

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez XamaDishi
w 01.07.2011 23:23
Napisane przez Jak się nazwać
w 01.07.2011 23:28
Napisane przez Goliath
w 14.06.2011 20:04
Napisane przez BliBs_Pl
w 13.06.2011 15:00
Napisane przez BliBs_Pl
w 13.06.2011 12:11
public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE | CSW_USP | CSW_DEAGLE | CSW_GLOCK18) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_USP) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
By podczas kucania byla tylko widoczna przy broniach usp,deagle,glock w przypadku innych borni podczas kucania jak wylosuje np. awp/scout byla widoczna na kucaka
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez Gufinsky
w 10.03.2011 15:33
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 11.02.2011 13:45
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z)) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s stworzona przez De la parkour. ", nazwa); { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_apteczek_gracza[id] = 4; return COD_CONTINUE; }Ta klamra to raczej miała być tuż za if'em.
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s stworzona przez De la parkour. ", nazwa); ilosc_apteczek_gracza[id] = 4; return COD_CONTINUE; }