Więc tak...
To co napisze poniżej piszesz w public kickmenu(id).
Tworzysz 31 elementową tablicę na nick gracza (31 elementów = 31 znaków):
new voteplayer[31];
Następnie pobierasz nick gracza, który wpisał komendę:
get_user_name(id, voteplayer, sizeof(voteplayer));
Natyw register_clcmd przekazuje ID gracza jako parametr, więc warto to wykorzystać. Parametry funkcji zobacz w dokumentacji. Operator sizeof sprawdza wielkość łańcucha znaków (i nie tylko jego), co można w tym wypadku użyć do poinformowania get_user_name, ile liter nicku gracza ma pobrać. Warto pamiętać, że nick gracza w CS może mieć maksymalnie 31 liter.
Następnie przejdź do linii:
client_print(i, print_chat, "Gracz %id% rozpoczal glosowanie o wyrzucenie botow z serwera.");
...która była powodem błędów. ID gracza w CS jest traktowane jak zwykła liczba całkowita. Trzeba tylko pamiętać, że to musi być liczba z zakresu 1 - 32.
W celu wyświetlenia, kto zaczął głosowanie wykorzystaj wcześniej przygotowaną zmienną na nick. Poprawny zapis wygląda tak:
client_print(i, print_chat, "Gracz %s rozpoczal glosowanie o wyrzucenie botow z serwera.", voteplayer);
Plugin będzie działać w 99% poprawnie. Podczas testów zauważyłem, że musisz się zabezpieczyć przed sytuacją, kiedy żaden gracz nie głosuje (obecnie w takiej sytuacji boty są wyrzucane z serwera).