leihto w 09.02.2011 17:01

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Blak Rajder"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /serwer","Lista")
register_clcmd("say /serwery","Lista")
register_clcmd("say /server","Lista")
register_clcmd("say /servery","Lista")
register_clcmd("amx_serwery","Lista")
}

public Lista(id)
{
new menu = menu_create("Menu serwerow", "menu_pokaz")
menu_additem(menu, "xxx", "1", 0)
menu_additem(menu, "xxx]", "2", 0)
menu_additem(menu, "xxx]", "3", 0)
menu_additem(menu, "xxx", "4", 0)
menu_additem(menu, "xxx", "5", 0)
menu_additem(menu, "xxx ", "6", 0)
menu_addtext(menu, "Nie zapominj odwiedzic forum xxx")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_pokaz(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, " Connect xxx")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(id, " Connect xxx")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_cmd(id, " Connect xxx")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
client_cmd(id, " Connect xxx")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
client_cmd(id, " Connect xxx")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
client_cmd(id, " Connect xxx")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ja uzywam takiego.. Sobie zobacz i ewentualnie odpisz..
  • +
  • -
  • 1


#211251 Prośba o napisanie menu

Napisane przez LucKy_skiLL w 31.01.2011 12:23

Łap .sma ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#214165 /serwery nie działa

Napisane przez Meelo w 09.02.2011 16:36

Edytowałem post wyżej.

Sory za tego posta, ale autor najwyraźniej nie widział, że tamten został edytowany ^^ więc bez warnów proszę :>
  • +
  • -
  • 1


#211137 Prośba o napisanie menu

Napisane przez LucKy_skiLL w 30.01.2011 20:33

Proszę

Załączone pliki

  • Załączony plik  menu.amxx   2,32 KB  7 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1