codclass_major.sma 1,53 KB 106 Ilość pobrań
codclass_major.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Hleb
w 17.07.2012 14:51
Napisane przez Sivron
w 17.07.2012 05:59
codclass_amadeusz.sma 1,46 KB 82 Ilość pobrań
codclass_amadeusz.amxx
codclass_najemnik.sma 1,17 KB 74 Ilość pobrań
codclass_najemnik.amxx
Napisane przez Remix12
w 17.07.2012 08:19
codclass_General.sma 1,83 KB 110 Ilość pobrań
codclass_General.amxx
codclass_lekarz.sma 5,2 KB 69 Ilość pobrań
codclass_lekarz.amxx
Napisane przez Hleb
w 17.07.2012 10:06
Napisane przez Fajled
w 12.07.2012 15:17
Napisane przez Split
w 12.07.2012 09:58
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "[Premium]Lekarz";
new const opis[] = "Posiada 5 apteczek może je stawiać co 2 sek.";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]Lekarz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 5 apteczki na runde!");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
}
public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
lekarz.sma 4,32 KB 41 Ilość pobrań
lekarz.amxx
Napisane przez Split
w 12.07.2012 10:30
Napisane przez Split
w 12.07.2012 10:10
Napisane przez RebelNight
w 06.07.2012 23:31
codclass_polak.sma 459 bajtów 46 Ilość pobrań
codclass_polak.amxx
codclass_policjant.sma 1,15 KB 41 Ilość pobrań
codclass_policjant.amxx
codclass_sierzant.sma 748 bajtów 48 Ilość pobrań
codclass_sierzant.amxx
codclass_skoczek.sma 955 bajtów 44 Ilość pobrań
codclass_skoczek.amxx
codclass_strzelec.sma 1,69 KB 43 Ilość pobrań
codclass_strzelec.amxx
codclass_terminator.sma 5,81 KB 42 Ilość pobrań
codclass_terminator.amxx
Napisane przez
MasterOfGames
w 02.07.2012 10:40
codclass_najemnik.sma 1,28 KB 38 Ilość pobrań
codclass_najemnik.amxx
codclass_sierzant.sma 1,19 KB 43 Ilość pobrań
codclass_sierzant.amxx



Moja zawartość