Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lajtowo - zdjęcie

lajtowo

Rejestracja: 15.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.05.2011 16:47
-----

#225653 Zmiana Koloru

Napisane przez Whisper w 15.03.2011 16:41

Znajdź to:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

I zmień na:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Za kolor odpowiadają 3 pierwsze liczby w:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

Kolor musi być wyrażony w RGB
  • +
  • -
  • 1


#225655 Powiększenie Dodawania punktów

Napisane przez Whisper w 15.03.2011 16:44

W tym wystarczy chyba zmienić tylko to:

case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}

Na to:

case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<200)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<200)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<200)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<200)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}


Czyli, że tak:
if(kondycja_gracza[id]<~100~)
Zmieniamy na to co chcemy. (Bez tyldy "~")
  • +
  • -
  • 1