Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kelo - zdjęcie

kelo

Rejestracja: 20.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.11.2011 11:10
-----

#322009 Cały czas crashe

Napisane przez Why?! w 14.11.2011 19:36

Zły prefiks tematu. Ty masz Nowego CoD'a :)

W załączniku gotowiec.

A i dodatkowo, w związku z błędami amxbans, w załączniku includ, który wsadzasz do scripting/inculde/amxbans

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#320481 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisane przez Najkon w 11.11.2011 15:30

Cześć, DarkGL naprawił dla mnie CurWeapon - wcześniej tworzyło errory i crashowalo serwer a teraz działa.

Na początku pod
#include <nvault>
dodajemy
#include <engine>

Następnie w silniku coda podmieniamy public CurWeapon(id)
na :
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) )
		return;

	new team = get_user_team(id);

	if(team > 2)
		return;

	new bron = read_data(2);

	if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))	 ham_strip_weapon_short( id );

	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	

	UstawSzybkosc(id);
}

stock ham_strip_weapon_short(id)
{
	new szWeapon[64];
	
	get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )
	
	new wId = get_weaponid(szWeapon);
	if(!wId) return 0;
	
	new wEnt	=	find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )
	
	if(!wEnt) return 0;
	
	ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
	
	ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
	
	set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
	
	return 1;
}

a następnie usuwamy na samym dole pluginu taki stock :

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
	new wId = get_weaponid(weapon)
	if(!wId) return 0
	new wEnt
	while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
	
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
	return 1
}

I BUM ! Nie ma errorów i crashy

Wszelkie podziękowania słać do DarkGL


// Jeśli wam ta funkcja nie tworzy errorow dotyczacych 'stack error' to wydaje mi się że nie opłaca się tego wgrywać, lecz tamten błąd jest bardzo popularny.
  • +
  • -
  • 17


#302161 Problem ze sklepem

Napisane przez radim w 01.10.2011 18:56

new iSklepikKoszt[]={

	300,

	350,

	400,

	10000,

	2000,

	150,

	600,

	300,

	600,

	1200,

	500

}

  • +
  • -
  • 1