Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

glut - zdjęcie

glut

Rejestracja: 09.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.12.2022 19:22
***--

#741373 Diablo Mod Core 1.2.1 Beta

Napisane przez BZDENIOOO w 24.07.2017 12:21

L 07/24/2017 - 13:12:42: Expected 0 parameters, got 1
L 07/24/2017 - 13:12:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_nowe.amxx", version "1.1.1")
L 07/24/2017 - 13:12:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 07/24/2017 - 13:12:42: [AMXX]    [0] diablo_nowe.sma::ExecuteForwardIgnoreIntOneParam (line 4255)
L 07/24/2017 - 13:12:42: [AMXX]    [1] diablo_nowe.sma::client_disconnect (line 2507)
L 07/24/2017 - 13:18:09: Start of error session.
L 07/24/2017 - 13:18:09: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20170724.log")
L 07/24/2017 - 13:18:09: Expected 0 parameters, got 1
L 07/24/2017 - 13:18:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_nowe.amxx", version "1.1.1")
L 07/24/2017 - 13:18:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 07/24/2017 - 13:18:09: [AMXX]    [0] diablo_nowe.sma::ExecuteForwardIgnoreIntOneParam (line 4255)
L 07/24/2017 - 13:18:09: [AMXX]    [1] diablo_nowe.sma::client_disconnect (line 2507)

Nie wczytuje mi klas.

 




#708219 Skiny do broni

Napisane przez oeN. w 31.07.2015 10:10

glut, rozumiem że powracasz ale trochę... zepsułeś :D

Tak będzie lepiej, pobiera zabójstwa z ranku, nie z tabeli.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csx>

#define PLUGIN      "New Plugin"
#define AUTHOR      "glut"
#define VERSION     "1.0"

public plugin_init()
{
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

          RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x
}
public plugin_precache(){
          precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
          precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
public fwM4A1(wpn){
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
	
	static stats[8], body[8];
	get_user_stats(iOwner, stats, body);
	
	if(!(stats[0] > 99)) return;  // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie
	
	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl")  // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}

Druga sprawa, chyba źle go zrozumieliśmy... Jemu chodzi o 100 zabić z danej broni, w tym przypadku z M4A1. A do tego musiałbyś zrobić osobny plugin z osobnym zapisem zabójstw wszystkich broni. Coś jak Psychostats.


  • +
  • -
  • 2


#689537 2 slot na perk dostępny od x lvl'a

Napisane przez dredek w 20.02.2015 16:47

Sory za odkop

Ale jak ustawić zeby

2perk byl od 50
3 perk od 150

I pisalo w hudzie przy perku
Perk2: Od 50lvl
Perk3: Od 150lvl

 

new level = cod_get_user_level(id)

    if(level < 50 && lp == 1)
    {
    client_print(id, print_chat, "2 PERK dostepny jest od 50 lvl!");
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(level < 150 && lp == 2)
    {
    client_print(id, print_chat, "3 PERK dostepny jest od 150 lvl!");
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
  

 

Co do hudu:

 

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], cod_get_user_level(id) > 50 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "Perk2: Od 50lvl");

 

Na tej samej zasadzie zrób 3 perk.

Tylko nie wiem jak Ty masz edytowany silnik z tym 3 perkiem...


  • +
  • -
  • 2


#661417 Parametry serwera

Napisane przez Lokator w 31.08.2014 16:09

Nie chodzi tu o producenta procesora, tylko o to jak jest rozdzielana moc. Intel ma inne wartości mocy (taktowania), więc przydział będzie tam inny, więc inaczej też będzie działać serwer.

 

Bezsensowna wypowiedź. W tym przypadku właśnie chodzi o producenta. Intel i AMD to dwaj różni producenci procesorów.

Procesory tych dwóch producentów różnią się technologicznie - w odmienny sposób przetwarzają i operują danymi.

Obaj producenci kładą największy nacisk na zupełnie inne aspekty swoich procesorów.

 

Jak nie masz pojęcia, to się nie wypowiadaj.


  • +
  • -
  • -7


#659139 Menu z wyborem noży

Napisane przez dredek w 20.08.2014 21:34

opis
 
Ten plugin pozwala na wybranie kosy po wejściu na serwer. 
 

Lista noży:

  • Bagnet
  • Gut Knife
  • Klapki Knife
  • Bagnet M9
  • Karambit
  • Złoty nóż
  • Huntsman (taktyczna) Nóż

instalacja
 
Plik sm_knife.smx wgraj do folderu plugins , a plik .txt do translations.

 

komendy

/knife - otwiera menu noży

download
 

źródło: https://forums.alliedmods.net/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#647064 DiabloMod - wersja sebula - v0.6.7

Napisane przez sebul w 02.07.2014 17:12

Ogólny opis


  • Każda klasa i item to oddzielny plugin.
  • Jest bardzo dużo forwardów i natywów, które można wykorzystać chociażby właśnie do klas i itemów.
  • Maksymalna wartość statystyk: na początku 25, a później stopniowo (zależne od lvl klasy) zwiększane do 100 (do ustawienia).
  • Nowa waluta (Gold), którą można wykorzystać do różnych rzeczy, czyli chociażby sklep, który także udostępniam.
  • 64% szans na otrzymanie itemu, wraz ze wzrostem inteligencji szansa ta wzrasta do 92%.
  • Mana, czyli aby móc użyć jakiś czar, item, itp. trzeba mieć określoną ilość many. Można oczywiście zrobić tak, że nie będzie ona brana pod uwagę, wystarczy nie używać warunku w funkcjach gdzie coś używamy.
  • Możliwość ustawienia expa x2 w ustalonych godzinach za pomocą cvarów.
  • 5 klas i 15 itemów.
  • Nie jestem pewien, czy mod działa z botami, bo już od dawna nie testowałem tego na swoim kompie, gdyż występował jakiś tam błąd, a na hostingu już tego nie było.
  • Pewnie parę rzeczy będzie się z czymś tam nie zgadzać (szczególnie jakieś opisy w kodzie), ale każdy wszystko może sobie sam poprawić, w końcu jest sma.
  • Niestety nie chce mi się nad tym opisem dłużej zastanawiać, jak coś pytajcie w temacie, będzie utworzony jakiś post, gdzie będę umieszczał każde pytanie i odpowiedź.
  • Dodatkowo do niektórych opcji wymagane są dodatkowe pluginy, których nie ma w paczce, ale sam mod powinien bez tego działać, jak ktoś bardziej ogarnięty, to sobie dopisze co trzeba i będzie miał coś lepszego ;]
====================================================================

Geneza powstania



Moda zacząłem pisać już jakieś 3 lata temu, a główny kod został skończony jakoś po tym jak został wydany diablo mod core. Później były jakieś przeróbki, dodatki, itp. Plugin w pewnej części jest zlepkiem wszystkiego co widziałem, ale parę rzeczy raczej nie zobaczycie gdzie indziej. Patrząc na to kiedy i ile był pisany kod, to zapewne wiele rzeczy dało by się lepiej napisać, ale i tak raczej nie jest tak źle. Ogólnie wcześniej nie myślałem tego udostępniać, ale już nawet kilka miesięcy temu postanowiłem, że jednak udostępnię, tylko zebrać się nie mogłem.
====================================================================

Biblioteki


====================================================================

Cvary



Plik "diablomod.ini"
Spoiler

====================================================================

Pierwsze uruchomienie


  • Kompilujemy lokalnie z wymaganymi bibliotekami. Tak, nie ma plików amxx, wiem że to bardzo komplikuje sprawę ;]
  • Wgrywamy oczywiście wszystkie potrzebne pliki na serwer (w paczce są one poukładane w folderach).
  • Wgrywamy na jakiś serwer www obrazki takie same jak w standardowym diablo (nie wymagane).
  • Tworzymy folder "diablo" w logach amxx, aby tworzyły nam się logi (nie wymagane).
  • Ustawiamy cvary do swojej bazy.
  • Upewniamy się, czy cvar "diablo_sql_install" jest ustawiony na 1 (później zmieniamy go na 0).
  • Opalamy serwer i gramy.
====================================================================

Klasy


  • Barbarzyńca
  • Łowca
  • Nekromanta
  • Ninja
  • Paladyn
Opisy w sma klas oraz po wgraniu moda na serwerze.
====================================================================

Itemy



Lista oraz opisy w paczce.
====================================================================

Statystyki


  • Wytrzymałość - daje więcej życia, za każdy punkt dostajemy 1 hp (dodatkowo za każdy 4 poziom, dostajemy 1 hp)
  • Inteligencja:
    - zwiększa moc itemów oraz ulepsza umiejętności klas
    - zwiększa obrażenia od różnego rodzaju czarów
    - zwiększa prawdopodobieństwo otrzymania itemu
    - przyspiesza ładowanie mocy na nożu
    - przyspiesza regeneracje many
    - zwiększa maksymalną ilość many, za każdy punkt dostajemy 4 punkty do many
  • Zręczność - redukuje obrażenia od zwykłej broni (także od kosy)
  • Zwinność:
    - redukuje magiczne obrażenia, czy też obrażenia/moc różnego rodzaju umiejętności (redukuje także obrażenia od kuszy, maksymalnie o 30%)
    - zwiększa prędkość biegania, za każdy punkt dostajemy 1 punkt do szybkości
  • Siła - zwiększa obrażenia od zwykłej broni (także od kosy)
Kiedyś tam myślałem dodać jeszcze inne i nawet w kodzie to widać, ale w końcu porzuciłem prace nad tym.
====================================================================

Komendy


  • /menu - wyświetla menu moda
  • /drop, /d - wyrzuca aktualny item jaki posiadamy
  • /przedmiot, /item, /i - pokazuje opis naszego aktualnego itemu
  • /itemy, /przedmioty - pokazuje opisy wszystkich itemów
  • /pomoc, /help - pokazuje krótką pomocną informację na temat moda
  • /gold - pokazuje opis waluty gold
  • /mana - pokazuje opis many
  • /klasa - pokazuje menu wyboru klas
  • /toplvl - pokazuje pierwszych 50 graczy z największymi lvlami (potrzeba statystyk www)
  • /gracze - pokazuje pierwszych 22 aktualnie grających graczy z największymi lvlami
  • /klasy - pokazuje opisy wszystkich klas
  • /exp - pokazuje nasz aktualny stan expa oraz nasz lvl
  • /komendy - pokazuje podstawowe komendy moda
  • /savexp - zapisuje nasze aktualne statystyki (exp, lvl, itd.), tej komendy nie trzeba używać (ale można), ponieważ statystyki zapisują się automatycznie
  • /reset - resetuje rozdane punkty statystyk
  • /necro - zmienia blokowanie wskrzeszania przez nekromantę
  • /skill, /staty, /czary - pokazuje nasze statystyki
  • /noz, /kosa, /knife - zmienia pokazywanie noży klas (standardowy noż lub przypisany do danej klasy)
  • /kusza - pokazuje ostatnio zadane obrażenia "na sucho" z kuszy
  • /useskill - używa mocy klasy
  • /hud - wyświetla menu konfiguracji huda
Chyba wszystkie, ale możliwe, że coś zostało pominięte.
====================================================================

Natywy



Spoiler

====================================================================

Forwardy



Spoiler

====================================================================

Zanim napiszesz


  • Uprzedzam, że temat ten nie jest od zgłaszania jakichś problemów z modem, od tego jest inny dział, więc każdy taki post będzie po prostu usuwany. Można tutaj zgłosić jakiś bug/problem, tylko wtedy jeśli ktoś stwierdzi (w tym innym dziale) lub będzie to jasno wynikać z logów, że przyczyną jest prawdopodobnie źle napisany kod.
  • Propozycje możecie pisać, ale nie wiem kto będzie je wdrażał, bo na pewno nie ja ;]
====================================================================

Download



Załączony plik  DiabloMod_v0.6.7_sklep.rar   1,1 MB  327 Ilość pobrań

Spoiler

====================================================================
Jakby ktoś przetestował i dał znać, czy działa to było by super.
  • +
  • -
  • 7


#651494 [ROZWIĄZANE] Szukam kilku map

Napisane przez DanielWEB w 20.07.2014 13:33

Poszukuje linków do pobrania tych map : 

 

cs_assault 
de_cbble 
de_dust2_2009 
de_dust2x2 
fy_snow 
de_cpl_mill   
de_westwood 
cs_italy 
cs_office 
de_dust4ever  
de_eldorado 
de_aztec 
de_rats_1337 
awp_india 
de_cbble 
de_dust2002 
de_westwood_big 
cs_italy2 
cs_deagle5 
de_tuscan 
de_dust 
de_westtime 
fy_dust 
de_dust2 
cs_wiocha 
de_inferno 
de_westwood_mtk 
cs_rats2 
de_dust2_long 
de_nuke 
de_nuke_1337 
de_kabul32 
de_nuke_2x2 
cs_max 
cs_assault_1337

Chciałbym aby najlepiej spakowano te mapy w RAR i dodano do załącznika :) THX wszystkim


  • +
  • -
  • 0


#629027 Menu Broni 'vip.

Napisane przez AvE. w 29.03.2014 19:45

działa dobrze, od 3ciej rundy, ale jak resne mapę przez amxmodmenu restart. to menu jest juz od 1wszej rudny. 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#625240 Noktowizor dla kazdego

Napisane przez Wielkie Jol w 13.03.2014 20:25

Sprawdź:

Spoiler

Lepiej sprawdzić, czy gracz żyje, bo jeżeli jest tylko połączony, a dajmy na to na początku rundy został zabity za TK to po co ma dostać noktowizor, no ale to już szczegół.


  • +
  • -
  • 1


#615049 Omijać hosting cs-serwers.pl

Napisane przez pROgAMER w 12.02.2014 01:50

Nie będę się tłumaczył ale kolega jak już smaruje Firmę powiedział by prawdę zamiast ściemniać ale takie są uroki rynku 

 

PS . nawet tych głupich pluginów nie zainstalowałeś wiec pretensja do siebie a konsola wycięta pokazuje serwer HLTV :)

 

Polecam kolegę Boksera na krytyka Filmowego :)

 

Co do Pana Benio101 proszę usunąć podaną linijkę ponieważ Firma nie życzy sobie rozpowszechniania materiałów do których nie ma pan prawa przy których łamie pan prawo kopiując je z naszej strony.

zabezpieczające serwer  niby unikalne lecz po zobaczeniu .sma all jest

A Skąd Sma u nas żadna paczka nie ma Sma :) kolejna ściema :) można to sprawdzić zamawiają serwer na 2h :)


  • +
  • -
  • -7


#613868 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez Gość w 09.02.2014 11:04




#613759 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez Beeee w 08.02.2014 23:11

Długo jeszcze ten generator vip będzie dead ?




#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 02.02.2014 15:25

JAILBREAK Mod Api Cypis

Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika:  http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

Autor niezmienny: Cypis

Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.

Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.

 

Aktualna wersja 1.0.7p

 

KOMPILUJEMY LOKALNIE!

PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!

 

Changelog

1.0.6 -> 1.0.7a

Spoiler

1.0.7a -> 1.0.7h

Spoiler

1.0.7h -> 1.0.7i

Spoiler

1.0.7i -> 1.0.7j

Spoiler

1.0.7j -> 1.0.7k

Spoiler

1.0.7k -> 1.0.7L

Spoiler

1.0.7L -> 1.0.7M

Spoiler

1.0.7M -> 1.0.7N

Spoiler

1.0.7N -> 1.0.7o

Spoiler

1.0.7o -> 1.0.7p

  • Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);

 

 

UWAGA

Macie piłke Cypisia?

Wykonajcie tylko KROK 1!

http://amxx.pl/topic...ończeniu-rundy/

 

Podziękowanie

Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw! :)

 

Nowy HLDS oraz Stan Projektu

Stan Projektu: WSTRZYMANY!

Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K

WYMAGA AMXMODX 1.8.2!

 

Licznik dalej nie działa!

ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:

BINAREK 6153

Metamod v1.20-am

AMXX v1.8.2

DPROTO v0.9.548

+

Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...

 

 

 

Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?

#define KILLDAY_DAY PIATEK  - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!

Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya ;)

download

Aktualizacja wymagana:

Załączony plik  jail_api_jailbreak.sma   60,72 KB  1543 Ilość pobrań
  jail_api_jailbreak.amxx (WERSJA P)

 

Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):

Załączony plik  jail_team.sma   6,65 KB  1182 Ilość pobrań
  jail_team.amxx

 

Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):

Załączony plik  jailbreak.inc   11,88 KB  1666 Ilość pobrań

Załączony plik  jail_freeday.sma   2,32 KB  1034 Ilość pobrań
  jail_freeday.amxx

Załączony plik  jail_kd.sma   2,29 KB  1001 Ilość pobrań
  jail_kd.amxx

Załączony plik  jail_menu.sma   10,64 KB  1162 Ilość pobrań
  jail_menu.amxx

 

 

Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):

 

 

Wybierz życzenia:

NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc :)

Standardowe:

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   7,37 KB  867 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):

http://www16.zippysh...13121/file.html

 

NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:

Załączony plik  cs_player_models_api.sma   6,53 KB  767 Ilość pobrań
  cs_player_models_api.amxx

 

Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:

http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)

 

 

 

 

Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM

Berek

Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!

[Autor: Cypis]

[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]

Załączony plik  jail_berek.sma   8,33 KB  867 Ilość pobrań
  jail_berek.amxx


  • +
  • -
  • 34


#609373 Level XP MOD

Napisane przez M4RV1N w 26.01.2014 11:53

opis

 

Level MOD posiada 9 leveli, na każdym z poziomów otrzymujemy inną broń czy też przedmioty.

Raz na rundę rozpoczyna się konkurs, na ekranie pojawi się komunikat co trzeba wpisać na say'u aby otrzymać dodatkowy XP.

Mod posiada czarna listę, w której można zablokować nabijanie XP po przez dodanie nicku lub SID'a

Zapis nVault

 

Poziomy:

Poziom 1 -> 100 xp
Poziom 2 -> 500 xp
Poziom 3 -> 1000 xp  
Poziom 4 -> 5000 xp
Poziom 5 -> 10000 xp
Poziom 6 -> 50000 xp
Poziom 7 -> 60000 xp
Poziom 8 -> 90000 xp
Poziom 9 -> 100000 xp

Bronie i przedmioty zależnie od poziomu oraz drużyny:

Poziom 1: FB i Deagle.
Poziom 2: 2 FB i Deagle
Poziom 3: 2 FB, HE i Deagle
Poziom 4: 2 FB  HE, SK i Deagle
Poziom 5: Deagle, FB, SG, HE, kevlar + hełm
Poziom 6: Deagle, 2 FB, SG, 2 HE, kevlar + hełm
Poziom 7: AWP, Deagle, 2 FB, 2 SG, 3 HE, kevlar + hełm
Poziom 8: Dla TT: AK-47, Deagle, 3 FB, 3 SG, 3 HE, kevlar + kask | Dla CT: M4A1, Deagle, 3 FB, 3 SG, 3 HE, kevlar + hełm
Poziom 9: Dla TT: AK-47, AWP, Deagle, 3 FB, 3 SG, 3 HE, kevlar + kask i nvgs | Dla CT: M4A1, AWP, Deagle, 3 FB, 3 SG, 3 HE, kevlar + hełm, defuser i nvgs

Czarna lista:

; BlackList*
HamletEagle
Terminator :)
HappyDay
STEAM_0*****649

Aby dodać gracza do listy wystarczy dopisać jego nick lub SID.

Aby odblokować należy wstawić "//" przed nickiem lub SID'em albo po prostu usunąć jego nick/SID

 

komendy

 

Say:

 

     /xp - wypisuję wiadomość na say'u z ilością Twojego XP

     /info - otwiera okienko mtod z informacją o modzie (plik w załączniku)

     /topxp - pokazuje TOP15 graczy z największym XP

 

Konsola (dla admina):

 

     amx_givexp: dodaje XP (amx_givexp "playername" "ilość")

     amx_takexp: zabiera XP (amx_takexp "playername" "ilość")
     amx_xp: pokazuje ile gracz ma XP (amx_xp "playername")

 

cvary

XP_Kill : xp za zabójstwo
XP_Hs : xp za zabicie headshot'em
XP_AWP : xp za zabicie z AWP
XP_plant : xp za podłożenie bomby
XP_defuse : xp za rozbrojenie bomby
XP_knife : xp za zabicie nożem
XP_he : xp za zabicie granatem 
XP_save : czy ma zapisywać XP
name_change : blokada możliwości zmiany nicku na serwerze 

inne informacje

 

Aby zresetować lvl wszystkim graczom należy wyłączyć serwer i usunąć plik XpClassicMod.vault z addons / amxmodx / data / vault.

Plugin sam utworzy plik konfiguracyjny w folderze config o nazwie Levelmod.cfg w którym możemy włączyć lub wyłączyć plugin.

Do folderu cstrike wrzucamy także plik .txt który jest w załączniku.

Mod został spolszczony przeze mnie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#598385 [ROZWIĄZANE] Zapis / Wczytywanie z pliku

Napisane przez R3X w 29.12.2013 14:37

strtok się nadaje jak najbardziej, jeśli nick w grze może zawierać znak "=" to musiałbyś brać ostatni jako granicę stringów
dane klucz-wartość najłatwiej zapisać za pomocą nVault :)
  • +
  • -
  • 2